Maratoane si 7 ultramaratoane pe cele 7 continente in 582 de zile!
Orasul Bucuresti a intrat pe harta capitalelor europene cu maratoane stradale internationale acreditate prin inscrierea in AIMS (Asociatia Internationala a Maratoanelor Stradale), cat si prin participarea celor aproximativ 300 de straini care au venit – unii pentru prima data în Bucuresti – pentru a alerga la Bucharest City Marathon. Hanu’ berarilor Casa Oprea Soare, parte din portofoliul Grupului City Grill, a fost in fiecare an, incepand din 2009, gazda pentru toti sportivii de la cursele competitive pentru evenimentul “Pasta Party”. Grupul este totodata unul din sponsorii constanti ai multor evenimente sportive. Din cadrul Grupului City Grill, in fiecare an au participat si angajati, dar si sportivi de performanta pe care grupul ii sustine in activitatea lor.
City Grill Group a implementat proiecte de dezvoltare si perfectionare in arta culinara, pentru toate varstele
City Grill Chefs Academy este un curs de dezvoltare a abilitatilor bucatarilor, demarat in 2013, sub atenta indrumare a lui Dan Tonescu, Training and Development Chef. In urma training-ului, cursantii Academiei de bucatari, acreditata de catre Ministerul Muncii, au deprins capacitati de management, de resurse umane, de eficientizare a timpului si a costurilor, dar si capacitatea de a-i invata pe altii, la randul lor. Prin intermediul Academiei, Chef Dan Tonescu isi doreste sa educe oamenii, sa ii inspire si sa le ofere o directie. In urma proiectului, au aparut deja noi specialitati in meniurile restaurantelor din Grupul City Grill, iar rezultatele muncii proaspetilor chefi se vad in fiecare farfurie a clientilor.
Prin intermediul proiectului #bucatariatadinoras Grupul City Grill face cunoscut faptul ca in restaurantele sale se gateste „ca acasa”, cu ingrediente de calitate, fara conservanti si fara aditivi.
„Vreau sa fiu mare!” este un program dedicat distractiei si dezvoltarii creativitatii celor mai mici membri ai comunitatii. In restaurantele Grupului City Grill, in fiecare a doua duminica din luna, toti copiii cu varste cuprinse intre 5 si 14 ani pot sa participe la workshop-urile educativ- interactive din cadrul programului, unde pot invata tainele ospatariei, bucatariei, pizzeriei alaturi de bucatarii si brand managerii companiei. Pentru copiii din familii nevoiase, grupul ofera acest program gratuit.
Out 4 food – comunitatea City Grill care are in prezent peste 60.000 de membrii
Cardul de fidelitate „Out4food” ofera clientilor 10% bonus sub forma de puncte la fiecare nota de plata. Din septembrie 2013, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicatia „Out4food” nu vor mai avea nevoie de cardul fizic „Out4food”. Aplicatia poate fi descarcata de pe www.out4food.ro si tine locul cardului. Prin intermediul acestui program, clientii pot face comenzi online fara sa astepte chelnerul, pot rezerva o masa, primesc puncte de fidelitate la fiecare vizita, se bucura de oferte exclusive sau cadouri-surpriza si pot face cadou punctele acumulate prietenilor sau membrilor familiei. Comunitatea out4food cuprinde in prezent peste 60.000 de membri si este una interactiva, in care fiecare client poate interactiona cu familia City Grill. Proiectul „Out4food” a adus grupului doua premii pentru inovatie, aplicatia fiind nominalizata in diverse evenimente Horeca sau de tehnologie.
Despre Grupul City Grill
Fondat in 2004 de catre Dragos Petrescu, Grupul City Grill are in prezent in portofoliu 7 branduri – restaurantele City Grill, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere , Pescarus, Hanu’ lui Manuc, si Cafenelele City Cafe si 16 locatii. Grupul si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca prin faptul ca ofera clientilor produse sanatoase folosind materii prime proaspete, un concept si design personalizat pentru fiecare brand in parte si prin profesionalism și dedicare.
Din 2009 si pana in prezent, Grupul City Grill a primit peste 25 de premii si distinctii ca o recunoastere a profesionalismului si a succesului in industria Horeca.
Recent Comments