Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

dionysos, casa de vinuri, cantina valpolicella
CANTINA VALPOLICELLA NEGRAR – crama unde s-a născut renumitul vin AMARONE DELLA VALPOLICELLA. DIONYSOS este distribuitor național de vinuri prin intermediul tuturor canalelor de comerț modern. Este vorba despre un business cu vechime de 24 de ani în domeniul distribuției băuturilor. Portofoliul nostru conține game de vinuri de la producători cu tradiție ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
AMMOULIANI, DOI-ZERO. INSULA MĂGARILOR INSULA MĂGARILOR Când am ajuns acolo, ne-am relaxat. Trai, neneacă... Pe vătrai. Am poposit pe o insuliță mică, pustie. Unde poți să uiți totul. Uiți și de ce te-ai născut... Dar, oare, ne-am născut? Sunt în dubii... Mai întâi, însă, de a ajunge în Drenia, a ...
Read More

EXAMEN DE MARKETING…ALTFEL! LA INDAGRA 2018

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

LA STAND SE TRECE PROBA DE FOC 🙂
Confruntarea cea mai dură, se spune, nu-i așa? – că este cea cu viața reală, care e, uneori, buclucașă, diferită de ceea te învață profesorii ex-catedra, adică este…cam ca diferența între teorie și practică.

Și prima implicare practică poate fi considerată și cea de la stand. Bunăoară, chiar la un târg cum este INDAGRA, la care staff-ul profesoral de la USAMV (Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară) București.

Studentii de la Facultatea de Management se pregatesc deja pentru Examenul de marketing…altfel! la care învață să promoveze produsele românești!

AU PARTICIPAT 24 ECHIPE DE STUDENȚI
24 echipe de studenți au participat, din partea USAMV București, la final de  octombrie și început de noiembrie, la cel mai mare si important eveniment agricol din România, târgul INDAGRA, unde au ocazia de a-și promova, într-un mod cât mai inedit produsele alese la standul universității (pavilion C1- stand 10).

Examenul de marketing…altfel! este un exercitiu practic și neconvențional de susținere a inițiativelor și ideilor proprii de promovare pe piață a viitoarelor afaceri de succes din domeniul agribusiness ale studenților.

În luna decembrie, proiectele chiar se sustin public!

RIESLING SAU TĂMÂIOASĂ? O DILEMĂ ETERNĂ 🙂 DUMNEAVOASTRĂ CE PREFERAȚI?
Am fost în pavilionul C, unde a fost și domnul Florin Stănică, al standul sus-numit, din cadrul EXPODRINK.

Standul USAMVB  era amplasat între două standuri de sommelieri, un stand aparținând distileriilor, chiar în centrul pavilionului C2.

Alte asemeni stațiuni și/sau crame, asemeni celei de la PIETROASA VECHE, își purtau cu mândrie vinurile, tot acolo: de exemplu stațiunea de la Târgu-Bujor și crama de la Viișoara.

La ambele, ca și la Pietroasa/USAMVB, puteai degusta  din produsele vinarilor.

La USAMVB/PIETROASA VECHE, puteai bea din larga paletă de sortimente ce formează portofoliul lor.

Și, atunci, erai în mare dilemă, pentru că trebuia să alegi, de exemplu, între Riesling și Tămâioasă Românească.

Două soiuri foarte diferite, dar, altminteri, foarte bine realizate.

Trebuie să spunem că unii dintre studenți au fost îmbrăcați la protocol-zero:adică în costume populare, ca la mama (tata?) acasă.

Adicătelea cu ițari, cu opinci, fetele cu iie, fotă și marame, catrințe…în totului-tot, ca la o paradă națională. Așa, ca de CENTENAR! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation