Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

geniul unui terroir, margaux, chateau margaux
Sunt vinuri care se termină în realitate/sau nu se termină niciodată numai/și pentru ca să intre în legendă. Pentru cunoscători, de exemplu, numele CHATEAU MARGAUX sună ca o parolă. Sau ca un COD SECRET. La auzul celor două cuvinte, nu numai că salivează. Dar închid ochii. Și simt, în vălul ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Read More

Cum să-ți crești eficiența în domeniul HoReCa

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Un anunt mare pentru cei din HoReCa: Gastromedia se extinde acum si ONLINE, in sensul ca, de acum inainte, va puteti gandi daca sa va lansati un nou produs , pentru a-i face cat mai multa publiciitate. De asemenea, va puteti promova si un concurs ori o actiune promotionala, ba chiar sa va aratati strategia sau motivele pentru consumatorii ar trebui sa apeleze la dvs. Desigur, mai sunt si comunicatele de presa, interviurile cu managerii de top sau anunturile de recrutare care pot face obiectului unui articol.
De ce gastromedia? Un canal de comunicare targetat, creat pentru specialisti, companii si persoane juridice care activeaza in gastronomie, industria ospitalitatii, alimentatie publica, cofetarie si domenii conexe si notorietate in randurile profesionistilor din domeniu. E important, pentru ca ce trimiti va ajunge sigur “la urechile” publicului targetat.

Ieftini si vreti mai mult? Acestia au si un newsletter prin care-l puteti trimiti la cei mai mult de 20.000 de abonati ai lor.

Mai multe detalii pret si altele: telefon 0787-677.310 pentru o oferta personalizata online sau offline sau scrieti-ne pe marketing@gastromedia.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation