Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

geniul unui terroir, margaux, chateau margaux
Sunt vinuri care se termină în realitate/sau nu se termină niciodată numai/și pentru ca să intre în legendă. Pentru cunoscători, de exemplu, numele CHATEAU MARGAUX sună ca o parolă. Sau ca un COD SECRET. La auzul celor două cuvinte, nu numai că salivează. Dar închid ochii. Și simt, în vălul ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
pseudokinegetikos, trofee de vânătoare
TROFEE DE VÂNĂTOARE  Vânătoarea reprezintă una dintre ocupațiile de bază, cel puțin pentru români, dacă nu pentru toți europenii. O ocupațiune preponderent masculină, desfășurată predilect prin păduri. Și cum proverbul din strămoși răspicat ne zice că, totuși, codrul e frate cu românul... Nu mai vorbim că este o îndeletnicire inițiatică, ...
Read More

Coca-Cola recâștigă teren în fața lui PepsiCo

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Coca-Cola face parte, oficial, din acționariatul producătorului de băuturi sportive BodyArmor, intrand, deci, in competitie directa cu Gatorade, brand-ul realizat de PepsiCo. Coca-Cola nu a dat publicitatii valoarea operatiunii și nici cota precisa. 

Coca-Cola are in proprietate deja băuturile Powerade, insa, in ultima perioada, Gatorade a castigat din ce in ce mai mult din piata, in special in SUA. Nu numai atat, dar presa internațională a sustinut si ca firma, in urma acestei achizitii, doreste sa mascheze reducerea puternica a vânzărilor de băuturi răcoritoare de pe piața din Statele Unite, prin reintoarcerea la un portofoliu mai larg de produse.

Atuu-ul brandului BodyArmor il constitutie tocmai numele proprietarului, fostul basketbalist Kobe Bryant și James Harden, care a fost denumit cel mai bun jucător NBA în ultimul sezon, lucru care a atras, ca un magnet, fani de pe tot globul.

”Sunt mându de echipa noastră și de noul nostru partener, Coca-Cola, care a crezut în misiunea noastră de a deveni băutura sportivă numărul 1 la nivel mondial”, a spus acesta pe contul sau de twitter, Kobe Bryant, fostul jucător al Los Angeles Lakers. 

Coca-Cola este NR. 1 actor mondial de pe piata băuturilor răcoritoare , cu mai mult de 500 de branduri în portofoliu, vandute si comercializate în mai mult de 200 de ţări. In total, toate brandurile ajung la un total de 20 de miliarde de dolari, ca valoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation