Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Majoritatea puilor a caror carne este data spre vanzare, mai tarziu, in retail, sunt injectați cu hormoni ca sa se dezvolte mairapid, dupa cum arata mai multe studii si articole din strainatate. Crescătorii au inceput sa utilizeze inclusiv antibiotice, in scopul ca pasarile sa reziste și în medii nepropice. Desigur ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
CAMPANIE FGCR În primul număr din DECANTOR, FGCR a intrat cu 3 advertoriale. Unul are ca headline: GARANTĂM VIITORUL PROSPER AL FAMILIEI TALE. Un al doilea este mai metaforic, înfâțișând doi mâini care îngrijesc o plăntuță - și, mai vizibil inscripționat (în centrul paginii): 100 % PENTRU TINE Iar al ...
Read More
AVINCIS
Drojdia de bere este unul dintre cele mai bune revitalizante şi daca este consumata cum trebuie si des, atunci acesta chiar poate incetini procesul de îmbătrînire. Mare atentie! Drojdia nu se consuma altfel decat sub forma de extracte în care produsul este inactivat. Acest articol este numai informativ! Un continut ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
AMMOULIANI   Începuturile   Secretul unei reușite   De ce a reușit, totuși, formula Ammouliani? Putem zice că e o formulă de succes? Am înclina să răspundem pozitiv: da, este. Prin ce? Prin opitalitatea afișată, dar și efectivă, care devine criteriu de bază, regulă de fier ( de aur)? Poate ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Coca-Cola recâștigă teren în fața lui PepsiCo

Coca-Cola face parte, oficial, din acționariatul producătorului de băuturi sportive BodyArmor, intrand, deci, in competitie directa cu Gatorade, brand-ul realizat de PepsiCo. Coca-Cola nu a dat publicitatii valoarea operatiunii și nici cota precisa. 

Coca-Cola are in proprietate deja băuturile Powerade, insa, in ultima perioada, Gatorade a castigat din ce in ce mai mult din piata, in special in SUA. Nu numai atat, dar presa internațională a sustinut si ca firma, in urma acestei achizitii, doreste sa mascheze reducerea puternica a vânzărilor de băuturi răcoritoare de pe piața din Statele Unite, prin reintoarcerea la un portofoliu mai larg de produse.

Atuu-ul brandului BodyArmor il constitutie tocmai numele proprietarului, fostul basketbalist Kobe Bryant și James Harden, care a fost denumit cel mai bun jucător NBA în ultimul sezon, lucru care a atras, ca un magnet, fani de pe tot globul.

”Sunt mându de echipa noastră și de noul nostru partener, Coca-Cola, care a crezut în misiunea noastră de a deveni băutura sportivă numărul 1 la nivel mondial”, a spus acesta pe contul sau de twitter, Kobe Bryant, fostul jucător al Los Angeles Lakers. 

Coca-Cola este NR. 1 actor mondial de pe piata băuturilor răcoritoare , cu mai mult de 500 de branduri în portofoliu, vandute si comercializate în mai mult de 200 de ţări. In total, toate brandurile ajung la un total de 20 de miliarde de dolari, ca valoare.

RelatedPost

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN