Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Dealul Dorului, crama
Da, cu dor te lasă – și cu JIND. Cu DOR de EL – și cu JIND asameni. După o sticlă ar mai merge o sticlă. Iar după un pahar, ar merge un alt pahar. Un al doilea – sau un alt treilea. Te lasă și cu ALEAN. Privind, gânditor, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
comori turistice, toscana, bucurești
Toamna la Crama Știrbey este un adevărat spectacol de culoare și liniște, unde peisajele de vis amintesc de Toscana și se îmbină cu tradiția viticolă românească. La doar câteva ore de București, în inima regiunii Drăgășani, Crama Știrbey vă așteaptă să descoperiți farmecul naturii în tonuri de arămiu, sub cerul ...
Read More

CE FORMEAZĂ UN BRAND?

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

CE FORMEAZĂ UN BRAND?

DOMENIILE OSTROV

SE pune un accent fără precedent pe marketing și vânzări

Ce formează un BRAND în cazul DOMENIILOR OSTROV? Ne-am întrebat acest lucru, perseverând în demersul de a identifica NOȚIUNILE DE BRAND.

Checking-points pentru BRAND HISTORY în VARIANTA Institutului EUROBRAND VIENNA:

* NOȚIUNILE de brand/constitutive ale BRAND-ului
DOMENIILE OSTROV beneficiază de o suprafață de plantații DIVERSĂ și FOARTE GENEROASĂ.

De un MICROCLIMAT aparte în peisajul românesc, anume CEL MAI SUDIC CLIMAT CU PUTINȚĂ pentru vinurile românești.

* STRENGHTS ale BRAND-ULUI
Unul din primele lucruri puternice ale BRAND-ului este ISTORIA UNUI BRAND, pe care o vom prezenta, în cazul Domeniilor Ostrov, într-unul dintre numerele următoare.

* Guide-lines în/de activitate
Domeniile Ostrov se călăuzesc, actualmente, după necesitățile/imperativele momentului, acelea de a pune un accent puternic pe MARKETING, MĂRCI & BRANDURI, pe ECHIPA DE VÂNZĂRI extinsă (la opt persoane, deocamdată).

* Valori (ale brandului): 

  1. TRADIȚIE (ISTORIE)
  2. DIVERSITATE/VARIETATE a soiurilor de struguri și vin
  3. POTENȚIAL REMARCABIL

* Misiune
Să se ridice la nivelul cel mai înalt al competiției interne & internaționale

* Care este etajul EXECUTIV/DE DECIZIE? Poziţii, nume:

Oana Belu
Lucian Velciu

*
După mai mulți ani în care prioritatea Domeniilor Ostrov (obiectivul numărul UNU) a fost de a  investi masiv în reconversia plantațiilor cu vița de vie, în noile capacități de producție a vinului, în capacitatea de cazare pentru dezvoltarea oenoturismului, acum a venit timpul investițiilor în mărci, în marketing și vânzări.

A reieșit foarte clar de aici că este un PLAN CONCERTAT DE DEZVOLTARE, PE ETAPE.

Începând din luna iulie a anului acesta, 2017, la Domeniile Ostrov a început un amplu proces de remodelare a portofoliului de mărci, a imaginii celor existente.

Astfel noile concepte și direcții de creație pun in valoare darurile cu care natura a binecuvântat Ostrovul (pământul, apa, soarele) îmbinate armonios cu tradiția și priceperea oamenilor locului, precum și cu tehnologia de ultimă oră.

Așa au aparut mărci precum Vinăria Ostrov, Domeniile Ostrov, Rod de Ostrov, Ritual de Ostrov, Naiada, 1958, sau Legio XI, mărci care vin să întregească portofoliul alături de colecția de vinuri istorice: Păcuiul lui Soare, Canaraua Fetii, Istros, Cetatea Durostorum.

Aceste mărci vechi și noi beneficiază, din acest an, de suportul și priceperea unui wine maker nou, special adus să participe la acest proiect dezvoltat de Domeniile Ostrov.

Miguel Angel Leon Garcia este un vinificator originar din Chile, cu vastă experiență în Napa Valley, Noua Zeelandă, și are sarcina de a armoniza tot ceea ce Ostrovul poate produce cu cele mai noi tehnologii de vinificație aplicate în lumea nouă.

Toate aceste investiții vor face din vinurile produse la Ostrov vinuri de calitate apreciate de consumatorii din întreaga lume și premiate de specialistii marilor concursuri de vinuri.

O altă componentă a proiectelor demarate la Ostrov este echipa de vânzări, știut fiind faptul că, pentru a vinde vin, trebuie să ai vin bun și o echipă de vânzări pregatită, cu experiență – și motivată.

Din luna octombrie, la Domeniile Ostrov avem o echipa de vânzări formată din opt oameni care vor asigura vânzarea vinurilor în toată țara și pe toate canalele de vânzare (distribuție tradițională, rețele internaționale, HORECA, magazine specializate, online, etc.).

Toate aceste investitii sunt, din plin, menite să aducă Domeniile Ostrov în topul producătorilor de vin din România.

ECHIPA RABBIT MEDIA

LANSAREA UNUI VIN:

DOMENIILE ostrov 1958 SAUVIGNONG BLANC

Cu o etichetă relativ simplă/dar nu simplistă, cu un design aproape minimalist/dar nu minimalizator, DOMENIILE OSTROV 1958, aducând în discuție, prin anul pus în marcă, un REPER (de la care anul viitor, iată se aniversează, șaizeci de ani) trebuie să inspire ideea că VINUL este SIMPLU, dar SIMPLU în COMPLICAT. Adică ELABORAT. Tot ce este simplu este ELABORAT, necesită multă trudă, simplitatea unui produs nu implică faptul că ar fi FACIL. Iar SAUVIGNON BLANC, în varianta DEMISEC, se potrivește cum nu se poate mai bine acestui concept.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation