Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Din 1995 până în 2018 nu a funcționat, în 2018 cladirea de tip conac a fost reconstruită, iar beciul și hala de producție au fost reconsolidate. Ideea de bază a proiectului Crama de Piatră a fost să facă vinuri în cantități mici dar corecte, fără a grabi procesele naturale de fermentație, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Volkswagen va construi o fabrică în Arad?

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Volkswagen nu a mai dat semne în ultimul timp că ar mai vrea să investească cei 1,4 miliarde de euro în Turcia, după ce țara a inițiat o ofensivă foarte puternică în nordul Siriei, împotriva kurzilor și care a aruncat o imagine negativă asupra națiunii. Din acest motiv, investiția ar putea fi redirecționată către estul Europei, mai exact în România, unde compania deja ia în considerare această posibilitate.

Jurnaliștii de la G4Media au adus drept argument declarația fostului primar al Aradului, Gheorghe Falcă în prezent, europarlamentar. Acesta declarase că a fost alături de reprezentanții statului nostru la negocierile cu grupul de mașini german, în cadrul căreia se vorbea despre ridicarea unei fabrici în Arad.

Investitorii trebuiau să aleagă între România, Serbia, Bulgaria și Turcia. Dacă fabrica s-ar construi la București, aceasta ar produce modelele noi de Skoda și Seat, iar capacitate de producție anuală ar fi undeva la 350.000 de unități. Construcția s-ar termina undeva în 2022 sau 2023.

„Monitorizăm cu atenție situația și urmărim cu îngrijorare desfășurarea lucrurilor”, a declarat un purtător de cuvânt al grupului de autovehicule german.

În urmă cu o lună, Volkswagen a construit o subsidiară în provincia turcă Manisa, în ciuda faptului că firma anunțase cu ceva timp înainte că negocierile erau încă în desfășurare și că aceștia încă nu erau siguri de investiție.

Cancelarul german Angela Merkel i-a transmis președintelui turc Recep Tayyip Erdogan să oprească atacul asupra Nordul Siriei, altfel riscă să nască o criză umanitară.

  • Care sunt locațiile preferate ale Volkswagen?

Gheorghe Falcă, în prezent europarlamentar PNL, a spus pentru G4Media.ro că, în timpul anului 2018, luase parte la negocierile dintre statul nostru și Volkswagen, în calitate de primar al Aradului, oferind grupului german numeroase propuneri de investiții pentru construirea unei fabrici Skoda.

Primarul a spus că Arad era locul în care ar fi preferat germanii să-și ridice fabrica, terenul pus la dispoziție de primărie fiind de 1.100 de hectare.

”Am condus negocierile de etapa nivelului meu, am avut asistență guvernamentală, iar locația Arad după a fost acceptată după aceasta negociere. Apoi, guvernul României a înaintat oferta integrală care conține răspunsuri la patru probleme importante ridicate de companie. Primăria a pus la dispoziție o suprafață de 1.100 de hectare, din care 400 de hectare pentru uzina Volkswagen, iar restul – pentru companiile de componente”, a spus Falcă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation