URBB sau United Romanian Breweries Bereprod a adus numai vesti bune pentru prima jumatate a anului 2016, respectiv inregistrarea unei cifre de afaceri cu jumatate mai mult decat aceeasi parte a anului anterior. Spre exemplu, doar Tuborg principalul brand din lista URBB, a reusit sa fie numarul in vanzari ca brand international de pe piata din Romania, avand o crestere de 20% in volum in comparatie cu acelasi nivel din anul 2015.
Sa nu uiutam in acelasi timp ca, Tuborg a avut un mare succes prin campania de vara lansata in acest an, promotia “Premii mari în culori tari”, fiind un numar record de inscrieri de mai bine de 1.400.000. Oferta a oferit prin castig multe smartphone-uri si doze de bere saptamanal, premiul cel mare fiind un apartament de două camere în Constanța, un Jeep Renegade și o excursie pentru două persoane în Thailanda.
„Ne bucurăm că eforturile noastre susținute și strategiile de la începutul anului au condus în 2016 la rezultate în creștere pentru brandurile URBB atât la nivel general, cât și individual. Un motiv special de mândrie este creșterea de 20% a brandului Tuborg, cel mai bine vândut brand de bere internațional din România, care are o cotă de piață de 23% în segmentul premium. Obiectivul nostru este să păstrăm ritmul susținut de creștere până la finalul anului, iar pentru 2017 ne propunem să accelerăm aceste rezultate pozitive”, a spus Shachar Shaine, Președinte URBB.
De asemenea, URBB a mai anuntat ca in primele opt luni ale anului, aceasta a inregistrat o crestere continua pe doua paliere: nivel de volum si la nivel de valoare, pentru intreg portofoliul. De aceea, volumul de vânzări s-a marit cu 10% pe piața locala și cu 13% integral, fara a exclude exporturile. La nivel de valoare, evolutia este de 14% in primele opt luni ale anului 2016, pe piata locala, iar cresterea adunata este de 16%, fara a exclude valoarea produselor vandute in afara. Din intreaga lista a URBB, procentul exporturilor este 10% din fabricatie, pe cand evolutia exporturilor pentru aceeasi perioada este de 64% în volum si de 81% în valoare.
Alte articole pe aceeasi tema:
http://beeruniversity.ro/2016/08/20/berile-din-cehia-dupa-revolutia-de-catifea/
http://beeruniversity.ro/2016/08/19/3165/
http://beeruniversity.ro/2016/08/04/surpriza-de-la-klm-si-heineken-acuma-poti-bea-bere-la-draught-si-in-timpul-zborului/
http://beeruniversity.ro/2016/06/28/despre-mituri-berea-nu-ingrasa/
Recent Comments