Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Un nou tip de unitate de alimentaţie publică a inceput sa prinda radacini la noi in tara, de la lansarea sa in 2017. Pe atunci, era vorba despre schimbarea/inlocuirea Ordinului președintelui ANSVSA nr. 111/2008 și facilitarea condiţiilor de funcţionare și de înregistrare sanitar-veterinară a unităţilor de tipul punctelor gastronomice locale ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Untul Kerrygold, un brand irlandez de succes

Cel mai important produs, care a devenit un adevarat brand, al Serpico Trading este Untul Kerrygold. Ca sa nu mai vorbim de calitatea recunoscuta in toata Europa din categoria lactate (si asta de 4 ani deja), si nu numai (ci si din tara noastra, din industria FMGG).

Nu spunem degeaba ca Untul Kerrygold a devenit un adevarat brand, fiind dublat de traditia foarte lunga a acestuia, inca din anul lui 1962, cand a fost pentru intaia data scos pe piata în Anglia. De aceea, calitatea ei superioara vine de la laptele vacilor crescute pe campiile fara sfarsit ale Irlandei, dar si de calitatea inalta aerului (departe de poluarea marilor metropole).

Cu toate acestea, trebuie sa recunoastem si zona avantajoasa de care beneficiaza compania, mai exact de climatul temperat al Irlandei, care duce la dezvoltarea corecta si rapida a ierbii:

„La baza produselor Kerrygold stă laptele proaspăt şi gustos, responsabil pentru gustul unic, culoarea aurie şi textura delicată cu care ne-am obişnuit. Culoarea galbenă se datorează beta-carotenului, care este produs de vacile hrănite numai cu iarbă. Termenul internaţional pentru perioada lungă de hrănire numai cu iarbă este „grass fed”.

“Este dovedit ştiinţific că beta-carotenul aduce o serie de  benefcii organismului contribuind la stimularea sistemului imunitar si la prevenirea bolilor cardio-vasculare”, a mai adaugat Bogdan Costin, Marketing Manager, Serpico.

Gama Kerrygold este foarte bogata, cu gusturi dintre cele mai bune, intr-o combinatie de: unt sărat şi dulce 82% grăsime (200 gr) ambalat intr-un mod ce ne aduce aminte de vremurile din trecut, unt cu sare de mare putin peste 80% grasime (150 gr) introduse in caserole de plastic, unt cu usturoi şi ierburi 70% grăsime (150 gr) unt nesărat tot putin peste 80% grăsime + amestecuri tartinabile.

Cele din urma dau si ele dovada de aceeasi complexitate si longeviva reteta de succes a companiei: amestecul tartinabil nesărat adaugata cu ulei de răpită (nesupus hidrogenului si cu putin peste 50% acizi graşi monosaturaţi, acid oleic, acid linoleic, acizi saturaţi – in special omega 3 şi omega 6) gasite la 150 g – 250 g + (desigur) amestecul tartinabil cu cristale fine de sare de mare, tot la aceeasi cantitate.

„Datorită conţinutului mare de acizi graşi nesaturaţi, untul Kerrygold este tartinabil şi cremos.  La capitolul inovaţii ale gustului se poate înscrie cu succes untul cu usturoi şi ierburi”, ne explica Bogdan Costin, Marketing Manager, Serpico.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation