TOT ce trebuie sa stiti despre Facebook ads! Asadar 3 lucruri trebuie sa tineti minte!
- Facebook arata in feed (ultimele lucruri aparute) publicatiile paginilor pe care le ai in sectiunea ta de like.
Aceasta este o schimbare in domeniul Facebook, intrucat acum un an, in 2016, era invers fata d e cum este in acest moment, iar decizia fusese luata in urma faptului ca oamenii dadusera la mult prea multe lucruri like, iar drept urmare noutatile erau prea multe. Prin urmare, pentru a imbunatati experienta clientilor lor, acestia au decis sa aiba mai mult in atentie conturile personale ale lor.
Acuma, ceea ce vedeti voi in feed sunt urmatoarele: cele de la prieteni si familie, cu detalii si postari care ar putea fi importante pentru client, cele care reprezinta relaxare si o sursa de divertisment si alte exemple asemenea (de comunicare).
Posibilitatile tale cu pagina de companie (vom nota cateva aici):
- le poti transmite printr-un mesaj ca ar trebui ca acestia sa dea si like la publicatiile tale pentru a vedea toate noutatile si prin urmare, sa dea click pe butonul Vezi mai intai si sa apese dupa pe butonul Urmaresti
- poti sa fixezi aceasta publicatie pe prima parte a paginii ca sa fie vazuta imediat de cei care intra pe pagina
- incearca sa interactionezi cat mai mult cu grupul tau de persoane care au dat like paginii
- distribuie postarile paginii in grupurile care sunt pe aceleasi domeniu ca al tau
2. De asemenea, exista o posibilitate mare, trebuie sa retineti, ca prin facebook sau instagram, daca o persoana targetata de tine sa afle despre produsele pe care le faci tu, sa le caute mai apoi pe un motor de cautare si sa afle ca-i place acel produs si deci, va ramane pe pagina ta de Facebook sau Instagram si atunci, daca se va intampla asa, acel produs (si noutatile lui) vor aparea mult mai fecvent in feedul persoanei interesate.
3. Astazi, in general, firmele sunt decise sa plateasca Facebookului anumite sume de bani cu scopul ca respectiva platforma sa le afiseze o publicatie de a ta unui numar cat mai mare de perosane, fara de care nu ar fi ajuns.
In ultimul, din aceasta cauza, Facebook s-a axat foarte mult pe Facebook Ads (reclame pe Facebook) si de aceea, ei au introdus din ce in ce mai multe optiuni pentru client ca sa-si promoveze produsul, in raport si cu domeniul si targetul lor. Acestea sunt denumite simplu obiective de marketing si se clasifica in 3 optiuni: vizibilitate, considerare si conversie. Desigur ca din moment ce acesta este un serviciu, si un serviciu nu usor si ieftin, este si mai scumpa promovarea reclamelor prin intermediul Facebookului, dar este si destul de eficienta, dupa cum am aratat mai sus.
Alte articole:
http://agricult.ro/2017/03/02/fermierii-romani-vor-avea-garantii-de-stat-mari/
http://agricult.ro/2017/03/02/sprijin-pentru-fermieri/
http://agricult.ro/2017/03/01/profit-mare-din-crescatorie-de-iepuri/
Recent Comments