Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
Într-un an dificil, cu secetă pedologică severă, producțiile de floarea-soarelui la nivel național nu au fost cele scontate de fermieri la începutul campaniei de semănat. Cu toate acestea, compania Corteva Agriscience, prin hibrizii Pioneer®, a contribuit la ridicarea productivității pe hectar și a lansat campania Fermieri campioni la floarea-soarelui. Acest ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
la sud de europa, malta, insula de miere
Malta: INSULA DE MIERE Malta. O INSULĂ DE MIERE. Ia, hai, faceți un efort și imaginați-vă: CUM ar arăta o INSULĂ DE MIERE? Nu. Nu (ca) un BORCAN. Nu o chesea. Ci un ARHIPELAG. Malta. Cinci insule. Sau, măcar, o insulă. Meliferăm Că de aia se și cheamă MELITHA. O ...
Read More

Ție ce tip de influencer/software ți se potrivește?

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!
  • Spune-mi cui vrei să te adresezi că să-ţi spun ce tip de influencer sau software ţi se potriveşte

În strategiile de marketing câştigă teren soluţiile care nu doar promit viralizarea, ci o şi garantează. Influencer Marketing-ul nu este doar o unealtă inteligentă, care îţi generează return-of-investment, este soluţia care te ajută să câştigi încrederea clientului tău şi, pe termen lung, să urci pe podiumul love-brand-urilor.

Totodată, în era vitezei, când decizia clientului nu mai este atât de previzibilă, cum vorbeşti pe limba lui? Îţi eficientizezi comunicarea folosind un software marketing automatizat, care îţi permite să trimiţi mesaje personalizate şi relevante – astfel că marketingul automatizat devine „magia” care face ca săgeata să lovească direct la ţintă.

  • Ce alegi?

Ce faci când vrei să-ţi cumperi o maşină? Research, evident. Ai la îndemână toate tool-urile erei internetului, site-uri, Social Media, forumuri şi, nu în ultimul rând, părerile celor din jurul tău. Totuşi, parcă o părere avizată din partea cuiva care testează maşini ca ocupaţie principala cântăreşte ceva mai mult. Felicitări, tocmai ai luat în calcul părerea unui Influencer! Un Influencer este de obicei „un personaj cunoscut” cu o „faţă prietenoasă”, care se adresează unei anumite nişe de consumatori şi care are un impact semnificativ în a influenţa puterea de cumpărare a respectivei nişe. Fie că vorbim despre celebrităţi din mass-media, fie că vorbim despre bloggeri, vloggeri, instagrammeri şi aşa mai departe, Influencerii se bucură de notorietate şi au avantajul de a beneficia şi de încrederea comunităţii căreia i se adresează.

  • 3 stereotipuri de Influenceri stabilite în urma mai multor sondaje realizate în mediul online românesc

Profesioniştii – oamenii consacraţi într-un anumit domeniu (media, IT, medical, etc), care şi-au creat o imagine datorită know-how-ului şi a informaţiilor extrem de relevante din domeniul lor.

Bloggerii – oamenii obişnuiţi care în timp şi-au construit efectiv statutul de Influenceri prezentând constant informaţii dintr-un anumit domeniu (gătit, fashion, etc.) până şi-au câştigat o anumită nişă şi renumele.

Celebrităţile locale – persoanele publice, veşnic prezente la TV, care au găsit încă un canal de comunicare cu fanii în mediul online.

  • Care soluţie e mai eficientă?

Răspunsul corect? Ambele. Însă indiferent care este obiectivul campaniei tale, ai nevoie mai întâi să identifici segmentele ţintă cărora te adresezi. Iar segmentarea este una dintre caracteristicile principale ale oricărui soft de marketing automation. În plus, un soft de marketing automatizat îţi va oferi posibilitatea de a optimiza campaniile astfel încât să economiseşti timp şi bani comunicând pe canalele cele mai potrivite. De exemplu, poţi derula o campanie dedicată utilizatorilor de mobil folosind emailul sau canalele de social media. Soluţiile de marketing automation au rolul de-a anticipa comportamentul clienţilor, bazându-se pe comportamentul lor anterior. Astfel tu vei putea livra o comunicare unitară şi personalizată în funcţie de audienţă. Clientul nu este „bombardat” cu informaţii inutile, ci i se oferă exact ceea ce i-ar atrage atenţia, în mediul în care se simte acesta confortabil. Şi toată lumea este fericită!

  • Ti-am trezit curiozitatea?

Printre cei 10 speakeri ai celei de-a 9a ediţii a Conferinţei „Marketing în Direct”, unde tema de mai sus este dezbătută pe 26 Septembrie la Clubul Diplomatic Bucureşti, se numără Mikey Hash (Vloggerul nr 1 din România & Antreprenor), Radu Moraru (Naşul.tv & Antreprenor), Şerban Huidu (owner ‚Cronica Cârcotaşilor’ & Co-owner cronicipebune.ro), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Laura Giurcanu (Blogger), Geanina Staicu-Avram (food blogger Jamilacuisine.ro). Moderatorul ediţiei va fi tot Laura Dragomir (Comunicare & Public Speaking).

Despre eveniment AICI : www.marketingindirect.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation