Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

experience the music of john williams, john williams
Călătorie muzicală spectaculoasă pe scena Ateneului Român, în această vară: Star Wars, Schindler’s List, Indiana Jones, Jurassic Park sau Superman! București, 14 aprilie, 2025 – Ateneul Român va găzdui pe data de 8 iulie, la ora 20:00, un concert de excepție dedicat uneia dintre cele mai strălucite figuri ale muzicii de film: ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Snack-urile sărate au adus profituri mari pentru companii în 2017

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Piata de snackeri sarate are o valoare foarte mare pentru retaileri, de pilda, specialistii o estimeaza la o valoare de 400 de milioane de euro. Cu atat mai mult cu cat in 2017 a avut o crestere puternica, respectiv in intervalul iulie 2016 – iunie 2017, cu o majorare de 11% în valoare in raport cu anul precedent, dezvaluie ultimele informatii GfK privitoare la consumul casnic al gospodăriilor din România.

„Piața de snackuri sărate este într-o continuă creștere, înregistrând un avans de peste 20% în ultimii cinci ani, iar chipsurile au realizat cel mai important salt, consumul per capita al acestei categorii aproape dublându-se în această perioadă. În consecință, chipsurile au avut de-a lungul timpului cea mai importantă contribuție la creșterea întregii categorii, atât în termeni de volum, cât și de penetrare”, ne mai zice Roxana Miu, Consumer Insight Manager Central & Eastern Europe în cadrul Intersnack.

Totusi, cel mai important segement de pe piata este, dupa numărul de consumatori, snackurile sărate coapte.

„Românii sunt cei mai mari consumatori de snackuri sărate coapte (biscuiți, covrigei, sticksuri, mixuri, rondele) din Europa, cu un consum mediu per capita de 1,5 kg pe an. Iar această categorie are și cea mai mare pondere în totalul pieței din România”, ne informeaza Roxana Miu.

Tortilla chips, de asemenea, a inceput sa prinda pe piata din Romania destul de bine anul acesta:

„Piața din România a prins apetitul consumului de tortilla chips. Însă consumul este în cea mai mare măsură concentrat pe segmentul «out of home». În piețele europene mai dezvoltate, consumul are loc și în regim «self-served». Drept urmare, frecvența de consum este mai ridicată, piețele sunt mai mature și, implicit, oferta este mai consistentă”, mai adauga Lucian Manta, Markenting Manager Sam Mills Distribution.

Deci, dupa cum bine puteti analiza si dvs. sus-mentionatele segmente de pe piata au adus un profit “sarat” pentru producatorii din domeniu. De pilda, in cazul lui Boromir, primele șase luni au alcatuit o crestere de 20% comparativ cu acelasi interval din anul trecut. De altfel, aceasta categorie de snackuri aduce 24% din totalul afacerii.

Majorari au inregistrat si brandurile Lay’s și Pringles, cu importanta crescand pentru degustările în magazine sau pachetele promoționale cu tematică. Intersnack a avut vânzări in crestere ce depaseste 10%, iar Croco a vorbit despre un avans de 20%, in aceeasi perioada mentionata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation