Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
WILMINGTON, Del., mai 2021 – Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) (“Corteva” sau “Compania”) a publicat rezultatele financiare pentru trimestrul I, trimestru care s-a incheiat la 31 martie 2021. Principalele evoluții din trim 1 Lansarea continuă de produse noi care s-a desfașurat în condiții de piața favorabile a dus, la nivel global, ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Malta, dupa pandemie
MALTA, DUPĂ PANDEMIE În prag de primăvară, acum se anunță un sezon estival mai bun ca vara-2020 – și nici Malta nu face excepție. Dimpotrivă. Malta se anunță ca una dintre destinațiile ideale pentru VARA 2021. Are, cu alte cuvinte, de toate/sau din toate câte puțin: este insulară, deci are ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Rostar înregistrează profit mai mare!

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Producătorul de biscuiți Rostar a revenit in forta pe profit în 2016. Halil Bulut, patronul acestei firme, are in gand sa ramana și in acest an tot pe o crestere pozitiva. 

Cum a arătat anul 2017 pentru Rostar și care au fost motoarele de creștere a businessului?

Halil Bulut: Am avut o creștere de 10% a vânzărilor și unul dintre elementele care a susținut performanța este colaborarea începută cu rețeaua de magazine Penny Market pe marcă proprie. Dacă vorbim despre rezultate pe segmente de business, baza o reprezintă în continuare biscuiții simpli. Contează însă foarte mult și segmentul de marcă proprie, în acest moment având parteneriate cu Auchan și Cora. Pe viitor vrem să extindem producția de marcă privată pentru că ne ajută la eficientizare, să nu oprim producția.

Care au fost tendințele de consum care au marcat anul 2017 pe categoria biscuiți?

Halil Bulut: Tot ce înseamnă biscuiți cu cremă a performat foarte bine. Aceasta este cea mai dinamică categorie, marcând un avans de 21% în 2017. De altfel, și dacă ne uităm la întreaga piață, biscuiții cu cremă au ajuns la o pondere de 38% din total piață de biscuiți. Mai mult decât atât, pentru prima oară în ultimii patru ani, segmentul Petit Beurre a crescut cu peste 10%, ceea ce pentru noi este foarte important în condițiile în care avem 58% cotă de piață pe acest segment. Pentru 2018 am securizat creșterea pe Petit Beurre prin lansarea sortimentului cu cacao, care sperăm să genereze o creștere de minim 10-15% la nivelul întregului brand.

Unde se află potențialul cel mai mare pentru această categorie – în retailul modern sau în cel tradițional?

Halil Bulut: Pentru produsele autohtone cu siguranță comerțul tradițional rămâne un stâlp al businessului. Este zona care trebuie dezvoltată. Retailerii internaționali vin la pachet cu importurile. Spațiul la raft este în prezent blocat de brandurile internaționale importate de jucătorii din retailul modern. O greșeală în cazul comerțului tradițional este poziționarea pe un segment de preț redus. Practic, unul din criteriile de intrare pe segmentul traditional trade este să fii cât mai ieftin. Or clientul român este unul matur, care targetează o anumită calitate a produsului și pentru asta este dispus să cheltuiască mai mulți bani. Acest trend este demonstrat de evoluția din ultimul trimestru, când vânzările au progresat cu 10%. Din cauza asta retailul tradițional tinde să devină neatractiv.

Care ar putea fi cartea câștigătoare pentru un producător român de biscuiți pe o piață cu o competiție în creștere?

Halil Bulut: Să nu faci compromisuri cu profitabilitatea. Cel care va rezista va fi cel care va ține la profitabilitate, chiar dacă partea de dezvoltare se mișcă mai încet. Cotă de piață securizată, dar profitabilitate și mai securizată. În prezent, se poate cumpăra cota de piață cu promoții, cu lansări artificiale, însă profitabilitatea per SKU este foarte redusă. Acesta este drumul cel mai sigur spre insolvență.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation