Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
paris 2024, paris
Parisul este o sărbătoare de neuitat. Asta n-o spun eu, ci o spune Hemingway. Într-o carte a căruit titlu care chiar așa este. Adumbrită de amintirea ucigător de melancolică a unui Paris iubit până la ultima consecință.  De cealaltă parte a continentului, Nichita Stănescu se grăbește să rostească: Amintiri are ...
Read More

Românii s-au obișnuit să comande mâncare online

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!
In utlima perioada din Romania, piata de servicii de comanda online de mancare s-a diversificat foarte mult, asta deoarece consumatoriilor le place sa aleaga modul simplu si eficient (economic si ca timp) de a manca, indiferent de locatie. Serviciile s-au lansat de acest gen au aparut prima data in Capitala si Cluj-Napoca, dupa care au devenit un adevarat trend in toate orasele importante.
Serviciile de comanda de mancare online cu livrare apar numai acolo unde exista o populatie suficienta, precum si distante suficiente pentru ca antreprenorii sa aiba profit (respectiv ca beneficiarii sa evite deplasarea din afara orasului in oras pentru a manca la restaurant, fast-food, cofetarie etc.).
Astfel se face ca tara noastra a devenit un punct de interes pentru companiile foarte mari, internationale, din domeniu, multe dintre ele venind din natiunile mai dezvoltate. Totodata, antreprenorii locali nu sunt de lipsit, incearca si ei sa-si faca loc, usor-usor printre giganti. Restaurantele si restul unitatilor de alimentatie publica se folosesc de platformele online de comanda cu livrare la domiciliu, pentru a-si creste veniturile. Mai pe scurt, toata lumea are de castigat din schimbul asta: consumatorii finali sunt multumiti, caci nu trebuie sa se mai deplaseze ca sa-si procure mancarea, iar companiile ca-si primesc mai multi bani.
Pentru a face acest serviciu posibil, restaurantele, pizzeriile si fast-food-urile taie din cheltuielile de marketing si evita angajarea unor transportatori pentru a livra mancarea, utilizand fortele proprii ale firmelor pe care le platesc. Comisioanele despre care vorbim sunt rentabile, insa, si nu impun in sarcina celor dintai presiuni mari: unitatile HoReCa primesc bani din cantitatile mai mari de mancare livrate.

Sa nu uitam si de consumatorul final, respectiv de cererea de pe piata, pentru ca indiferent de comanda lui (pizza, mancare chinezeasca, japoneza etc.), platformele prin intermediul caruia platesc serviciul sunt foarte eficiente: usor accesibile si securizate. Modalitatile de plata diverse sunt, iarasi, un alt avantaj de mentionat: poate fi prin card online sau prin vouchere (sistemul de fidelizare). Clientul castiga si mai mult, chiar, atunci cand are o unitate aproape de domiciliul sau, de unde comanda mancarea, astfel ca livrarea se face mult mai rapid, iar mancarea se pastreaza calda!

Dupa cum au arata si studiile de piata, romanii nu prea dau bani ca sa manance in oras – sub 10 euro -, mare parte din veniturile lor spre aceasta zona ducandu-se la cele de servire rapida, de unde consuma fast-food, pizza, covrigi, placinte etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation