Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
WILMINGTON, Del., mai 2021 – Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) (“Corteva” sau “Compania”) a publicat rezultatele financiare pentru trimestrul I, trimestru care s-a incheiat la 31 martie 2021. Principalele evoluții din trim 1 Lansarea continuă de produse noi care s-a desfașurat în condiții de piața favorabile a dus, la nivel global, ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Malta, dupa pandemie
MALTA, DUPĂ PANDEMIE În prag de primăvară, acum se anunță un sezon estival mai bun ca vara-2020 – și nici Malta nu face excepție. Dimpotrivă. Malta se anunță ca una dintre destinațiile ideale pentru VARA 2021. Are, cu alte cuvinte, de toate/sau din toate câte puțin: este insulară, deci are ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Românii s-au obișnuit să comande mâncare online

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!
In utlima perioada din Romania, piata de servicii de comanda online de mancare s-a diversificat foarte mult, asta deoarece consumatoriilor le place sa aleaga modul simplu si eficient (economic si ca timp) de a manca, indiferent de locatie. Serviciile s-au lansat de acest gen au aparut prima data in Capitala si Cluj-Napoca, dupa care au devenit un adevarat trend in toate orasele importante.
Serviciile de comanda de mancare online cu livrare apar numai acolo unde exista o populatie suficienta, precum si distante suficiente pentru ca antreprenorii sa aiba profit (respectiv ca beneficiarii sa evite deplasarea din afara orasului in oras pentru a manca la restaurant, fast-food, cofetarie etc.).
Astfel se face ca tara noastra a devenit un punct de interes pentru companiile foarte mari, internationale, din domeniu, multe dintre ele venind din natiunile mai dezvoltate. Totodata, antreprenorii locali nu sunt de lipsit, incearca si ei sa-si faca loc, usor-usor printre giganti. Restaurantele si restul unitatilor de alimentatie publica se folosesc de platformele online de comanda cu livrare la domiciliu, pentru a-si creste veniturile. Mai pe scurt, toata lumea are de castigat din schimbul asta: consumatorii finali sunt multumiti, caci nu trebuie sa se mai deplaseze ca sa-si procure mancarea, iar companiile ca-si primesc mai multi bani.
Pentru a face acest serviciu posibil, restaurantele, pizzeriile si fast-food-urile taie din cheltuielile de marketing si evita angajarea unor transportatori pentru a livra mancarea, utilizand fortele proprii ale firmelor pe care le platesc. Comisioanele despre care vorbim sunt rentabile, insa, si nu impun in sarcina celor dintai presiuni mari: unitatile HoReCa primesc bani din cantitatile mai mari de mancare livrate.

Sa nu uitam si de consumatorul final, respectiv de cererea de pe piata, pentru ca indiferent de comanda lui (pizza, mancare chinezeasca, japoneza etc.), platformele prin intermediul caruia platesc serviciul sunt foarte eficiente: usor accesibile si securizate. Modalitatile de plata diverse sunt, iarasi, un alt avantaj de mentionat: poate fi prin card online sau prin vouchere (sistemul de fidelizare). Clientul castiga si mai mult, chiar, atunci cand are o unitate aproape de domiciliul sau, de unde comanda mancarea, astfel ca livrarea se face mult mai rapid, iar mancarea se pastreaza calda!

Dupa cum au arata si studiile de piata, romanii nu prea dau bani ca sa manance in oras – sub 10 euro -, mare parte din veniturile lor spre aceasta zona ducandu-se la cele de servire rapida, de unde consuma fast-food, pizza, covrigi, placinte etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation