Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Cea de-a XVI-a ediție a Salonului Internațional de Vinuri VINVEST s-a încheiat la Timișoara duminică, 21 aprilie, iar pe perioada celor trei zile de Salon producătorii de vin au oferit spre degustare peste 250 de sortimente, provenind din România, Serbia, Grecia sau Italia. Soiurilor românești și internaționale deja consacrate li ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
universitatea de științe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamv bucurești
Cu o tradiție de 167 de ani în învățământul agronomic, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV București) a reușit să devină de-a lungul timpului un pol de excelență al învățământului agronomic și cercetării științifice în domeniu, orientat spre dezvoltarea profesională a indivizilor, interedisciplinaritate și internaționalizare ...
Read More
AVINCIS
Drojdia de bere este unul dintre cele mai bune revitalizante şi daca este consumata cum trebuie si des, atunci acesta chiar poate incetini procesul de îmbătrînire. Mare atentie! Drojdia nu se consuma altfel decat sub forma de extracte în care produsul este inactivat. Acest articol este numai informativ! Un continut ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
crama dealu bujorului, dealu bujorului
CRAMA DEALU BUJORULUI: PAEONIA ROMANICA Un prilej excelent de AGROTURISM este vinul cel bun, cel autentic Pentru cei care nu știu ce înseamnă PAEONIA ROMANICA, ei bine: este vorba despre o denumire științifică. În latinește. Și încă un pont, decisiv, în ghicire. Este vorba despre o floare. Și, de ziua acestei ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

PRESA DESPRE DOMENIILE ANASTASIA

Desigur că, în primul rând, contează ce e un vin în sine/și care sunt valențele lui. Valoarea unui vin este valoare în sine, în cel mai bun/pur sens filsofic. Iar acest lucru este valabil și pentru vinurile de la DOMENIILE ANASTASIA.
Dar, pe piață, contează și felul cum ești perceput. Înregistrat.
Percepția contează tot atât de mult pentru piață ca și valoarea unui vin, fiindcă renumele unor vinuri sunt date deopotrivă de degustători, de ceea ce se scrie despre el, despre presa, bună sau rea, pe care o generează, într-un cuvânt, despre CUM I SE DUCE BUHUL.

PRESA-DESPRE-DOMENIILE-ANASTASIA
Da. Și se pune întrebarea: ce scrie PRESA despre DOMENIILE ANASTASIA? Cum se oglindește, în conștiița publică, un brand precum al celor de la ANASTASIA?

IMPRESIA FĂCUTĂ LA TÂRGURI CONTEAZĂ ȘI EA ÎN NOTA FINALĂ
Presa a scris despre un vin care a făcut o impresie finală plăcută de fiecare dată când a fost întâlnit pe la targuri.
Prima dată oamenii/degustători autorizați, în majoritate, s-au trezit, față în față, cu el la Vintest/și, deopotrivă, la Vintest in Bucuresti. Standul modest, amplasat pe un colț amenajat neostentativ și fără chestii strălucitoare, doar cu două sticle de vin pe o masă, în mijloc, a fost remarcat de presă și de bloggerii de vin.

Sticlele în sine nu ieșeau cu nimic in evidență (s-a vorbit despre asta pe un site de specialitate!), în magazin ar fi fost confundat cu altceva, de pe la alte crame din preajmă.
Au frapat oamenii de la stand, care – pe lângă faptul că erau destul de mulți pentru dimensiunile standului – nu arătau deloc blazați, ca și cum ar fi crescut de sute de ani direct acolo, la stand. Oamenii de la DOMENIILE ANASTASIA arătau a reuniune de familie. Nu aveau aerul, rece, chirugical, al unei prezentări impersonale ale unor produse – pentru a bifa încă o participare la câte un târg de profil.

Jurnaliștii au remarcat și nota discordantă față de alți EXPONAȚI – și, în mod special, „exuberanța” precum, în același timp, lipsa apatiei – în comparație cu personalul de la alte standuri. Ceilalți acuzau, în mod vizibil rutina. Standurile celelalte păreau mult mai bine “robotizate”. Jurnaliștii l-au adăugat faptului că încă nu se auziseră prea multe lucruri despre acest producător și imaginea lui. Și, bottom line, au fost plăcut impresionați.
Până la urmă, au tras concluzia corectă: că standul, precum și brandul, și mai mult, chiar vinurile aferente – conțineau mai multă prospețime decât celelalte.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN