Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

le manoir, vinuri franțuzești, arta gastronomiei
București, 14 mai 2025 Joi, 15 mai, Le Manoir propune publicului o dublă incursiune în universul vinurilor de prestigiu prin două evenimente speciale găzduite la Le Bistrot Français, în cadrul Club Epicurian – conceptul de club privat dedicat experiențelor gastronomice memorabile. De la un prânz cu aer provensal, în compania ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
vacanțe, ammouliani, insula măgarilor
EUROSEJUR/GRECIA/Ammouliani: SUNRISE VILLAS  La noutățile sezonului, trecem aceste vile!  Noutățile sezonului! SUNRISE VILLAS! Ele sunt niște vile de pe înălțimi, scăldate în soare de pe promontoriu. Din insula grecească Ammouliani. Le vizitaserăm cu ani în urmă, dar PE ATUNCI atunci erau în construcție! La această oră, ele sunt zâmbitoare, pe ...
Read More

PRESA DESPRE DOMENIILE ANASTASIA

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Desigur că, în primul rând, contează ce e un vin în sine/și care sunt valențele lui. Valoarea unui vin este valoare în sine, în cel mai bun/pur sens filsofic. Iar acest lucru este valabil și pentru vinurile de la DOMENIILE ANASTASIA.
Dar, pe piață, contează și felul cum ești perceput. Înregistrat.
Percepția contează tot atât de mult pentru piață ca și valoarea unui vin, fiindcă renumele unor vinuri sunt date deopotrivă de degustători, de ceea ce se scrie despre el, despre presa, bună sau rea, pe care o generează, într-un cuvânt, despre CUM I SE DUCE BUHUL.

PRESA-DESPRE-DOMENIILE-ANASTASIA
Da. Și se pune întrebarea: ce scrie PRESA despre DOMENIILE ANASTASIA? Cum se oglindește, în conștiița publică, un brand precum al celor de la ANASTASIA?

IMPRESIA FĂCUTĂ LA TÂRGURI CONTEAZĂ ȘI EA ÎN NOTA FINALĂ
Presa a scris despre un vin care a făcut o impresie finală plăcută de fiecare dată când a fost întâlnit pe la targuri.
Prima dată oamenii/degustători autorizați, în majoritate, s-au trezit, față în față, cu el la Vintest/și, deopotrivă, la Vintest in Bucuresti. Standul modest, amplasat pe un colț amenajat neostentativ și fără chestii strălucitoare, doar cu două sticle de vin pe o masă, în mijloc, a fost remarcat de presă și de bloggerii de vin.

Sticlele în sine nu ieșeau cu nimic in evidență (s-a vorbit despre asta pe un site de specialitate!), în magazin ar fi fost confundat cu altceva, de pe la alte crame din preajmă.
Au frapat oamenii de la stand, care – pe lângă faptul că erau destul de mulți pentru dimensiunile standului – nu arătau deloc blazați, ca și cum ar fi crescut de sute de ani direct acolo, la stand. Oamenii de la DOMENIILE ANASTASIA arătau a reuniune de familie. Nu aveau aerul, rece, chirugical, al unei prezentări impersonale ale unor produse – pentru a bifa încă o participare la câte un târg de profil.

Jurnaliștii au remarcat și nota discordantă față de alți EXPONAȚI – și, în mod special, „exuberanța” precum, în același timp, lipsa apatiei – în comparație cu personalul de la alte standuri. Ceilalți acuzau, în mod vizibil rutina. Standurile celelalte păreau mult mai bine “robotizate”. Jurnaliștii l-au adăugat faptului că încă nu se auziseră prea multe lucruri despre acest producător și imaginea lui. Și, bottom line, au fost plăcut impresionați.
Până la urmă, au tras concluzia corectă: că standul, precum și brandul, și mai mult, chiar vinurile aferente – conțineau mai multă prospețime decât celelalte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation