Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Corteva Agriscience, Dadelos Agrosolutions, Comercializarea Globala, Biostimulatorilor
INDIANAPOLIS, Ind.,– Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) (“Corteva” sau “Compania”) a raportat rezultatele financiare pentru cele trei luni încheiate la data de 31 martie 2022. Prezentarea generală a rezultatelor financiare pentru T1 2022 Vânzărinete Venituri din op. Cont. (Dupa impozitare) EPS (Câștig pe acțiune) GAAP $4.60B $577M $0.79 vs. T 1 ...
Citește mai mult
Paste Fericit
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
melitha, melieha, malta
*MELITHA. MELIEHA. MALTA Aici, toate încep cu miere. Deci sunt, prin vocație, melifere. Melitha. Mellieha. Mellieħa este un sat  mai mare sau un oraș mic din Regiunea de Nord a Maltei. Dar delicios. Pitoresc. O stațiune, de fapt, care strălucește. Are o populație de 10.087 din martie 2014. Mellieħa este, ...
Read More

PAEONIA ROMANICA

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

CRAMA DEALU BUJORULUI: PAEONIA ROMANICA

Un prilej excelent de AGROTURISM este vinul cel bun, cel autentic
Pentru cei care nu știu ce înseamnă PAEONIA ROMANICA, ei bine: este vorba despre o denumire științifică. În latinește. Și încă un pont, decisiv, în ghicire. Este vorba despre o floare. Și, de ziua acestei flori, se face serbare mare, în județul Galați (zisă plasa Covurluiului). Nu v-ați dumirit de cimilitură? Este vorba despre BUJORUL ROMÂNESC. Sărbătoarea Dealurilor Bujorului. Sărbătoarea fundamentală a Târgului Bujor. Și a stațiunii de cercetare de acolo. Și a cramei, desigur, cea care fabrică binecunoscutele vinuri de la Bujoru, cum li se și zice, mai pe popular.

O floare mirabilă. Miraculoasă. Care dă numele unor vinuri la fel de mirabile, să ne gândim numai la soiul Băbească, Fetească ori – de ce nu? – Șarbă.

Căci vinurile, să nu uităm, sunt și o minunată ocazie de turism (în primul rând!).

O floare care miroase mirobolant, da, dar și vinurile au un nas pe măsură, cele de Bujoru – să ne gândim numai la FETEASCA NEAGRĂ.

TOTUL PENTRU FRONTUL REBRANDUIRII, IMPERATIV AL MOMENTULUI
Însă cel mai important eveniment care a avut loc anul trecut la Stațiunea de Cercetare și Dezvoltare Viti-Vinicolă Bujoru a fost REBRANDUIREA.

Mai bine zis, acțiunea de rebranduire, pentru că a început în urmă cu aproape un an și continuă, într-un fel, și astăzi.

Este, cum s-ar zice, un lucru en train de se faire.

Autorul inițiativei – și, deci, artizanul acesteia – este doamna director Alina Donici. Întâmplarea este pe timpul mandatului său – și este cea mai însemnată bătălie pe care a purtat-o și o poartă. Bătălia cu piața, adică, pentru că de asta are nevoie, necondiționat, Bujorul. Și de o promovare chiar copleșitoare, pentru că – fără de ea – (aproape) degeaba ai Băbească, Șarbă, Fetească Neagră. Publicul-țintă trebuie persuadat să le cumpere.

NOU BRAND LANSAT SE INTITULEAZĂ CRAMA DEALU BUJORULUI
Noul brand s-a lansat pe piață, încă de la începutul verii trecute, în domeniul vinurilor: se intitulează CRAMA DEALU BUJORULUI. Lansarea tânărului vlăstar al vinurilor a avut loc la o locație cu pretenții:CLUBUL DIPLOMATIC, în București, iarlume selectă a fost, din abundență, prezentă la lansare. Și ca să numim doar câțiva: în frunte cu ministrul agriculturii, Petre Daea și ex-ministrul Valeriu Tabără, deținătorulunei importante & prestigioase funcții (& dregătorii) la ASAS București (ACADEMIA DE ȘTIINȚE AGRICOLE ȘI SILVICE).

Totuși, ar trebui să spunem că, în centrul atenției, s-a găsit doamna directoare Alina Donici, de la CRAMA DEALU BUJORULUI, care a rostit un discurs – ce, evident, se impunea! – despre noul brand. Implicit, despre produsele care vin să îl reprezinte pe piață.

Acum, trebuie spus că locația aleasă pentru eveniment a fost, într-un fel, și o cheie a evenimentului, ea dictând/și denotând POZIȚIONAREA ALEASĂ A NOULUI BRAND.

*

Valeriu Tabără a fost unul dintre principalii aliați/susținătorii ai Alinei Donici, încurajând-o pe linia pe care a pornit – în procesul de REBRANDING.

Nu întâmplător, cei care au asistat la rebranding, decio bună parte din lumea invitată, au fost de proveniență academică.

Conul de lumină a căzut, atunci – ca, de altfel, și acum, pe vinuri, în special, așa cum este și firesc. Bineînțeles că și, în mod implicit, pe cei care le fac, pentru că lucrul acesta este mai mult o muncă de creație.

Am vorbim despre o STAȚIUNE DE CERCETARE, adică despre toate prerogativeleunei unități de ELITĂ.

*

Ar trebui să trecem în revistă vinurile care au formează palmaresul & portofoliul CRAMEI DEALU BUJORULUI:

  • BĂBEASCĂ ALBĂ
  • BĂBEASCĂ GRI
  • FETEASCĂ NEAGRĂ
  • MERLOT
  • CABERNET SAUVIGNON
  • FETEASCĂ REGALĂ
  • ROSE

Timpurile, însă, evoluează și UN LIFTING DE IMAGINE, aplicat stațiunii, chiar dacă se face cu sforțări deosebite, era, totuși, un obligatoriu, în orice condițiuni.

O absolut necesară schimbare de strategie pe piață, dar și de gândire, de concepție asupra cum trebuie tratat, în cel mai bun sens, VINUL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation