Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Dealul Dorului, crama
Da, cu dor te lasă – și cu JIND. Cu DOR de EL – și cu JIND asameni. După o sticlă ar mai merge o sticlă. Iar după un pahar, ar merge un alt pahar. Un al doilea – sau un alt treilea. Te lasă și cu ALEAN. Privind, gânditor, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
comori turistice, toscana, bucurești
Toamna la Crama Știrbey este un adevărat spectacol de culoare și liniște, unde peisajele de vis amintesc de Toscana și se îmbină cu tradiția viticolă românească. La doar câteva ore de București, în inima regiunii Drăgășani, Crama Știrbey vă așteaptă să descoperiți farmecul naturii în tonuri de arămiu, sub cerul ...
Read More

O companie românească vrea să transparentizeze industria mezelurilor

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Producătorul de mezeluri Cris-Tim  a decis sa-si mareasca investitia în propria afacere, acuma, bugetul destinat celor 2 ani imediat urmatori acestei perioade, va fi de 20 de mil de euro, conform datelor transmise de Radu Timiș, Președintele grupului, de la evenimentul de lansare a proiectului ”Mai multă carne”. Aceasta este o dorinta de transparentizare a industriei mezelurilor, in sensul de a se publica si procentele de carne pe ambalajele pentru mai mult de 80 dintre produse.

”Pentru 2018 am bugetat investiții de 10 milioane de euro, iar startul a fost reprezentat de achiziția Diavist, o fabrică care avea capacitatea de 16 tone, pe care am upgradat-o și care sperăm că până la finalul anului va ajunge la o capacitate de 30 de tone pe zi. De asemenea, mai avem pe lista pentru anul viitor investiții în logistică, tehnologii noi, dar și în segmente noi de business, astfel că nivelul investițiilor se va menține constant”, a spus Radu Timiș.

Mai mult decat atat, antreprenorul a anuntat si ca se pregatesc pentru construirea unei noi fabrici în Anglia sau în Spania, deoarece acestia export deja 15% din producţie –  cca 500 de tone/lună.

După ce in cursul anului trecut Cris-Tim a pornit campania ”Eticheta curată”, producătorul are in plan sa creasca procesul de transparentizare a industriei de mezeluri printr-o noua initiativa: ”Mai multă carne”. Ideea a fost lansata dupa ce firma si-a propus ca consumatorii ei sa fie mai bine informati. Un nou studiu ISRA Center din 2017 arata ca in jur de 40% dintre consumatori precizeaza conținutul de carne ca fiind factorul determinant în alegerea unui brand.  De aceea, debutancu luna iunie, mai mult de 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce atraga atentia (se afla pe fața pachetelor) asupra procentului ori cantitatea de carne pe care o au.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation