Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Conferințele GastroArt: Identitate gastronomică națională  (21 și 22 septembrie, intrarea liberă) În weekendul 21 și 22 septembrie 2019 continuăm seria de conferințe pluridisciplinare, cu scopul de a contura, în baza opiniilor specialiștilor din mai multe domenii conexe, care e identitatea gastronomică națională (parte a brandului de țară) şi care ar ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

O companie românească vrea să transparentizeze industria mezelurilor

Producătorul de mezeluri Cris-Tim  a decis sa-si mareasca investitia în propria afacere, acuma, bugetul destinat celor 2 ani imediat urmatori acestei perioade, va fi de 20 de mil de euro, conform datelor transmise de Radu Timiș, Președintele grupului, de la evenimentul de lansare a proiectului ”Mai multă carne”. Aceasta este o dorinta de transparentizare a industriei mezelurilor, in sensul de a se publica si procentele de carne pe ambalajele pentru mai mult de 80 dintre produse.

”Pentru 2018 am bugetat investiții de 10 milioane de euro, iar startul a fost reprezentat de achiziția Diavist, o fabrică care avea capacitatea de 16 tone, pe care am upgradat-o și care sperăm că până la finalul anului va ajunge la o capacitate de 30 de tone pe zi. De asemenea, mai avem pe lista pentru anul viitor investiții în logistică, tehnologii noi, dar și în segmente noi de business, astfel că nivelul investițiilor se va menține constant”, a spus Radu Timiș.

Mai mult decat atat, antreprenorul a anuntat si ca se pregatesc pentru construirea unei noi fabrici în Anglia sau în Spania, deoarece acestia export deja 15% din producţie –  cca 500 de tone/lună.

După ce in cursul anului trecut Cris-Tim a pornit campania ”Eticheta curată”, producătorul are in plan sa creasca procesul de transparentizare a industriei de mezeluri printr-o noua initiativa: ”Mai multă carne”. Ideea a fost lansata dupa ce firma si-a propus ca consumatorii ei sa fie mai bine informati. Un nou studiu ISRA Center din 2017 arata ca in jur de 40% dintre consumatori precizeaza conținutul de carne ca fiind factorul determinant în alegerea unui brand.  De aceea, debutancu luna iunie, mai mult de 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce atraga atentia (se afla pe fața pachetelor) asupra procentului ori cantitatea de carne pe care o au.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation