Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Sake la București În ziua de marți 17 septembrie, a avut loc, la București,  EVENIMENTUL: SAKE JAPONEZ, organizat de JETRO Bucuresti (Organizatia Japoneza pentru Comert Exterior), la Capital Plaza Hotel. In prima parte a evenimentului, am avut o prezentare si un workshop despre cum se poate consuma sake cu diferite ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
Mai mult de 71% din fructele şi 43% din legumele non-bio consumate în Franţa au in compusii lor ramasite de pesticide, in acest sens, s-a aratat ca cireşele şi ţelina sunt printre cele mai infectate. Datele au fost intocmite in urma unor observatii realizate în intervalul 2012-2017 şi a fost ...
Read More
AVINCIS
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
amo, liani, liani + ammos=love
AMO, LIANI Adică LIANI + AMMOS=LOVE! Ammouliani este dragoste la prima vedere. Pentru că n-ai cum să o urăști. Și chiar dacă ai putea-o urî, tot ar fi o disjuncție/di(c)hotomie imposibilă: iubire sau ură, o iubi-ură care, până la urmă, s-ar topi, cu totul, în iubire. Este o insulă bătrână, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

MEGA DEGUSTARE, PERSONALITATI NOI SI MULTE ALTELE

Duma-16

MEGA DEGUSTARE, O NOUĂ ABORDARE, NOI TEMATICI.

 

VINVEST SE REINVENTEAZĂ*PERSONALITĂȚI NOI*VECHII GRANZI AI VINULUI REDESCOPERĂ VINVEST*PRODUCĂTORII MICI ȘI MIJLOCII ÎL SUSȚIN CU ENTUZIASM*

Anii au trecut peste noi, peste evenimentele de vin, ceea ce este un lucru firesc. Și, iată-ne la a 13-a ediție a Salonului VINVEST de la Timișoara – și la cea de-a 11-a ediție a Concursului Național.

Pe lângă lucrurile tradiționale, am învățat că, la fiecare  ediție, trebuie să ne reinventăm.

Adică trebuie să reîmprospătăm/primenim atmosfera cu oamenii noi, noi abordărim, tematici noi.

Fiindcă și producătorii – am spune – se reinventează.

Timp de 12 ediții de salon am încercat sa avem o continuitate a unui eveniment de educare a consumatorului final, mai ales intr-o regiune unde cel de bere a fost marcant.

Noi spunem că am reușit, ce-i drept nu ne putem lăuda cu 50 de ediții, dar acestea câte s-au strâns an după an, marchează promovarea vinului producătorilor care au venit în zona de vest la eveniment și, acum, se află pe etajerele și, deopotrivă, pe mesele consumatorilor. 

Nu putem decât să vă mulțumim pentru susținerea în ceea ce am reușit să construim, să devină o tradiție în această parte de vest a țării și să putem oferi imaginea unui altfel de vin, cel care astăzi stă pe masa concursurilor naționale și internaționale.

Am fi onorați, dacă și la această ediție, veți sustinem pe parcursul celor 3 zile, Timișoara – Capitala Vinului!

În speranța de a fi alături de noi, vă așteptăm în salon pentru mediatizarea vinului românesc, implicit a investitorilor care au creat o nouă imagine acestui produs..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation