Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

google ads safety report
În 2024, Google a eliminat peste 5,1 miliarde de reclame înşelătoare și a blocat difuzarea sau a restricționat difuzarea de reclame pe mai mult de 1,3 miliarde de pagini. Google face public Google Ads Safety Report 2024, raportul său anual privind siguranța în publicitatea online, care evidențiază progresele realizate de ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Mai multi bani, anul asta, pe cadourile de Craciun

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

iSense Solutions: Românii vor cheltui anul acesta mai mulți bani pe cadourile de Crăciun

 

 

Numărul românilor care doresc să primească de Crăciun bunuri materiale a crescut cu 15% în 2015, faţă de anul precedent, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Astfel, anul acesta, 85% dintre românii din mediul urban așteaptă cadouri materiale sub brad, în timp ce procentul celor care preferă bunurile spirituale a scăzut de la 19% la 11%.

Potrivit studiului, telefonul mobil conduce în topul celor mai dorite produse de Crăciun, 13% dintre români preferând un astfel de cadou, față de 7% anul trecut. Alte daruri așteptate de sărbători sunt automobilele (6%), articolele de vestimentație (6%), accesoriile/bijuteriile (6%), precum și banii (5%).

„Faptul că românii sunt materialiști în preajma sărbătorilor nu reprezintă o surpriză, însă este de remarcat faptul că a scăzut considerabil procentul celor care doresc să primească de Crăciun bani, de la 18% în 2014 la 5% anul acesta. În schimb, în topul cadourilor preferate au apărut automobilele, un dar deloc ușor de oferit”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul mai arată că femeile, mai mult decât bărbații, își doresc cadouri materiale de Crăciun (88% dintre femei versus 82% dintre bărbați). De asemenea, femeile preferă să primească haine, accesorii/bijuterii, parfumuri și produse cosmetice, în timp ce bărbații așteaptă de la Moș Crăciun, mai mult decât femeile, produse electronice.

Anul acesta, românii din mediul urban au alocat în medie 544 RON pentru cadourile de Crăciun, cu 31% mai mult decât în anul precedent. Potrivit studiului, bărbații au alocat acestor cumpărături un buget semnificativ mai mare decât cel al femeilor, de 607 RON. Printre cadourile pe care românii intenționează să le ofere celor dragi se numără articolele de vestimentație (36%), jucăriile (22%), produsele cosmetice / de îngrijire personală (19%) și dulciurile (18%).

„Faptul că românii și-au majorat anul acesta bugetul alocat cadourilor de sărbători poate fi explicat printr-o îmbunătățire ușoară a situației economice în mediul urban. Remarcăm, de asemenea, o creștere semnificativă a intenției de a oferi în dar haine (de la 23% la 36%) și jucării (de la 12% la 22%), astfel că se preconizează un Moș Crăciun darnic în special cu cei mici și cu persoanele de gen feminin”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.006  de respondenți în 2015 și 1.069 de respondenți în 2014, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. Compania a fost fondată  de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

iSense.Solutions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation