Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

RO-Wine, Fratelli
RO-Wine | The International Wine Festival of Romania, aduce laolaltă cei mai pasionați iubitori ai enogastronomiei cu un format revoluționar de 3 zile și degustări exclusive. Această ediție promite să ofere o experiență unică pentru toți cei care apreciază arta vinului și produsele gourmet de calitate. Ediția de Toamnă a ...
Citește mai mult
Noutati-CARTI Festivalul Vin La Munte din Brasov - Cele mai bune vinuri din Romania.
Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2021 - 2022 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
experimente de vacanta, greek ammouliani
GREEK AMMOULIANI O INSULĂ DE DESCOPERIT  Dacă ZORBA THE GREEK e mult mai la sud, aici, în Thesalia, este/există Ammouliani. E O OAZĂ de autenticitate și o nesperată DOZĂ de Grecie arhaică. Conține, într-o pastilă, istoria Greciei din ultima sută de ani. Grecia cum a fost ea, Grecia izgonită din ...
Read More

Magazinele “Pe gustate!” invadează Bucureștiul!

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Producătorul de pe piata locala de lactate Lactag are intentia de a termina 12 magazine de proximitate în Capitala – pana in luna aprilie. Numai in cursul saptamanii precedente a deschis alte 3 unităţi, cu suprafeţe între 80-120 de metri pătraţi.

Producătorul argeşean de lactate Lactag vrea sa sparga piata de retail romaneasca. In urma cu o saptamana a reusit sa deschide usile catre clienti a 3 magazine sub denumirea de “Pe gustate!” si mai vor urma alte 9. Ceea ce inseamna, ca pana in luna aprilie acesta va avea in total 30 de magazine în regiunea de sud a ţării. Va fi si un supermarket de 1500 de mp pe care îl va deschide, de data asta, in Craiova – cat de curand posibil. Cele din Capitala pot fi gasite in Obor (Halele Centrale), Bd Obregia şi Şos Berceni, dar vor mai exista in viitorul apropiat si in zona Lamoteşti (1) şi 2 pe Bulevardul Olteniţa.

“În Bucureşti sunt magazine de proximitate cu suprafeţe cuprinse între 80 şi 120 de metri pătraţi şi cu vânzare asistată, dar vom avea şi un hipermarket de 1.500 de metri pătraţi la Craiova pe care îl vom deschide până în luna mai. Este vorba despre o investiţie proprie a companiei Lactag”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Cristi Pană, directorul de dezvoltare al companiei.

Cu toate acestea, producatorul ne tine in suspans si nu doreste sa-si dezvaluie investitiile realizate in afacere, dar ne spune ca ar fi in jur de cateva milioane de euro. In acelasi timp, asociaţii Lactag, societate listată la Bursa de Valori Bucureşti, au luat o masura: cresterea capitalului social al companiei cu 2,8 milioane de lei destinate investiţiilor şi extinderii cat mai puternice a cotei de piaţă. De asemenea, s-a mai decis si un imprumut de la Raiffeisen Bank de până la 4 milioane de euro pentru dezvoltare, îmbunătăţirea eficienţei energetice, sau achiziţionarea de noi comapanii pentru diversificarea activităţii societăţii.

Magazinele din Bucuresti vor fi aprovizionate cu intreaga gama de lactate din portofoliul Lactag, precum şi alte produse fresh (carne, mezeluri, peşte, legume, produse de băcănie şi panificaţie). Vor fi disponibile si produsele non-food de strictă necesitate.

“Am mers pe ideea că într-un magazin de proximitate trebuie să ai un coş minim de produse, dar cu vânzare rapidă şi servicii ireproşabile”, a mai declarat oficialul Lactag. În ceea ce priveşte preţurile, Pană susţine că pe zona de produse proaspete vor fi de producător.

“Vom vinde cu preţuri de producător la produsele fresh, inclusiv la mezeluri şi carne, ca urmare a înţelegerilor pe care le avem cu unii producători pe acest segment. La celelate categorii vom avea un adaos de 5-18%, cu menţiunea că la celelate produse alimentare vom avea adaosuri de cel mult 12%”, a explicat directorul Lactag.

Investitiile in magazinele de proximitate nu este o noutate pentru piata de retail romaneasca, ba chiar, acesta a reprezentat un trend ascendent in ultima perioada, printre cei care au urmat acest val numarandu-se si: Mega-Image cu Shop&Go, Carrefour cu Express sau Metro cu LaDoiPaşi.  Alti retaileri autohtoni, in afara de Lactag, care au urmat acelasi fenomen, se numara si Nicolae Sarcină, care inainte condusese hipermarketurile Pic – anul acesta doreste deschiderea a 50 de unităţi Succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation