Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Varza este una dintre alimentele cu cel mai puternict antidot al celulelor maligne și apare in toate bucatariile. Pe langa numeroasele avantaje medicale, acesta ne ofera vitamine, minerale și fitonutrienți care ajuta la pastrarea stării de sănătate. Intrucat aceasta are putine calorii, această legumă se recomanda persoanelor care doresc sa slabeasca. In ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
universitatea de științe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamv bucurești
Cu o tradiție de 167 de ani în învățământul agronomic, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV București) a reușit să devină de-a lungul timpului un pol de excelență al învățământului agronomic și cercetării științifice în domeniu, orientat spre dezvoltarea profesională a indivizilor, interedisciplinaritate și internaționalizare ...
Read More
AVINCIS
Drojdia de bere este unul dintre cele mai bune revitalizante şi daca este consumata cum trebuie si des, atunci acesta chiar poate incetini procesul de îmbătrînire. Mare atentie! Drojdia nu se consuma altfel decat sub forma de extracte în care produsul este inactivat. Acest articol este numai informativ! Un continut ...
Read More
MALTA TRAVEL
corteva
crama dealu bujorului, dealu bujorului
CRAMA DEALU BUJORULUI: PAEONIA ROMANICA Un prilej excelent de AGROTURISM este vinul cel bun, cel autentic Pentru cei care nu știu ce înseamnă PAEONIA ROMANICA, ei bine: este vorba despre o denumire științifică. În latinește. Și încă un pont, decisiv, în ghicire. Este vorba despre o floare. Și, de ziua acestei ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Magazinele “Pe gustate!” invadează Bucureștiul!

Producătorul de pe piata locala de lactate Lactag are intentia de a termina 12 magazine de proximitate în Capitala – pana in luna aprilie. Numai in cursul saptamanii precedente a deschis alte 3 unităţi, cu suprafeţe între 80-120 de metri pătraţi.

Producătorul argeşean de lactate Lactag vrea sa sparga piata de retail romaneasca. In urma cu o saptamana a reusit sa deschide usile catre clienti a 3 magazine sub denumirea de “Pe gustate!” si mai vor urma alte 9. Ceea ce inseamna, ca pana in luna aprilie acesta va avea in total 30 de magazine în regiunea de sud a ţării. Va fi si un supermarket de 1500 de mp pe care îl va deschide, de data asta, in Craiova – cat de curand posibil. Cele din Capitala pot fi gasite in Obor (Halele Centrale), Bd Obregia şi Şos Berceni, dar vor mai exista in viitorul apropiat si in zona Lamoteşti (1) şi 2 pe Bulevardul Olteniţa.

“În Bucureşti sunt magazine de proximitate cu suprafeţe cuprinse între 80 şi 120 de metri pătraţi şi cu vânzare asistată, dar vom avea şi un hipermarket de 1.500 de metri pătraţi la Craiova pe care îl vom deschide până în luna mai. Este vorba despre o investiţie proprie a companiei Lactag”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Cristi Pană, directorul de dezvoltare al companiei.

Cu toate acestea, producatorul ne tine in suspans si nu doreste sa-si dezvaluie investitiile realizate in afacere, dar ne spune ca ar fi in jur de cateva milioane de euro. In acelasi timp, asociaţii Lactag, societate listată la Bursa de Valori Bucureşti, au luat o masura: cresterea capitalului social al companiei cu 2,8 milioane de lei destinate investiţiilor şi extinderii cat mai puternice a cotei de piaţă. De asemenea, s-a mai decis si un imprumut de la Raiffeisen Bank de până la 4 milioane de euro pentru dezvoltare, îmbunătăţirea eficienţei energetice, sau achiziţionarea de noi comapanii pentru diversificarea activităţii societăţii.

Magazinele din Bucuresti vor fi aprovizionate cu intreaga gama de lactate din portofoliul Lactag, precum şi alte produse fresh (carne, mezeluri, peşte, legume, produse de băcănie şi panificaţie). Vor fi disponibile si produsele non-food de strictă necesitate.

“Am mers pe ideea că într-un magazin de proximitate trebuie să ai un coş minim de produse, dar cu vânzare rapidă şi servicii ireproşabile”, a mai declarat oficialul Lactag. În ceea ce priveşte preţurile, Pană susţine că pe zona de produse proaspete vor fi de producător.

“Vom vinde cu preţuri de producător la produsele fresh, inclusiv la mezeluri şi carne, ca urmare a înţelegerilor pe care le avem cu unii producători pe acest segment. La celelate categorii vom avea un adaos de 5-18%, cu menţiunea că la celelate produse alimentare vom avea adaosuri de cel mult 12%”, a explicat directorul Lactag.

Investitiile in magazinele de proximitate nu este o noutate pentru piata de retail romaneasca, ba chiar, acesta a reprezentat un trend ascendent in ultima perioada, printre cei care au urmat acest val numarandu-se si: Mega-Image cu Shop&Go, Carrefour cu Express sau Metro cu LaDoiPaşi.  Alti retaileri autohtoni, in afara de Lactag, care au urmat acelasi fenomen, se numara si Nicolae Sarcină, care inainte condusese hipermarketurile Pic – anul acesta doreste deschiderea a 50 de unităţi Succes.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN