Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Studiile arată că cetățenii României aruncă la gunoi 6 mii de tone de mâncare în fiecare zi, deși 66% din familii sunt atât de sărace încât nici ce mânca nu au. Risipa alimentară a înregistrat creșteri fără precedent de la an la an, ceea ce a dus la un semnal ...
Citește mai mult
Havana Club Romania
fgcr, garantii dedicate achiziției de utilaje
Dacă ești fermier, FGCR te ajută, în mod concret , pentru achiziția de utilaje agricole. Garanția FGCR poate acoperi până la 80% din valoarea creditului. Vrei să achiziționezi un utilaj agricol pentru a desfășura o activitate pe cont propriu în agricultură ori poate că ești agricultor profesionist și vrei să ...
Read More
corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
dor, dealu dorului, maestoso, ma non troppo, doru husarciuc
MAESTOSO, MA NON TROPPO! :) Doru Husarciuc recidivează :) Începem cu MAESTOSO, la Crama Dealul Dorului, în mod firesc, pentru că e un nou început. Și, ca un etern început, firește, și un nou vârf-de-lance. Și fiindcă tot ce e bun este/reprezintă, de fapt, un nou început. He-hei, este vorba ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Initiative a adus brutăria Lidl la metrou

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Initiative a adus brutăria Lidl la metrou

 

Persoanele care au tranzitat staţia de metrou Mihai Bravu, în perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriză: un miros intens de pâine proaspăt scoasă din cuptor i-a întâmpinat pe călători la trecerea prin porţile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agenţia de media Initiative, care a pregătit o poartă înmiresmată pentru promovarea brutăriei Lidl.

Poarta a fost amplasată chiar la punctele de acces de la metrou și semnalizată suplimentar cu un autocolant pentru podea, ambele având branding Lidl. Mai mult, un sistem special pe bază de senzori care declanșa un miros de pâine caldă la fiecare trecere prin poartă i-a ispitit pe călători să calce pragul magazinului Lidl din zona Mihai Bravu. Prin acest proiect, Initiative a oferit o alternativă unică de engagement cu publicul vizat de Lidl şi a creat un moment memorabil pentru persoanele care merg zi de zi cu metroul.

METADATA-START

„Lidl este unul dintre partenerii noștri care îmbrăţişează ideile de promovare neconvențională, astfel că am reușit să realizăm împreună un proiect special de indoor/OOH cu efect olfactiv pentru a-i atrage pe consumatori de la metrou direct în magazin. Fie că le-am trezit călătorilor din stația Mihai Bravu amintiri din copilărie cu această activare proustiană, fie că pur și simplu le-am făcut poftă de pâine proaspătă, reacțiile lor au fost pozitive, iar rezultatele se arată pe măsură”, afirmă Anca Ionescu, Account Director – Head of Unit, Initiative.

Poarta cu senzori a fost realizată cu ajutorul companiei de marketing experiențial Motion Vision Communication (MVCom).

„E nevoie de foarte puțin – o aromă, o atingere, un foșnet – pentru a retrăi un moment, cu tot cu încărcătura emoțională aferentă. Concluzia este că suntem cu toții sinestezici – excitații din tactil sau, mai ales, olfactiv pot activa din memoria de lungă durată imagini și/sau sunete. Iar acest lucru se poate întâmpla cu ușurință și în fracțiuni de secundă, cu condiția ca ‘înregistrarea’ de referință să fi fost inițial făcută cu emoție”, explică Marian Costache, Managing Partner MVcom / Meșteșugar MULTIsenzorial. Potrivit acestuia, oamenii au într-o proporţie covârşitoare (79%) primele amintiri olfactive de la vârste de până în 7 ani, iar într-o campanie OOH consumatorii ar fi încurajaţi să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul este însoţit de lumini (în proporţie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), de o experienţă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%). Astfel, implicarea tuturor celor cinci simţuri în realizarea unei campanii  prezintă un potenţial imens de comunicare.

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, BPN, Golin, Profero și Medic One.

Despre Motion Vision Communication

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom, este prima companie de Marketing Experienţial din România.

Sub deviza “Experiences On The Move”, acoperă atât strategie, cât şi implementare pentru construcţia de experienţe memorabile pentru consumatori, vizând două direcţii importante. Prima dintre acestea ţine de Marketingul MULTIsenzorial, iar cea de-a doua de cel de Gherilă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation