Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

programul ruralia
Programul Ruralia, de susținere a antreprenoriatului social în mediul rural, se află în ultima etapă de pregătire a membrilor grupului țintă. Peste 150 de persoane din regiunile Sud-Vest, Sud Muntenia, Sud-Est și Nord-Est, care doresc să înființeze afaceri sociale în mediul rural, au fost selectate în grupul țintă al proiectului ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Gastro-bakery: asociere de succes în beneficiul consumatorului

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Potențialul pieței de HoReCa, estimat la circa 1 miliard de euro/an în România, atrage atât prin diversitatea sub-domeniilor cât și prin posibilitățile de inovare și creativitate. De la restaurante de cinci stele, localuri rustice sau bistro-uri sofisticate, gastronomia și-a făcut loc, treptat, și în alte locații și domenii.

În calitate de clienți, ne place să avem la îndemână nu doar produsele de care avem nevoie, dar și cele complementare lor, astfel încât căutarea să fie scurtă, efortul minim și rezultatul complet.
În același timp, tendințele mondiale în ceea ce privește gastronomia urmează două mari direcții: nutriție și sănătate – în încercarea de a oferi alimente armonizate nutrițional și cât mai apropiate de compoziția lor naturală – și user friendliness (prietenos cu utilizatorul) – prin crearea de soluții complete de produse și servicii. O tendință vizibilă deja și în România, este pătrunderea gastronomiei în brutării și patiserii, completând oferta acestora de produse.04ccfa5912a78134b8056676f3532d14_L
Brutăria a evoluat, în ultimii ani, de la un domeniu în care se ofereau soluții simple și o sortimentație destul de limitată, la un sector care azi include game întregi de produse, cu o diversitate pe care greu ne-am fi imaginat-o în urmă cu douăzeci de ani. Iar această dezvoltare nu putea să treacă neobservată pentru jucătorii pieței de HoReCa, oportunitățile de business fiind practic nelimitate.Magazinele de pâine au devenit centre pentru servirea mesei, fie că vorbim despre un mic dejun rapid sau to go (la pachet), un prânz sănătos sau o cină ușoară – toate în beneficiul clienților care pot să se bucure de această asociere în timpul din ce în ce mai scurt pe care îl au la dispoziție pentru servirea mesei sau întâlnirea cu cei dragi.Și pentru că experiența consumatorilor nu depinde doar de gustul și diversitatea produselor, designerii și arhitecții au contribuit și la acest val de noi tendințe, prin concepte care să facă posibilă integrarea armonioasă a celor două domenii – gastronomia și brutăria/patiseria – și să transforme locațiile hibrid în experiențe plăcute pentru clienții lor.

 

Sursa: http://gastromedia.ro/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation