Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Pixxaro™ Super, Corteva Agriscience
Inovația cu cel mai larg spectru de buruieni dicotiledonate anuale și perene combătute din cultura de cereale păioase Compania Corteva Agriscience este liderul detașat pe segmentul de erbicide la cereale păioase, cu o cotă de piață de 33%. Corteva Agriscience are un portofoliu complet de erbicide pentru cultura de cereale ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Fashion shopping: de la căutare la cumpărare

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Fashion shopping: de la căutare la cumpărare

 

O privire de ansamblu asupra obiceiurilor românilor în cumpărarea de articole și accesorii vestimentare și cum utilizează internetul în acest scop

 

90% dintre cei intervievați au achizitionat un articol sau accesoriu vestimentar în ultimele 6 luni. Cum?

– 77% au cumpărat direct din magazin

– 23% au cumpărat online, dintre care:

  • 18% de pe laptop/desktop
  • 3% de pe mobil
  • 2% de pe tabletă

De ce se cumpără articole sau accesorii vestimentare?

  • 67% pentru înnoirea garderobei
  • 33% pentru un eveniment/ocazie
  • 20% să fie în trend / să urmeze cele mai recente tendințe de fashion
  • 18% pentru a se recompensa
  • 14% pentru promoții

Cumpărătorii online sunt mai atenți la trenduri și promoții: 30% cumpără pentru a urma tendințele și 24% cumpără motivaţi de promoții

Peste 80% dintre cumpărătorii de articole sau accesorii vestimentare sunt indeciși în privința brandului pe care îl vor alege atunci când se apucă de cumpărături.

Top surse de informare ale cumpărătorilor de produse și accesorii vestimentare:

  • 78% magazinele de haine
  • 68% internet (60% pentru offline shoppers și 94% pentru online shoppers)
  • 52% familie, prieteni, colegi

3 din 5 cumpărători de articole fashion caută atât informații online, cât și vizitează magazinele

  • 83% caută online înainte de a merge la magazin
  • 18% caută online în timp ce sunt în magazin
  • 58% caută online după ce au fost în magazin

aptopix-fashion-theyskens-theory-fall-2012-backstage

8 din 10 cumpărători de articole fashion vizitează site-uri de articole vestimentare atunci când vor să cumpere:

  • 45% intră pe 2-4 site-uri
  • 31% intră pe mai multe de 5 site-uri
  • 7% intră pe un site
  • 17% nu vizitează site-uri

În medie, cumpărătorii intră de 3 ori pe un site înainte de a decide ce să cumpere. Numărul de vizite pe site-uri:

  • 23% o vizită
  • 32% 2 vizite
  • 39% 3-4 vizite
  • 7% mai mult de 5 vizite

6 din 10 cumpărători au nevoie de până la o săptămână de la prima căutare până realizează achiziția

  • 26% mai puțin de o zi
  • 40% între o zi și o săptămână
  • 17% 1 – 2 săptămâni
  • 16% mai mult de 2 săptămâni

 

Motivele care determină cumpărătorii de fashion să achiziționeze online:

  • 57% livrare la domiciliu
  • 54% rapiditate
  • 53% prețuri mai bune
  • 50% disponibilitate oricând
  • 50% experiență pozitivă
  • 41% evită aglomerația

41% caută online și cumpără offline. De ce:

  • 61% vor să probeze produsul înainte de a-l cumpăra
  • 38% nu erau siguri de material
  • 28% Nu știau ce măsura să aleagă
  • 32% Prețuri mai bune în magazin
  • 40% Online e mai ușor să compari prețurile

Jumătate dintre cei care caută informații online despre articole vestimentare o fac de pe mobil. Cel mai des dispozitivele mobile sunt utilizate după-amiază, după ora 5. Ce se caută de pe mobil:

  • informații despre caracteristicile produsului (51%)
  • compară prețuri (60%)

1 din 3 cumpărători (34%) se uita la video-uri online pentru a se informa. Cum descoperă aceste clipuri:

  • Motoare de căutare (23%)
  • Social media (22%)
  • Paginile magazinelor (11%)
  • Paginile brandurilor (11%)

 

SURSA: Google România (studiu MillwardBrown România)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation