Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

experience the music of john williams, john williams
Călătorie muzicală spectaculoasă pe scena Ateneului Român, în această vară: Star Wars, Schindler’s List, Indiana Jones, Jurassic Park sau Superman! București, 14 aprilie, 2025 – Ateneul Român va găzdui pe data de 8 iulie, la ora 20:00, un concert de excepție dedicat uneia dintre cele mai strălucite figuri ale muzicii de film: ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Ecouri din retailerul specializat

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

De curand, multi producatori au inceput sa intre pe piata de retail din Capitala, multe magazine specializate care au in spate un concept modern de prima calitate. Aceasta este povestea lui Răzvan, care a vrut sa-si creeze un brand si un concept profund autentic, original, care sa-l distanteze de ceilalti competitori. De altfel, i-a si iesit, se numeste Pravalia Idicel.

„Sunt în București de cinci ani cu produsele mele pe rafturile magazinelor și mi-am dorit un spațiu de interacțiune cu clienții, dar care să-ți ofere acea stare de bine. Căsuța e foarte faină și am simțit că nu trebuie să mă complic mai mult decât e cazul. Am pus niște rafturi în locurile potrivite și un dulap la fel ca bufetul bunicii, o masă mare, pentru a pune ciocolata la loc de cinste, și am creat o zonă de relaxare în curte”, zice antreprenorul.

Magazinul construit de Razvan nu are un spatiu mare, cu toate acestea, compenseaza prin vasta experiență in-store și originalitatea sortimentației. Nu numia ca vinde ceea ce produce el, normal – dulceață, zacuscă și ciocolată –, ci s-a gandit sa creasca portofoliul cu niste preparate tradiționale care să le aduca aminte de perioada frumoasa din copilarie si gustul mancarii bunicii.

„Având în minte modelul piețelor vestice, am realizat că nu mai este suficient să pui doar niște produse în raft, trebuie să se întâmple ceva mai mult în magazin. Lucruri care la prima vedere pot părea banale, dar care creează acel efect wow. De exemplu, clienții au apreciat foarte tare faptul că își pot tăia singuri pâine și să-și pună zacuscă. Sau faptul că pot încerca gogoși calde cu dulceață de afine și platouri reci cu zacuscă și brânză de burduf. Complementar, își pot lua și pentru acasă câte un borcan cu dulceață sau zacuscă”, ne mai spune patronul.

Mai mult decat atat, dupa ce antreprenorul a vazut ca afacerea merge bine, dupa 3 ani de cand ii venise aceasta idee, a inceput sa prepare si ciocolată pentru clientii lui. Deja a inceput productia pentru un astfel de produs. Una dintre bazele afacerii lui Razvan este extinderea pe cat mai multe piete, desigur, cu conditia preexistenta ca are fonduri suficiente pentru o asemeanea actiune:

„Mi se pare că este un produs cu potențial, dar care nu este exploatat suficient în zona de nișă. Așa că prăvălia a avut cumva rol dublu – spațiu de vânzare și socializare cu clienții, dar și zonă de producție, pentru că aici avem și laboratorul”, a mai adaugat tănârul.

A fost multa munca, mai ales suma imensa pe care a pus-o la bataie antreprenorul: 40.000 de euro, o sumă deloc mica:

„Nu este ușor să construiești și să susții un business de nișă, indiferent că vorbim despre producție sau retail. Trebuie să îți faci bine calculele ca să nu-ți dai seama la final că ești pe minus. De altfel, eu am încercat să țin costurile sub control și în mare parte tot ceea ce este prăvălia este rezultatul muncii mele, pentru că mi-am dorit să am mare grijă de fiecare lucru”, declara, in final, acesta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation