Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec VinVest

Pixxaro™ Super, Corteva Agriscience
Inovația cu cel mai larg spectru de buruieni dicotiledonate anuale și perene combătute din cultura de cereale păioase Compania Corteva Agriscience este liderul detașat pe segmentul de erbicide la cereale păioase, cu o cotă de piață de 33%. Corteva Agriscience are un portofoliu complet de erbicide pentru cultura de cereale ...
Citește mai mult
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
CEO-ul unei companii agricole de top evidențiază necesitatea unei preocupări intense pentru agricultura durabilă, pe fondul crizei generate de COVID-19 In cadrul summit-ului organizat de Financial Times, CEO-ul Corteva Agriscience a insistat asupra impactului pozitiv pe care îl are agricultura asupra climei Redresarea economică în urma pandemiei COVID-19 necesită angajamentul ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
MALTA TRAVEL
Grecia, brand de tara, Ammouliani
AMMOULIANI 2021 O PRIVIRE DE ANSAMBLU  Pentru că anul 2020 nu a fost cel mai fericit an cu putință, cauzele sunt știute/în primul rând, așa-numita criză sanitară, ne pregătim, cu entuziasm/și toate forțele, pentru anul viitor. Am putea, credem să ne luăm revanșa în 2021. O REVANȘĂ care nu numai ...
Read More
Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Admitere 2020 - 2021 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti

Din 2018 vom ajunge într-un sfert de oră de la Gara de Nord la Otopeni

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Dovada si o alta reusita a guvernului Dacian Ciolos si anume proiectul de legaturi feroviare directe de la Bucuresti la Aeroportul Otopeni, avand o gara aproape ingropata in locul terminalului in care vor veni pasagerii – mai ales ca acesta are ca sursa de bani fondurile europene nerambursabile chiar, care ar urma sa fie finalizat pana in 2 ani. Tot in acest termen vor mai fi construite si cativa kilometri de cale ferata ce va traversa pe sub DN1 cu destinatia Otopoeni. Astfel, in sfarist, vom puteam face acest drum intr-un sfert de ora si putin din gara de Nord pana la Otopeni.

Terminalul OTOPENI

Totodata, tot in urma gigantului proiect, se propune sa se aduca clienti si din alte parti, precum Bulgaria (nord, un exemplu este Ruse) sau din tara, trenurile vor putea veni si din Brasov, Constanta, Galati, Craiova care sa-i duca direct la Aeroport. In acelasi timp, in acest interval de un sfert de ora si putin sus-mentionat, vor exista si “stops” la Pajura, Chitila sau Mogosoaia

Dar ca sa spunem totusi serios, acest proiect (Destinatia Gara de Nord – Otopeni) ar putea avea aproape “o istorie propie”; bine, nici chiar, insa se vorbeste de mult timp despre demararea lui. Prin urmare, acesta ar presupune costuri in valoare de aproape 100 de milioane de euro, majoritatea, dupa cum am mentionat, fonduri europene nerambursabile, fiind facut in mare parte de CFR Infrastructura.

Alte articole:

http://www.drinkfood.ro/2016/12/22/o-paine-de-a-dreptul-princiara/

http://www.drinkfood.ro/2016/12/22/sevil-shhaideh-apropiata-lui-liviu-dragnea-noul-nostru-prim-ministru/

http://topbrands.com.ro/doru-de-la-dealu-dorului/

http://topbrands.com.ro/lifestyle-de-craciun-cum-ne-putem-bucura-de-un-desert-rapid-si-delicat/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation