Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

Din 1995 până în 2018 nu a funcționat, în 2018 cladirea de tip conac a fost reconstruită, iar beciul și hala de producție au fost reconsolidate. Ideea de bază a proiectului Crama de Piatră a fost să facă vinuri în cantități mici dar corecte, fără a grabi procesele naturale de fermentație, ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva

CRAMA DE PIATRA - ALDAVIN SI BOIAN

crama de piatra
bere, un pericol, organizația mondială a sănătății (oms)
BEREA. Un lichid auriu, un adevărat balsam în zilele de arșiță. Binecuvântare adevărată pentru cei care îndură canicula. Dar și pentru cei care stau la soare. Se prăjesc la piscine sau la malul mării. Curge, uneori, în valuri – și este, de obicei, fără număr – sau măcar așa ne ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
Despre plajele insulei Ammouliani   Vei întâlni multe plaje pe această insulă, unele organizate, altele mai sălbatice în locuri izolate, însă un lucru îl vor avea în comun toate: apa limpede, puțin adâncă și nuanțele ei ce pornesc de la albastru intens și până la verde smarald. Este un loc ...
Read More

Din 2018 vom ajunge într-un sfert de oră de la Gara de Nord la Otopeni

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Dovada si o alta reusita a guvernului Dacian Ciolos si anume proiectul de legaturi feroviare directe de la Bucuresti la Aeroportul Otopeni, avand o gara aproape ingropata in locul terminalului in care vor veni pasagerii – mai ales ca acesta are ca sursa de bani fondurile europene nerambursabile chiar, care ar urma sa fie finalizat pana in 2 ani. Tot in acest termen vor mai fi construite si cativa kilometri de cale ferata ce va traversa pe sub DN1 cu destinatia Otopoeni. Astfel, in sfarist, vom puteam face acest drum intr-un sfert de ora si putin din gara de Nord pana la Otopeni.

Terminalul OTOPENI

Totodata, tot in urma gigantului proiect, se propune sa se aduca clienti si din alte parti, precum Bulgaria (nord, un exemplu este Ruse) sau din tara, trenurile vor putea veni si din Brasov, Constanta, Galati, Craiova care sa-i duca direct la Aeroport. In acelasi timp, in acest interval de un sfert de ora si putin sus-mentionat, vor exista si “stops” la Pajura, Chitila sau Mogosoaia

Dar ca sa spunem totusi serios, acest proiect (Destinatia Gara de Nord – Otopeni) ar putea avea aproape “o istorie propie”; bine, nici chiar, insa se vorbeste de mult timp despre demararea lui. Prin urmare, acesta ar presupune costuri in valoare de aproape 100 de milioane de euro, majoritatea, dupa cum am mentionat, fonduri europene nerambursabile, fiind facut in mare parte de CFR Infrastructura.

Alte articole:

http://www.drinkfood.ro/2016/12/22/o-paine-de-a-dreptul-princiara/

http://www.drinkfood.ro/2016/12/22/sevil-shhaideh-apropiata-lui-liviu-dragnea-noul-nostru-prim-ministru/

http://topbrands.com.ro/doru-de-la-dealu-dorului/

http://topbrands.com.ro/lifestyle-de-craciun-cum-ne-putem-bucura-de-un-desert-rapid-si-delicat/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation