Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec

licori, lichior, laraha sau portocala curaçao, coloniștii spanioli
Din laraha: CURACAO, BĂUTURĂ CU AROMĂ DE INSULE :) Cu un BONUS: O LEGENDĂ A COLONIȘTILOR SPANIOLI  Un lichid albastru/sau albăstrui, cel mai ades, care se poate confunda ușor – doar pentru nenițiați ! – cu spirtul, dar nu e, nu e deloc spirt, consistența lui fiind diferită, el fiind, la ...
Citește mai mult
FGCR
Invitatie Media Club - TalentA 2021
Mormintul Lui Ovidiu / Mihail Galatanu Havana Club Romania
agricultura, cura de detoxifiere, reteaua slow food, slow food
*Rețeaua Slow Food se mobilizează în lupta împotriva pesticidelor, în toată Europa Date fiind tentativele mai multor state membre și grupuri europene de a împiedica sau de a amâna propunerea Comisiei Europene pentru un regulament privind utilizarea durabilă a produselor de protecție a plantelor (SUR), este esențial ca factorii de ...
Read More
Invitatie-TalentA corteva
Berea este consumata in toate lumea, atat de barbati, cat si de femei, iar studiile realizate in ultima perioada, atat de centre internationale/natioanle, cat si de Centrul (nostru) de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, au aratat ca un consum moderat de bere, de maximum 2 pahare pe zi pentru ...
Read More
EUROPA TRAVEL
corteva
ammouliani, o insula cat grecia, salonic
În primul rând, Ammouliani poate fi numele unei mari iubiri. Ammouliani, insula, este cunoscută și sub numele de Amoliani, și este o insulă situată în unitatea regională Halkidiki, Grecia, la 120 km de Salonic. Din punct de vedere administrativ, face parte din unitatea municipală Stagira-Akanthos. Până aici, sentințe seci, propoziții ...
Read More

Despre efectele legii “Darii in plata” si imbunatatirea relatiei dintre banci si consumator

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Oxygen Events, cu sprijinul Asociației Române a Băncilor și în parteneriat cu Consiliul Patronatelor Bancare, MasterCard și Banca Transilvania organizează: 

Conferința “Relația cu consumatorul de servicii financiare”, 10 martie 2016, 9.00 a.m, Hotel JW Marriott, Grand Ballroom D

 

Conferința este structurată în două sesiuni, pe cât de actuale, pe atât de punctuale: prima se-siune este dedicată posibilelor efecte ale legii “Dării în plată”, la noile reglementări promovate de ANPC, care vor intra în vigoare în această lună și vor avea impact asupra relației dintre clienți și bănci, iar cea de-a doua sesiune are în vedere recâștigarea încrederii și îmbunătățirea relației dintre bănci și consumatorul de servicii financiare.

Cele două sesiuni vor fi moderate de Ana Maria Vasile, jurnalist Agerpres și Valentin Lazea, economist șef Banca Națională a României.

Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului va deschide conferința iar Keynote speaker va fi prof.univ. MIRCEA COȘEA, reputat analist economic care se va referi laEfectele 300x250economice și sociale ale unei legi insuficient documentate, formulate și explicate”.

Speakerii care au confirmat participarea sunt:

  • în prima sesiune: Alina Nicoleta Ghica, judecător CSM, Bogdan Pandelică, președinte ANPC, Florin Dănescu, președinte executiv ARB, Paul Anghel, director general ANPC, Monica Dudian univ. ASE, Bogdan Ple ș uvescu,director Direcția juridică Banca Transilvania , Stan Târnoveanu, avocat ZRP, *reprezentant BNR, *reprezentant CPBR.
  • în cea de-a doua sesiune: Cosmin Vladimirescu, Country Manager pt. România, MasterCard,

Paul Anghel, director general ANPC, Florin Dănescu, președinte executiv ARB, Bogdan Preda, secretar general CPBR, Gabriela Folcuț, președinte Comisia Comunicare ARB, Călin Rangu, director Direcția Protecția Consumatorului din ASF, Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare CSALB, Sorin Mierlea, președinte InfoCons.

Referitor la subiectul conferinței, prof. univ. Mircea Coșea declară: “Este unanim acceptată, la nivelul cercetării economice și sociale o realitate cu atribut de axiomă, aceea că oricât de bine ar fi gândită o lege și oricât de corect ar fi aplicată, efectele ei pozitive vor fi contrabalansate în timp de apariția obligatorie a unui număr, cel puțin egal, de efecte negative. Este un fenomen normal având în vedere multitudinea de conexiuni pe care aplicarea unei legi o determină în relațiile intra și extra economice și sociale, în contextul unui tip determinant de comportament al utilizatorilor legii. Dezbaterile publice ale propunerilor legislative, consultările cu cei în cauză, analizele economice și sociologice de fundamentare trebuie să fie și în România secolului XXI, țară membră a UE, elemente indispensabile oricărei inițiative legislative, dacă se dorește construcția unui stat de drept”.

În ceea ce privește creditarea, Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking, BCR afirmă că Creditarea pe retail a traversat mai multe perioade de evoluţie: dacă la începutul anilor 2000 a existat o creştere accelerată în care toate lucrurile au evoluat foarte rapid cu modificări ma-jore într-o piaţă foarte tânără şi lipsită de experienţă, apoi a urmat o perioadă de redresare în care băncile, dar şi clienţii s-au reaşezat şi temperat. Creşterea populaţiei bancarizate va fi un lucru important, la fel şi digitalizarea şi conceptul Big Data, un sistem complex de analiză a comporta –mentului clientului şi a tuturor datelor disponibile. Toate acestea vor conduce la o schimbare fundamentală la nivel de strategie, iar influenţa va fi resimţită de clienţi la produse şi serviciile oferite de bănci. 2016 va fi un an de provocări care vor defini activitatea băncilor pentru următorii 10 ani.” Preocuparea pentru apropierea față de consumator cât și pentru educația financiară a acestuia este și în atenția MasterCard despre care Cosmin Vladimirescu, General Manager pentru România, MasterCard afirmă că “Avansul tehnologic și dinamica cu care se dezvoltă peisajul financiar modern deschid noi oportunități pentru apropierea față de consumator, iar inițiativele MasterCard sunt o dovadă în acest sens. Licențierea directă a Trezoreriei Statului ca acceptator de plăți cu cardul, extinderea continuă a platformei de avantaje și privilegii MasterCard Premium, campaniile MasterCard de promovare a tehnologiei contactless, precum și proiectele pentru creșterea nivelului de educație financiară sunt demersuri care îmbunătățesc experiența consumatorului, aducând rapiditate, securitate și comoditate.”

Conferinţa „Relaţia cu consumatorul de servicii financiare” aduce și ceva în plus: pune în centrul discuţiilor clientul, fără de care nici o industrie nu ar exista şi cheamă furnizorii de servicii financiare să îl convingă să apeleze, în continuare, la produsele lor,” concluzionează jurnalista Ana Maria Vasile, unul din moderatorii evenimentului.

Temele actuale ale dezbaterii, experiența și pregătirea profesională a participanților la conferință ne indreptățesc să afirmăm că acest eveniment va fi unul de o deosebită importanță pentru mediul economico-financiar al României, mai ales în contextual dezbaterii în Parlament a legii dării în plată.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation