S-a terminat si “Black Friday” sau “Vinerea Neagra” si anul acesta, insa in afara de vanzarea efectiva a produselor, avem si continutul lor economic, respectiv valoarea lor baneasca, care, anul asta a depasit cu mult cel precedent, cel putin cunoscutul magazin eMAG in anul 2016 de Black Friday a strans 300 de milioane de lei din vazari, deci prin urmare au fost comercializate: mai mult de 30.000 de televizoare, peste 100 de bijuterii cu diamante si peste 10 kg de aur.
De altfel, poate noua, cititorilor, ni se pare un mare lucru realizarea magazinului eMAG, insa in afara, magazinul Amazon tocmai obtinut un contract cu Fiat Chrysler cu scopul de a oferi un discount pentru cei interesati, la preturi de “Vinerea Neagra”. Discutabil este daca intr-adevar sau nu oamenii cumpara asa ceva, online, avand in vedere mai ales ca majoritate nu doresc sa faca astfel de tranzactii online; motivele sunt clare.
Pe partea de hi-tech insa, pare ca anul acesta ea nu a adus tocmai “good news”, cel putin nu pentru corporatia Intel, cea mai mare compania de semiconductoare din lume. Compania a incercat intrarea pe un domeniu, respectiv wearable technology, dar care dupa ce a observat ca vanzarile si producerea lor nu este rentabila, a inceput sa se gandeasca sa renunte.
Ba chiar, acesta articol il puteti considera o mica retrospectiva a anului 2016!
Alte articole pe aceeasi tema:
http://topbrands.com.ro/stiri-din-marketing-si-it-afacerea-ta-este-pregatita-pentru-era-digitala/
http://www.drinkfood.ro/2016/09/20/intalniri-cu-touroperatorii-straini/
Recent Comments