The Venture, competitia globala pentru antreprenoriat cu impact social lansata de Chivas Regal, a dat startul unei noi editii in Romania. Oamenii de afaceri romani vor concura si anul acesta alaturi de antreprenori din toata lumea, in cursa pentru milionul de dolari pus in joc.
The Venture ofera business-urilor cu impact social oportunitatea de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar si, nu in ultimul rand, de a obtine un lucru visat de multi: recunoastere internationala. Romania se alatura pentru a doua oara competitiei The Venture si se numara printre cele 32 de tari participante de pe tot globul.
Etapa locala, desfasurata in perioada septembrie 2016 – ianuarie 2017, reprezinta primul pas in experienta The Venture. In joc sunt 5.000 de euro si ocazia de a trece prin stagii de pregatire si consiliere personalizata pentru antreprenori. Etapa globala (martie – iulie 2017) ii ofera castigatorului:
– experienta unui Accelerator de business, unde, timp de o saptamana, va participa la un program de mentorat dezvoltat in colaborare cuCentrul Skoll pentru Antreprenoriat Social de la Universitatea Oxford;
– participarea la pitch-ul final, unde va cunoaste cele mai bune business-uri cu impact social din toata lumea si isi va prezenta ideea in fata unor experti internationali in domeniul afacerilor;
– sansa sa obtina finantarea necesara indeplinirii obiectivelor sale. Astfel, un vot public al oamenilor din intreaga lume va decide modul in care trebuie sa fie distribuiti, intre finalisti, primii 250.000$ din premiul de un milion, urmand ca restul premiului (750.000 $) sa fie acordat la pitch-ul final, in urma deciziei juriului.
Orice afacere cu venituri anuale mai mici de 1.500.000 de dolari si aflata intr-unul dintre stadiile Discovery, Start-up sau Growth stage poate intra in cursa pentru milionul de dolari oferit de The Venture.
Antreprenorii romani trebuie sa se inscrie pe site-ul www.TheVenture.com pana la data de 30 octombrie 2016. Dupa finalizarea inscrierilor, 10 business-uri vor fi selectate pentru a participa la o sesiune de pitch, pe 23 noiembrie 2016. In urma acesteia, juriul competitiei va alege 5 finalisti in etapa locala.
Toti cei 5 antreprenori vor participa la o sesiune de mentorat organizata de Chivas The Venture. Finalistii isi vor demonstra abilitatile de business in cadrul a 4 probe, castigator fiind desemnat acela care va reusi sa convinga juriul ca merita sa reprezinte Romania la etapa globala.
-VA URMA!-
Alte articole pe aceeasi tema:
http://topwines.ro/in-exclusivitate-interviu-cu-lucia-pirvu-specificul-evenimentului-vintest/
http://topwines.ro/vine-vintest-o-intreaga-campanie-dedicata-vinului-romanesc/
Recent Comments