Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Poate ca pentru majoritatea cuvantul de "produs expirat" este foarte clar, insa, in realitate lucrurile pot fi mai complicate decat credem. Cateva dintre acestea au scrisa pe ele data producerii, altele termenul de valabilitate sau data expirării. De multe ori mi s-a intamplat sa aud de la consumatori ca sunt ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
albacher,borsec,aquatique,bere,apa minerala,caldura,canicula,sete
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Premisa NUMĂRUL UNU pentru turism: un vin bun!

CRAMA ANASTASIA

PLANTAȚIA S-A DUBLAT, CA SEMN AL EFORTULUI INVESTIȚIONAL
Nu am terminat cu discuția despre CRAMĂ, la DOMENIILE ANASTASIA. Data trecută, ne-am oprit (doar) la preliminarii; o să continuăm, de data aceasta, cu discuțiile de ansamblu.

În primul rând, să subliniem poziția privilegiată pe care o are crama de la Strejnicu: faci numai douăzeci de minute, cu un autoturism oarecare (nu neaparat cu o mașină de teren!), dacă nu este aglomerat, până în centrul Ploieștiului. Și se află la doar 50-60 de kilometri de Capitală.

În plus, are un aeroport, mai micuț, ce-i drept – cel de la Strejnicu(aerodrom/aeroclub sportiv și de agrement, pentru amatori și pasionați de zboruri) – la îndemână.

La circa optsprezece-douăzeci de kilometri de Strejnic, mai în interiorul podgoriei Dealu Mare, se află amplasate viile. Acolo, în mod normal, nu se poate ajunge decât cu o mașină de teren.

Noi am fost, cu o mașină Hyundai – și n-am reușit să ajungem în vie. De unde se oprea drumul accesibil, trebuia să ne ia – și să ne ducă mai departe – un tractor.

LUNA MAI A FOST O LUNĂ DE FOC PENTRU PLANTĂRILE CELE NOI
Marin Constantin a achiziționat o mașină de plantat, dar lucrurile mergeau poticnit.
Luna mai a fost o lună decisivă pentru noile hectare de plantat.

Însă, cum-necum, proprietarul a reușit să-și îndeplinească țelul și să planteze noile hectare pe care le avea de plantat. Trebuia să își întregească planul – și noile hectare au devenit, până la urmă, o plantație. Au zburdat, din proiectul de pe hârtie – și au umplut realitatea.

LA ÎMPLINIREA A ZECE ANI, DOMENIILE ABIA ÎȘI TRĂIESC, DIN PLIN, COPILĂRIA 🙂
Deja, Domeniile Anastasia au făcut primul deceniu de viață. Și, acum, la doar un deceniu (primul!), se poate lăuda  cu vin exportat, din România, în țări exigente, precum Elveția și Canada.

Bine, este vorba doar de un început, deci nu de foarte multe sticle, deocamdată, doar de un lot de vreo 3.000-4.000 de sticle.

Amândouă țările (atât Canada, cât și Elveția) nu sunt chiar o destinație comună pentru exportul românesc de vin (deși, în Canada, în pofida depărtării, se găsește – la liquor stores – eșantioane de vin românesc, iar românii pot spune că le cumpără, chiar curent – mai ales cele care au tradiție și cu care s-au învățat).

MARIN N. CONSTANTIN NU BAGĂ BANII LA BUZUNAR, CI CHIAR FACE EFORTURI SĂ INVESTEASCĂ
Plantația, ca să poată zugrăvi efortul de dezvoltare, s-a dublat și ea. Semn că proprietarul investește, investește, investește. Nu bagă, ca alții, banii la teșcherea, așa, doar trecându-i dintr-un buzunar în altul.

De la un cuantum de 7,5 hectare, plantația a crescut și s-a făcut mare. A ajuns la 15 hectare/sau, cel puțin, acolo este proiectată să ajungă, la acest moment dat al relevmentului. Schița proprietarului este, pesemne, să treacă de la un proprietar mai mic la unul de dimensiune aproape mijlocie.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN