Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Poate ca pentru majoritatea cuvantul de "produs expirat" este foarte clar, insa, in realitate lucrurile pot fi mai complicate decat credem. Cateva dintre acestea au scrisa pe ele data producerii, altele termenul de valabilitate sau data expirării. De multe ori mi s-a intamplat sa aud de la consumatori ca sunt ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
albacher,borsec,aquatique,bere,apa minerala,caldura,canicula,sete
De la apă pornesc toate. De la apa cea mai pură. Pentru că tocmai de aia vor ieși bune berele, de la apa de izvor. Apa de munte este cea mai bună băutură sau ingredient principal. Orice ar zice unii, alții, tot apa rămâne băutura băuturilor ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

MĂ SUII ÎN DEALU DORULUI…!

Vale-Deal, Vale-Dealu Dorului, ăsta e arhetipul nostru național 🙂

Un PALMARES și, în același timp, un PORTOFOLIU de invidiat
Tii, ia uită-te dumneata ce PALMARES! Ce portofoliu de invidiat – de produse – un portofoliu felurit/variatJ  și, totodată, SOLID, adicătelea cu produse care inspiră încredere, în primul rând prin valoare. Și cum a crescut, frumos, încet-încetișor, așa, ardelenește(sau în manieră bănățeană), fără hiatusuri, dar și fără exagerări. Personal, nu cred în bulele de vin (în lumea vinului, ca și în cea imobiliară, ele sunt de evitat). Pentru că ele, creșterile ca baloanele de săpun se sparg, fac puf!La simpla atingere a unui ac. Dar DEALU DORULUI a crescut organic/ E drept, ca melcul. I-aș  putea reproșa viteza. Dar Doru Husarciuc mi-a spus că nu a putut altfel. Și, în schimb, a crescut solid. Acum, e pe cale de atragere de noi parteneri, așa cum mi-a mărturisit luna trecută. Asta înseamnă capitalizare. Iar capitalizare egal accelerarea DEZVOLTĂRII.

Mai rar vinuri care, atât de multe fiind, să fie/constituie și realizări. Așa ceva întâlnești numai la firmele mari, bunăoară aș da un singur exemplu: la VINARTE!

Îndesirea semnelor de valoare e dovadă clară de ascensiune, ca producător. Și nu neaparat printr-un singur produs, ci printr-un evantai de produse.

Sigur, ar fi o idee și impulsionarea/și perfecționarea unui singur produs: în cazul de față mă gândesc la BURGUND MARE – și , spre delectare (pur) personal mă închipui participant la o verticală prin Burgundul a zece toamne…

LA DEGUSTAREA MULTIPLĂ/ DE MAI, LA O MIE DE CHIPURI
Și vă spuneam că, de curând, ceva mai în primăvară însă, a avut loc o DEGUSTARE VINTEST, ca un PRIM-EVENIMENT din AVANTPERIMERA VINTEST 2018/VINVEST 2019, sub titlul/egida SURSE ȘI RESURSE.

Da, adevăru-i că avem atât surse cât și resurse la dispoziție, și încă destule/din belșug, ceea ce s-a văzut la masa de degustare. Pentru ceea ce va fi, la CENTENAR, în decembrie.

Bineînțeles că voiam să ajung, până la urmă, la faptul că DEALU DORULUI a fost reprezentat, la masă, de soiul BURGUND, una dintre marile înfăptuiri dealu-doriene🙂

Burgundul duce trena competiției, o ridică la un nivel înalt, ca pe o ștachetă. Și asta, în primul rând, pentru că ne oferă o alternativă la soiurile consacrate din România – mă refer la eternele Cabernet Sauvignon și Merlot (dintre soiurile străine) –  și Fetească Neagră (dintre soiurile românești). Mai avem, în același scop, doar Băbească (cu versiunea Băbească Neagră) și Pinot Noir…Cum la noi nu  există, din producție autohtonă, Carmenere, Tempranillo etc, ci doar Cabernet Franc (atât de puțin că putem să îl ignorăm) și Shiraz (apărut după anii 80-90), ne consolăm și clătim/primenim gustul, iată, cu un BURGUND zis și mare…

În doilea rând, el, Burgundul, se încadrează în adierea de Vest al țării, cu aerul său de Blaufrankish (A, DA, ȘI AM UITAT – pe moment – Cadarca noastră de ispravă).

Așa se pate și explica o parte din succesul de care se bucură sus-numitul Burgund.

Dar el nu este singular.

Poartă numele unui succes și Muscatul Ottonel, dar și Rieslingul sau Merlot. Tocmai faptul că nu singular printre vinurile de la Dealu Dorului arată că există o rețetă a succesului și de ea este responsabilă și tehnologia, precum și acea savoir-faire de care vorbesc francezii ca de un secret al producătorului.

De curând, chiar și CONSTELAȚIILE și-au găsit un bun loc pe etichetele unei noi game de producător, la DEALU DORULUI. Putem spera că ele vor purta noroc lui Doru Husarciuc, proprietarul cramei – și vor prezice vânzări bune (și nu oricum) – de la superlativul absolut în sus.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN