Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

O companie românească vrea să transparentizeze industria mezelurilor

Producătorul de mezeluri Cris-Tim  a decis sa-si mareasca investitia în propria afacere, acuma, bugetul destinat celor 2 ani imediat urmatori acestei perioade, va fi de 20 de mil de euro, conform datelor transmise de Radu Timiș, Președintele grupului, de la evenimentul de lansare a proiectului ”Mai multă carne”. Aceasta este o dorinta de transparentizare a industriei mezelurilor, in sensul de a se publica si procentele de carne pe ambalajele pentru mai mult de 80 dintre produse.

”Pentru 2018 am bugetat investiții de 10 milioane de euro, iar startul a fost reprezentat de achiziția Diavist, o fabrică care avea capacitatea de 16 tone, pe care am upgradat-o și care sperăm că până la finalul anului va ajunge la o capacitate de 30 de tone pe zi. De asemenea, mai avem pe lista pentru anul viitor investiții în logistică, tehnologii noi, dar și în segmente noi de business, astfel că nivelul investițiilor se va menține constant”, a spus Radu Timiș.

Mai mult decat atat, antreprenorul a anuntat si ca se pregatesc pentru construirea unei noi fabrici în Anglia sau în Spania, deoarece acestia export deja 15% din producţie –  cca 500 de tone/lună.

După ce in cursul anului trecut Cris-Tim a pornit campania ”Eticheta curată”, producătorul are in plan sa creasca procesul de transparentizare a industriei de mezeluri printr-o noua initiativa: ”Mai multă carne”. Ideea a fost lansata dupa ce firma si-a propus ca consumatorii ei sa fie mai bine informati. Un nou studiu ISRA Center din 2017 arata ca in jur de 40% dintre consumatori precizeaza conținutul de carne ca fiind factorul determinant în alegerea unui brand.  De aceea, debutancu luna iunie, mai mult de 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce atraga atentia (se afla pe fața pachetelor) asupra procentului ori cantitatea de carne pe care o au.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN