Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Cafeina prezinta foarte multe beneficii pentru corp. Poate fi consumata cu ajutorul mai multor modalitati, dar, indiferent de forma, aceasta imbunatateste memoria, te poate ajuta sa ai o performanța atletică mai buna și multe alte avantaje pentru inimă. Nu uitati, insa, ca in cazul oricarui aliment excesul poate dauna. Pastrati obiceiul de ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Telemeaua de Sibiu are, din acest moment, protecţia naţională a sistemelor din zona calităţii, potrivit legislaţiei europene şi naţionale, se arata intr-un comunicat in urma cu cateva zile, din partea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR). Denumirea înscrisa este protejată de orice alte practici folosite de producatori, care sa pacaleasca consumatorul ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Rostar înregistrează profit mai mare!

Producătorul de biscuiți Rostar a revenit in forta pe profit în 2016. Halil Bulut, patronul acestei firme, are in gand sa ramana și in acest an tot pe o crestere pozitiva. 

Cum a arătat anul 2017 pentru Rostar și care au fost motoarele de creștere a businessului?

Halil Bulut: Am avut o creștere de 10% a vânzărilor și unul dintre elementele care a susținut performanța este colaborarea începută cu rețeaua de magazine Penny Market pe marcă proprie. Dacă vorbim despre rezultate pe segmente de business, baza o reprezintă în continuare biscuiții simpli. Contează însă foarte mult și segmentul de marcă proprie, în acest moment având parteneriate cu Auchan și Cora. Pe viitor vrem să extindem producția de marcă privată pentru că ne ajută la eficientizare, să nu oprim producția.

Care au fost tendințele de consum care au marcat anul 2017 pe categoria biscuiți?

Halil Bulut: Tot ce înseamnă biscuiți cu cremă a performat foarte bine. Aceasta este cea mai dinamică categorie, marcând un avans de 21% în 2017. De altfel, și dacă ne uităm la întreaga piață, biscuiții cu cremă au ajuns la o pondere de 38% din total piață de biscuiți. Mai mult decât atât, pentru prima oară în ultimii patru ani, segmentul Petit Beurre a crescut cu peste 10%, ceea ce pentru noi este foarte important în condițiile în care avem 58% cotă de piață pe acest segment. Pentru 2018 am securizat creșterea pe Petit Beurre prin lansarea sortimentului cu cacao, care sperăm să genereze o creștere de minim 10-15% la nivelul întregului brand.

Unde se află potențialul cel mai mare pentru această categorie – în retailul modern sau în cel tradițional?

Halil Bulut: Pentru produsele autohtone cu siguranță comerțul tradițional rămâne un stâlp al businessului. Este zona care trebuie dezvoltată. Retailerii internaționali vin la pachet cu importurile. Spațiul la raft este în prezent blocat de brandurile internaționale importate de jucătorii din retailul modern. O greșeală în cazul comerțului tradițional este poziționarea pe un segment de preț redus. Practic, unul din criteriile de intrare pe segmentul traditional trade este să fii cât mai ieftin. Or clientul român este unul matur, care targetează o anumită calitate a produsului și pentru asta este dispus să cheltuiască mai mulți bani. Acest trend este demonstrat de evoluția din ultimul trimestru, când vânzările au progresat cu 10%. Din cauza asta retailul tradițional tinde să devină neatractiv.

Care ar putea fi cartea câștigătoare pentru un producător român de biscuiți pe o piață cu o competiție în creștere?

Halil Bulut: Să nu faci compromisuri cu profitabilitatea. Cel care va rezista va fi cel care va ține la profitabilitate, chiar dacă partea de dezvoltare se mișcă mai încet. Cotă de piață securizată, dar profitabilitate și mai securizată. În prezent, se poate cumpăra cota de piață cu promoții, cu lansări artificiale, însă profitabilitatea per SKU este foarte redusă. Acesta este drumul cel mai sigur spre insolvență.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN