Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Micul dejun este cea mai importanta masa dintre toate cele 3 de pe parcursul zilelor. Asa ca, nu e de mirare de ce specialistii si ne recomanda sa nu sarim niciodata peste prima masa! Prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi declara ca nu e niciunul dintre "trendurile" de azi: nu e vegetarian ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
USAMV BUCURESTI - > Conferinţa Internaţională a Universităţii de Știinţe Agronomice și Medicină Veterinară din București "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură" O VIAȚĂ PENTRU AGRICULTURĂ A avut loc între 7 - 9 iunie 2018, Bucureşti, România O VIAȚĂ pentru Agricultură. Ce ziceți? Merită? Cu siguranță că merită. La o ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
ammouliani, insula fericirii
AMMOULIANI, INSULA FERICIRII LINIȘTE ȘI SIGURANȚĂ: acestea sunt cuvintele-cheie! Ammouliani are toate șansele să fie considerată, de către turiști, ca o întruchipare a insulei fericirii. Liniște, siguranță, tot ce îți poți dori. O insulă care întruchipează Grecia eternă, chiar antică/patriarhală. Un alt avantaj:că nu este invadată de turiști. Deși are ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Snack-urile sărate au adus profituri mari pentru companii în 2017

Piata de snackeri sarate are o valoare foarte mare pentru retaileri, de pilda, specialistii o estimeaza la o valoare de 400 de milioane de euro. Cu atat mai mult cu cat in 2017 a avut o crestere puternica, respectiv in intervalul iulie 2016 – iunie 2017, cu o majorare de 11% în valoare in raport cu anul precedent, dezvaluie ultimele informatii GfK privitoare la consumul casnic al gospodăriilor din România.

„Piața de snackuri sărate este într-o continuă creștere, înregistrând un avans de peste 20% în ultimii cinci ani, iar chipsurile au realizat cel mai important salt, consumul per capita al acestei categorii aproape dublându-se în această perioadă. În consecință, chipsurile au avut de-a lungul timpului cea mai importantă contribuție la creșterea întregii categorii, atât în termeni de volum, cât și de penetrare”, ne mai zice Roxana Miu, Consumer Insight Manager Central & Eastern Europe în cadrul Intersnack.

Totusi, cel mai important segement de pe piata este, dupa numărul de consumatori, snackurile sărate coapte.

„Românii sunt cei mai mari consumatori de snackuri sărate coapte (biscuiți, covrigei, sticksuri, mixuri, rondele) din Europa, cu un consum mediu per capita de 1,5 kg pe an. Iar această categorie are și cea mai mare pondere în totalul pieței din România”, ne informeaza Roxana Miu.

Tortilla chips, de asemenea, a inceput sa prinda pe piata din Romania destul de bine anul acesta:

„Piața din România a prins apetitul consumului de tortilla chips. Însă consumul este în cea mai mare măsură concentrat pe segmentul «out of home». În piețele europene mai dezvoltate, consumul are loc și în regim «self-served». Drept urmare, frecvența de consum este mai ridicată, piețele sunt mai mature și, implicit, oferta este mai consistentă”, mai adauga Lucian Manta, Markenting Manager Sam Mills Distribution.

Deci, dupa cum bine puteti analiza si dvs. sus-mentionatele segmente de pe piata au adus un profit “sarat” pentru producatorii din domeniu. De pilda, in cazul lui Boromir, primele șase luni au alcatuit o crestere de 20% comparativ cu acelasi interval din anul trecut. De altfel, aceasta categorie de snackuri aduce 24% din totalul afacerii.

Majorari au inregistrat si brandurile Lay’s și Pringles, cu importanta crescand pentru degustările în magazine sau pachetele promoționale cu tematică. Intersnack a avut vânzări in crestere ce depaseste 10%, iar Croco a vorbit despre un avans de 20%, in aceeasi perioada mentionata.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN