Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

ammouliani, insula fericirii
AMMOULIANI, INSULA FERICIRII LINIȘTE ȘI SIGURANȚĂ: acestea sunt cuvintele-cheie! Ammouliani are toate șansele să fie considerată, de către turiști, ca o întruchipare a insulei fericirii. Liniște, siguranță, tot ce îți poți dori. O insulă care întruchipează Grecia eternă, chiar antică/patriarhală. Un alt avantaj:că nu este invadată de turiști. Deși are ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
USAMV BUCURESTI - > Conferinţa Internaţională a Universităţii de Știinţe Agronomice și Medicină Veterinară din București "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură" O VIAȚĂ PENTRU AGRICULTURĂ A avut loc între 7 - 9 iunie 2018, Bucureşti, România O VIAȚĂ pentru Agricultură. Ce ziceți? Merită? Cu siguranță că merită. La o ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
ammouliani, insula fericirii
AMMOULIANI, INSULA FERICIRII LINIȘTE ȘI SIGURANȚĂ: acestea sunt cuvintele-cheie! Ammouliani are toate șansele să fie considerată, de către turiști, ca o întruchipare a insulei fericirii. Liniște, siguranță, tot ce îți poți dori. O insulă care întruchipează Grecia eternă, chiar antică/patriarhală. Un alt avantaj:că nu este invadată de turiști. Deși are ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Kaufland abandonează serviciul online

Retailerul german Kaufland nu va mai face comenzi online și livrare în Germania, decizia vine la doar 1 an dupa implementarea serviciului. Specialistii opiniaza ca la mijloc ar fi vorba despre costurile foarte mari ale serviciului, dar și gradul de profitabilitate foarte scazut al acestui tip de vanzari.

Prim adata a fost inceput in Berlin, dupa care, la putin timp, se anuntase si posibilitatea ca serviciul sa ajunga si in Hamburg. Totusi, in tomana aceasta, Kaufland a declarat abandonarea ideii de a-l transfera si in Hamburg, iar saptamana aceasta abandonarea totala a conceptului.

”Anul trecut ne-a arătat că am reușit să convingem mulți clienți să folosească serviciul online oferit de Kaufland. Cu toate acestea, în ceea ce privește rentabilitatea, prețul și dezvoltarea pieței, am văzut că un serviciu de livrare în sectorul alimentar nu poate acoperi costurile. Chiar și în online, clienții ar trebui să se poată baza pe promisiunile noastre de preț. Prețurile mai mari pentru livrarea produselor alimentare nu reprezintă o opțiune pentru noi”, a anuntat Patrick Kaudewitz, Președintele Consiliului de Administrație al Kaufland.

Ramura online de vanzari a retailerilor este, inca, una care, pentru gigantii din domeniu, mai trebuie testata, tatonata. De asemenea, Lidl si-a declarat acest serviciu nul, in umra cu cateva luni. Cel putin pentru moment. Edeka se pare ca este singurul care a decis extinderea servicilui online pe partea de produse alimentare, la care lucreaza cu partenerul sau Bringmeister, unde comenzile sunt livrate la clienti în doar 1 ora în München.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN