Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Este foarte important sa stiti ce mancati, intotdeauna, asa ca, drinkfood.ro v-a pregatit un articol special astazi: cum descoperiti in alimente o bacterie mortala copiilor și adulților cu un sistem imunitar scăzut. Salmonella, ah, dulce salmonella (nu, glumesc, nu e deloc dulce, e mortala). Peste tot dam de ea, uf! ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
fondul de garantare a creditului rural fgcr-ifn-sa, fgcr-ifn-sa
Fondul de Garantare a Creditului Rural FGCR-IFN-SA s-a constituit în februarie 1994, potrivit Legii nr. 31/1990, ca o societate comercială pe acțiuni, în urma negocierilor Comisiei Comunității Europene și Guvernul României, reprezentat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, concretizând programul Comisiei Europene de sprijinire a procesului de privatizare a agriculturii ...
Read More
AVINCIS
Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere specială de sărbători din România și va fi disponibilă pe piață și în 2017, timp ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

TOP BERE

CELE MAI VÂNDUTE MĂRCI DE BERE, ÎN ULTIMII ANI

Câteva considerații pe marginea PIEȚEI DE BERE

Berea se dilată și ca și cifră de afaceri.

În ultimul deceniu, s-a produs, de mai mult ori, şi o schimbare a liderului de piață în bere. Dar şi modificări în clasamentul celor mai vândute branduri, ca și între primele trei competitoare/marile concerne producătoare de bere. Berea a urcat, ca și percepție publică, stârnind zâzanie și gelozie în piața-soră, de vin. Imediat după 2005, liderul pieţei era Heineken. Ea şi-a consolidat poziţia după ce a cumpărat Bere Mureş, pentru ca, de-a lungul ultimilor ani, să intre într-un joc  subtil al concurențelor, la cotele de piaţă, cu un alt mare jucător, Ursus. Unele estimările arată că, acum, Ursus s-ar afla pe primul loc. Oricum ar fi, trei dintre marile companii (coloșii internaționali din bere), se bat/concurează pentru prima poziție:BERGENBIER, HEINEKEN și URSUS.

CINE E, CINE E… PE PRIMUL LOC? 🙂
Întrebat, recent, pe ce loc se află compania pe care o reprezintă, Onno Rombouts, managing director al Heineken România, a spus numai că depinde de sursa datelor fără să ofere şi alte detalii. Heineken este printre cele mai civilizate mărci, dar are o cultură civilizațională îndoielnică.

Pe de altă parte, potrivit informaţiilor de pe site-ul SABMiller, Ursus are 30% din piaţă de bere, cu volume vândute de 5,72 milioane de hectolitri în anul financiar care s-a încheiat în martie 2014. O cotă care pare cam mare, incredibil de mare.

TIMIȘOREANA
Nu surprinde prezența TIMIȘOREANA pe primul loc, dacă ne gândim la reala popularitate de vare se bucură și la prețul relativ acceptabil de care se bucură. Tocmai pentru că e bere fără niciun fel de pretenții, mai aproape de low-cost decât de berea high-quality, aceasta face să-și câștige cota de piață mai mare.

BUCEGI
BUCEGI e o bere dedicată categoriilor celor mai de jos ale target-ului. Este clar o bere mai degrabă low-cost (concept importat, cumva, din vin – spre a descriera categorii de target cărora li se adresează). Dar, dacă ne gândim că titlul reînvie o bere din comunism, nu ne miră. Este destinată nostalgicilor, tradiționaliștilor, post-comuniștilor. Deși încearcă, din greu, să scape de această imagine.

CIUCAȘ
Nici CIUCAȘ nu face gaură-n cer cu preocuparea pentru calitate. Însă acreditează ideea că este o bere care vine de la munte, are numele chiar al unui masiv muntos, ceea cea ar însemna că are o apă mai curată, chipurile importantă pentru facerea berii, În plus, în siajul acestei aprecieri, vine ideea că ar fi un alt fel de bere mai eco, mai curată, din sânul (sau sâniiJ) naturii, merge pe verdele emancipat, cu conotații ecologiste.

GOLDEN BRAU
De la GOLDEN BRAU în sus încep mărcile cu mai mare greutate, cel puțin în privința calității. Este o vorba de o bere (ceva) mai elaborată, aflată în competiție cu BERGENBIER (care pedalează și ea pe apă venită din susurul muntelui!). Varianta de pasteurizare înseamnă încă o operație în plus aplicată berii. Dar GOLDEN BRAU se găsește în îndeajuns de multe variante încât să mulțumească diferitele gusturi ale bărbaților.

NEUMARKT
NEUMARKT și-a făcut/construit (mai degrabă) o faimă de bere cu gust amărui. De aceea, ar fi – mai cuând – o bere apreciată/și dedicată bărbaților. Femeile, ca target, ar prefera mai puțin berea puternică și amăruie, nefiind învățate prea mult cu gustul amar(nic) al hameiului celui ghiduș.

 ECHIPA RABBIT MEDIA

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN