Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
top ice cream, înghețată
Ttrendul ultimilor trei ani UNILEVER BETTY ICE NESTLE ALPIN/FOOD UNION TOP GEL MACROMEX KUBO ICE CREAM MAI ÎNTÂI, O STRUCTURĂ DE PIAȚĂ Observații asupra pieței: Nici un competitor nu deține peste 20-25% din piață, așadar piața se prezintă relativ fragmentată. Nimeni nu domină copios piața, astfel încât structura pieței să ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
insulele nova travel, insule, nova travel, center și eurolines, center, eurolines
INSULELE NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ȘI EUROLINES. ADICĂ NIȘTE OAZE DE VOLUPTATE NOVA TRAVEL, TUI TRAVEL CENTER ȘI EUROLINES sunt ele însele niște insule. Nu numai INSULELE SPANIEI în care ne trimit. Ci ele însele oaze de civilizație, de cultură organizațională & turistică. Oaze și insule în care ai ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Cramele Histria: MIRABILIS MIRACHI

Povestea nu începe cu noi 🙂

Lansat ca un brand al CRAMEI HISTRIA, în scurt timp, MIRACHI a ajuns să se confunde/confrunte chiar cu brandul principal (de cramă) – sau, oricum, să fie concurent/să fie pe aproape.

Merită să analizăm foarte atent acest lucru, doar și pentru simplul fapt că este foarte important să vedem cum se naște, edifică și consolidează un brand în vin.

Pe Paul Fulea, când îl vezi, nu pariezi că ar fi capabil de impunerea unui brand în foarte scurt timp.

În primul rând, pentru că, la prima impresie, pare un om introvertit.

În al doilea rând, pare genul de persoană care tace și le face.

Așa se poate înțelege cum de a ajuns să nască/să producă un brand ca MIRACHI; adică unul profud original, prin felul cum sună/prin sound, dar și prin înțeles sau prin calitate. Și AMOS, la fel.

DRAGOSTE ȘI JALE ȘI DOR, TOATE LA UN LOC, ÎNTR-O FORMULĂ ORIGINALĂ

Dar ce înseamnă MIRACHI? În dialectul aromân, el poate însemna dragoste, dar și jale. Este echivalent cumva cu cuvântul dor din limba română, care poate însemna și DORINȚĂ dar și TÂNJIRE (dureroasă, după ceva pe care l-ai mai vrea, dar nu îl ai – sau nu îl mai ai). Sau cu portughezul SAUDAD, intraductibil, însemnând și nostalgie, și piedere, și amintire/uneori mergând chiar până la durere.

CE NE SPUN CHIAR PRODUCĂTORII, EI-ÎNȘIȘI/DESPRE EI-ÎNȘIȘI

Și producătorii, ei-înșiși, despre ei-înșiși, ne spun următoarele: Admirați un răsărit de soare în vie. Un spectacol de lumină și culoare, generat de razele ce scaldă marea, ca apoi să se oprească asupra butașilor încărcați cu struguri.

Ei stau aliniați perfect, îmbrățișând caldura soarelui ce ii dezmiarda mai mult de 300 de zile pe an. De fapt, de aici pleacă totul, pentru ca briza mării și soarele conferă arome rar întâlnite vinurilor produse din strugurii culeși din această plantație.
Un țipăt de soim și o vulpe care trece printre rânduri. O prepeliță se grăbește să își ducă puii la adăpost. Natura specifică zonei colinare a Dobrogei în toată splendoarea ei. Alături de marea ce duce dorul zidurilor cetății Histria, pe care le scaldă în vechime. O fărâmă de istorie.

Și, printre toate aceste frumuseți, sunt oamenii. Oameni cu sufletul curat, oameni buni, care – încă – mai știu să vorbească viei, la fel ca acum 2000 de ani, cand ingrijeau – via lui Ciurea. Nu s-a pierdut nimic din această legătură magică. De vrei să o simți, nu trebuie decât să intri printre rânduri, să întinzi mâinile și să atingi frunzele și ciorchinii cu vârfurile degetelor. Vei auzi valurile, vei simti soarele zâmbind în înaltul cerului, iar vântul îți va cânta povestea acestor locuri.

Povestea care începe încă din zilele în care zidurile cetății Histria răsunau de cântec și veselie, de versuri mesteșugite și licori magice, toate închinate zeului Dionysos.

Povestea nu începe cu noi. Începe cu o bucată de pământ, cu raze de soare și valurile marii, cu mâini bătătorite de trudă, de vreme rea sau bună, de vânt sau ploaie. Noi, doar, o continuăm. Adăugăm, filă cu filă, bob cu bob, picătura cu picătură.

Crama Histria – o noua filă, în vechile povești.

Am fi ispitiți să adăugăm că, prin intermediul vinurilor, și noi adăugăm o nouă pagină voluptății gustative din lumea în care trăim și pe care o cunoaștem. Și Cramele Histria adaogă, dacă mă gândesc, în primul rând, la acel Cabernet Sauvignon…..

 

ECHIPA RAABBIT MEDIA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN