Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
agriculture for life, life for agriculture, artă, știință și viață, universităţii de știinţe agronomice și medicină veterinară din bucurești, usamvb
USAMV BUCURESTI Conferinţa Internaţională a Universităţii de Știinţe Agronomice și Medicină Veterinară din București "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură" O VIAȚĂ PENTRU AGRICULTURĂ A avut loc între 7 - 9 iunie 2018, Bucureşti, România O VIAȚĂ pentru Agricultură. Ce ziceți? Merită? Cu siguranță că merită. La o adică, e ...
Read More
AVINCIS
albacher,borsec,aquatique,bere,apa minerala,caldura,canicula,sete
ALBACHER, dar și BORSEC. Și AQUATIQUE! Am vrut să spun că BEREA și APA MINERALĂ sunt la mare preț, mai cu seamă acum, în luna august, când toată lumea tânjește după o gură de răcoare/ și o gură de prospețime ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

LILLET

Rafinament și eleganță franțuzească într-un nou aperitiv:
LILLET – cupaj de vinuri fine și lichioruri din citrice

Vara aceasta, Pernod Ricard România lansează pe piața locală de băuturi alcoolice un nou produs: Lillet, aperitivul care păstrează vie tradiția artizanilor francezi, printr-un blend unic de vinuri fine și lichioruri din coji de citrice.

Povestea Lillet începe în 1872, când frații Pierre și Raymond Lillet au creat rețeta prin care vinurile de Bordeaux și lichiorurile fructate sunt lăsate la maturat timp de 6 luni, în butoaie de stejar, în distileria din Podensac. Bogat în note proaspete și fructate, Lillet cucerește preferințele consumatorilor prin două sortimente: Lillet Blanc și Lillet Rose, care aduc la viata cocktail-uri rafinate, insa foarte usor de preparat.

 

Lillet Blanc aduce bon goût în pahare prin note de portocala confiată, miere, rășină de conifere și fructe exotice. Servirea Lillet Blanc împreună cu tonic, felii de castravete și căpșuni proaspete trezește la viață noi simțiri și gusturi deosebite, sub o singură denumire: cocktail-ul Lillet Vive.

Lillet Rose seduce prin gustul fructat, echilibrat și ușor acidulat, cu note de fructe de pădure, grapefruit și floare de portocal. Desertul preferat într-o seară de vară poate lua forma cocktail-ului Lillet Vive Rose, care îmbină aperitivul franțuzesc cu tonic și felii de lime.

Ghidul urban La Vie En Lillet, inspirație pentru art de vivre

Pentru că vara este cel mai potrivit moment pentru a face primii pași spre călătorii memorabile, dar și pentru gusturi revigorante, coordonatele experiențelor cu aer franțuzesc se împletesc într-un singur concept: La Vie En Lillet. Lillet înlocuieşte ghidurile turistice obişnuite cu un ghid de art de vivre şi inspiră consumatoarele să trăiască La Vie En Lillet prin patru capitole, create chiar de ele: Bon goût, Style Personnel, Loisir şi Cherchez la femme.

La Vie En Lillet înseamnă toate acele preparate culinare, elemente de stil personal, activități sau locuri care aduc un strop din eleganța Franței, în orice oraș din lume. Consumatoarele pot contribui la conturarea ghidului urban La Vie En Lillet prin suprinderea propriilor momente de inspirație franțuzească în fotografii publicate online alături de hashtag-ul #LaVieEnLillet: de la seri romantice cu atmosferă pariziană, la locuri care amintesc de Bordeaux sau accesorii chic care adaugă eleganță franțuzească oricărei ținute.

Ne bucurăm să adăugăm Lillet în portofoliul Pernod Ricard România și să prezentăm pe piața locală un produs inedit. La Vie En Lillet este un simbol al eleganței franțuzești, caracterizată prin simplitate, precum drink-urile preparate cu Lillet sunt pline de rafinament, dar ușor de preparat.” Radu Moldovan Petruț, Director de Marketing Pernod Ricard România.

La Vie En Lillet se va concretiza într-un ghid care va prezenta toate experiențele împărtășite de consumatoare în mediul online și va fi disponibil pentru download pe pagina de Facebook Lillet România. Pe parcursul campaniei, Lillet răsplătește contribuitorii ghidului cu premii de inspirație franțuzească, iar la final oferă prin tragere la sorți o excursie pentru două persoane în sudul Franței, locul unde Lillet a luat naștere și unde este produs și astăzi.

Lillet, disponibil în locații selectate

Lillet este disponibil în locațiile selectate din toată țara, iar harta exactă a locurilor care servesc aperitivul franțuzesc poate fi consultată pe www.lilletromania.ro. Pentru cei care își doresc să deguste Lillet acasă, cele două sortimente Lillet Rose și Lillet Blanc pot fi achiționate din magazinul online www.worldofdrinks.ro.

Lillet România
Website: www.lilletromania.ro
Facebook: www.facebook.com/LilletRomania
Instagram: www.instagram.com/lillet.romania

Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët, Jacob’s Creek si Lillet. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Persoană de contact:
Cătălina Țurlan |  PR Executive
Fantazia PR Boutique
Tel: 0753.667.571
E-mail: catalina.turlan@fantaziapr.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN