Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Cum să-ți crești eficiența în domeniul HoReCa

Un anunt mare pentru cei din HoReCa: Gastromedia se extinde acum si ONLINE, in sensul ca, de acum inainte, va puteti gandi daca sa va lansati un nou produs , pentru a-i face cat mai multa publiciitate. De asemenea, va puteti promova si un concurs ori o actiune promotionala, ba chiar sa va aratati strategia sau motivele pentru consumatorii ar trebui sa apeleze la dvs. Desigur, mai sunt si comunicatele de presa, interviurile cu managerii de top sau anunturile de recrutare care pot face obiectului unui articol.
De ce gastromedia? Un canal de comunicare targetat, creat pentru specialisti, companii si persoane juridice care activeaza in gastronomie, industria ospitalitatii, alimentatie publica, cofetarie si domenii conexe si notorietate in randurile profesionistilor din domeniu. E important, pentru ca ce trimiti va ajunge sigur “la urechile” publicului targetat.

Ieftini si vreti mai mult? Acestia au si un newsletter prin care-l puteti trimiti la cei mai mult de 20.000 de abonati ai lor.

Mai multe detalii pret si altele: telefon 0787-677.310 pentru o oferta personalizata online sau offline sau scrieti-ne pe marketing@gastromedia.ro.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN