Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
prince matei, prince mircea și soare, geniul uman, sergio faleschini, vinarte, cetățean italian
GENIUL UMAN A FĂCUT TOATE ACESTEA POSIBILE A fost o adevărată revoluție, la nivelul pieței românești și chiar la nivelul celei internaționale. În ediția anterioară de revistă, am publicat partea întâia a unui interviu (în serial), din care acum vă oferim a doua parte. Precizăm că interviul a fost preluat ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Untul Kerrygold, un brand irlandez de succes

Cel mai important produs, care a devenit un adevarat brand, al Serpico Trading este Untul Kerrygold. Ca sa nu mai vorbim de calitatea recunoscuta in toata Europa din categoria lactate (si asta de 4 ani deja), si nu numai (ci si din tara noastra, din industria FMGG).

Nu spunem degeaba ca Untul Kerrygold a devenit un adevarat brand, fiind dublat de traditia foarte lunga a acestuia, inca din anul lui 1962, cand a fost pentru intaia data scos pe piata în Anglia. De aceea, calitatea ei superioara vine de la laptele vacilor crescute pe campiile fara sfarsit ale Irlandei, dar si de calitatea inalta aerului (departe de poluarea marilor metropole).

Cu toate acestea, trebuie sa recunoastem si zona avantajoasa de care beneficiaza compania, mai exact de climatul temperat al Irlandei, care duce la dezvoltarea corecta si rapida a ierbii:

„La baza produselor Kerrygold stă laptele proaspăt şi gustos, responsabil pentru gustul unic, culoarea aurie şi textura delicată cu care ne-am obişnuit. Culoarea galbenă se datorează beta-carotenului, care este produs de vacile hrănite numai cu iarbă. Termenul internaţional pentru perioada lungă de hrănire numai cu iarbă este „grass fed”.

“Este dovedit ştiinţific că beta-carotenul aduce o serie de  benefcii organismului contribuind la stimularea sistemului imunitar si la prevenirea bolilor cardio-vasculare”, a mai adaugat Bogdan Costin, Marketing Manager, Serpico.

Gama Kerrygold este foarte bogata, cu gusturi dintre cele mai bune, intr-o combinatie de: unt sărat şi dulce 82% grăsime (200 gr) ambalat intr-un mod ce ne aduce aminte de vremurile din trecut, unt cu sare de mare putin peste 80% grasime (150 gr) introduse in caserole de plastic, unt cu usturoi şi ierburi 70% grăsime (150 gr) unt nesărat tot putin peste 80% grăsime + amestecuri tartinabile.

Cele din urma dau si ele dovada de aceeasi complexitate si longeviva reteta de succes a companiei: amestecul tartinabil nesărat adaugata cu ulei de răpită (nesupus hidrogenului si cu putin peste 50% acizi graşi monosaturaţi, acid oleic, acid linoleic, acizi saturaţi – in special omega 3 şi omega 6) gasite la 150 g – 250 g + (desigur) amestecul tartinabil cu cristale fine de sare de mare, tot la aceeasi cantitate.

„Datorită conţinutului mare de acizi graşi nesaturaţi, untul Kerrygold este tartinabil şi cremos.  La capitolul inovaţii ale gustului se poate înscrie cu succes untul cu usturoi şi ierburi”, ne explica Bogdan Costin, Marketing Manager, Serpico.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN