Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

O super idee de business: magazin online

Ideile. In business, probabil multi credem ca una dintre elementele majore pentru a avea succes este ideea, sa gasesti acel lucru nou care ti-ar pute aduce bani, pentru ca piata (indiferent care este ea) are nevoie de noutate. Problema pe care ne-o punem este gasirea acelei idei, pe care credem noi, la o prima vedere, ca este foarte greu de descoperit. Nu este asa insa. Fiecare om are o gandire unica, gandire care produce acea idee, or, gandirea insasi este un produs al propriei noastre personalitati, caracterul nostru si felul in care privim lucrurile modelandu-ne pe noi insine. De aceea, daca gasim acel lucru unic, special la noi (cu care poate chiar ne-am nascut, ori dobandit), atunci avem si sansa de a gasi acea noua idee si, prin urmare, a atinge succesul. 

Acuma, haideti sa ne intoarcem putin spre Internet, un instrument pe care astazi toata lumea il foloseste, deci ne gandim la un public larg. Atatia oameni care sunt oricand, in orice moment, oriunde pregatiti sa caute acel lucru pe care il ai tu de oferit pe piata. Asa ca, de ce nu v-ati gandit si la un magazin online.

Astfel, site-ul http://ideideafaceri.manager.ro va ofera oportunitatea de a studia acest caz amanuntit, avand posibilitatea de a cumpara si un CD pe care il veti urmari pentru a afla tot ce trebuie sa stiti despre o astfel de afacere. Mai jos sunt cateva dintre aceste subiecte (cele mai importante dintre ele) cu care poti jongla:

1. Care sunt cele 4 semne clare care iti arata ca, poate, NU e momentul sa iti deschizi un magazin online
2. Care sunt cele 10 avantaje imbatabile ale unui magazin online fata de unul traditional
3. Ce instrumente iti ofera Google pentru a sti daca produsul/serviciul tau are sanse reale de succes
4. Care sunt cei 5 factori de care esti OBLIGAT sa tii cont atunci cand iti alegi un nume de domeniu
5. Care sunt punctele forte ale principalelor platforme de eCommerce
6. De ce este vital sa te concentrezi pe continut
7. Cum il ajuti pe vizitator sa cumpere cat mai usor (cele 8 elemente esentiale ale paginii de produs)
8. Care este principala problema cu care se confrunta eCommerce-ul in Romania
9. Care sunt cele 6 lucruri pe care trebuie sa le verifici inainte de lansarea efectiva a magazinului online
10. Cum folosesti Google Analytics pentru a masura vanzarile si conversiile

Dar, ca sa va dam un mic pont, trebuie sa stiti un lucru foarte important, anume ca poti atinge succesul cu un magazin online doar daca privesti totul in conversii, adica vanzari. De aceea, tu va trebui sa creezi un cadru special celor care intra pe magazinul tau online, prin “cadru” ma refer la un site bine pus la punct, simplu, usor de utilizat si care sa le ofere posibilitatea de a ajunge rapid la produsul pe care il vinzi tu, precum si procesul de cumparare al acestuia. Tine minte: comertul electronic este viitorul, dovada ca Occidentul deja a devenit in masura de 80% dependent de internet (in sensul ca aproape toate operatiile facute de acestia sunt prin internet).

Alte articole pe aceeasi tema:

http://agricult.ro/2017/03/06/oual-de-aur-de-la-struti-care-ti-pot-aduce-si-1500-de-euro/

http://agricult.ro/2017/02/07/ce-trebuie-sa-stii-daca-vrei-sa-ti-infiintezi-o-cultura-de-capsuni/

http://agricult.ro/2017/02/06/dulceata-de-trandafiri/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN