Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Despre turismul românesc:”INCOMINGUL”=”UN MOTOR ECONOMIC AL ROMÂNIEI”

REPREZENTANŢII INDUSTRIEI TURISTICE DIN ROMÂNIA: INCOMINGUL TREBUIE SĂ DEVINĂ UN MOTOR ECONOMIC AL ROMÂNIEI

 

Reprezentanții celor mai importante instituții şi organizaţii din turismul românesc au decis, la unison, că turismul de incoming trebuie să devină un motor economic al României, ca parte a strategiei de dezvoltare pe termen mediu și lung a țării noastre, iar măsurile de revigorare a turismului sunt necesare atât din partea instituțiilor statului implicate, cât și din partea operatorilor economici. Această concluzie generală, alături de altele cu aplicabilitate imediată, a fost luată în cadrul celei de-a cinea ediții a Romanian Travel Forum, organizată de Innovation Travel, în parteneriat cu Incoming Romania Association și Consulatul Onorific al Republicii Bulgaria la Ploiești, în data de 15 martie 2017, desfășurată în cadrul sofisticatului Le Château – Castelul din Inima Capitalei, cel mai complex centru dedicat evenimentelor – MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions).

Această ediție este prima regională a “Romanian Travel Forum”, după ce primele patru au avut caracter național și au reunit profesioniști din turism și reprezentanții mass-media din România. La ediția desfășurată la Le Château au luat parte reprezentanți și înalți oficiali din Bulgaria și Republica Moldova, o confirmare a faptului că turismul modern trebuie să se bazeze, în primul rând, pe un parteneriat interstatal, pentru a putea oferi servicii și pachete turistice regionale, perfect integrate în contextul actual.

Specialistii în turism şi-au lansat programele pentru atragerea de turişti în acest an, respectiv lansarea produselor dedicate Marii Uniri, care va fi aniversată anul viitor, lansarea de obiective turistice noi, tururi interregionale, dar şi lansarea unei aplicaţii care va descrie 1000 de obiective cultural-turistice, disponibilă în 10 limbi internaţionale.

ANAT şi Ministerul Turismului vor organiza un Târg de Incoming

Alin Burcea a anunţat, în premieră, la Romanian Travel Forum, că în primăvara anului 2018, ANAT va organiza un Târg de Incoming în România. “Pentru început, dorim să avem măcar 150 de invitaţi străini, agenţii de turism şi jurnalişti, cărora să li se plătească totul, în urma unui parteneriat între ANAT şi Ministerul Turismului. Vom introduce, în premieră, în România, conceptul de Hosted Buyers – profesionişti din turism invitaţi de ţara care doreşte să se promoveze”, a adăugat Alin Burcea.

Asociaţia Incoming Romania: Companiile aeriene româneşti pot susţine incomingul, creând şi beneficiind de un trafic de turişti străini spre România

Ovidiu Tudor, preşedintele Asociaţiei Incoming Romania (AIR), a punctat principalele probleme cu care se confruntă incoming-ul românesc. În primul rând,incomingul trebuie definit ca export de servicii. Este necesară susţinerea incomingului de către autorităţile locale şi centrale , prin politici de fiscalitate adecvată şi facilităţi precum prime de incoming/export. Dezvoltarea incomingului românesc se poate face doar prin implicarea tuturor actorilor: autorităţi, asociaţii profesionale, agenţi economici, asociaţii de promovare.

Eficientizarea promovării României  ca destinaţie turistică de interes internaţional se poate realiza prin utlizarea brandului de ţară existent, prin aplicarea planurilor de marketing realizate la nivel naţional, prin implementarea conceptelor de management al destinatiei, la nivel local şi naţional. Este necesară organizarea ghizilor în Federaţia Naţională a Asociaţiilor de Ghizi pt a-şi apăra şi susţine drepturile. De asemenea, este importantă înfiinţarea poliţiei turistice pentru protecţia turismului şi a turiştilor în România. Companiile aeriene româneşti pot susţine incomingul, creând şi beneficiind de un trafic de turişti străini spre România.

 

Dan Anghelescu, secretarul general al Clubului Presei de Turism – FIJET România şi director general La Piovra Turista, este de părere că Bucureştiul este una dintre cele mai frumoase capitale europene, cu peste 1.000 de obiective cultural-turistice, o metropolă cu viaţă non stop, cu artă, arhitectură (de la medievală până la comunistă), cultură, viaţă de noapte, evenimente. Aici te poți simți foarte bine cu numai 40 euro/zi – cazare apartament regim hotelier  3* de la 25 euro/ noapte, prânz 4 euro, transport metrou  1 euro, cină 6 euro, bere 4 euro (3 pahare).

România şi Bulgaria se pot promova împreună

Potrivit lui Rosen Rusev, consulul onorific al Bulgariei la Ploieşti, interconectarea circuitelor culturale românești cu cele existente în întreaga regiune balcanică, turismul dunărean de croaziere, turismul rural românesc conectat cu cel din statele vecine Bulgaria, Moldova, Serbia și mergând cu trasee până în Grecia de Nord, nu în ultimul rând turismul religios în aceste țări, toate majoritar ortodoxe, sunt elementele unui viitor previzibil avantajos pentru operatorii noștri de turism.

„Deși țările Uniunii Europene s-au obișnuit să ia cele două țări “la pachet”, comunitățile noastre de afaceri încă ezită când se lansează în proiecte trans-dunărene, fie ele în turism sau în orice alte industrii conexe. Pornind de la faptul că ministerele de profil ale ambelor țări au proiecte ambițioase de promovare externă pe piețe terțe, aș menționa că personal consider deosebit de importantă abordarea împreună a acestor piețe, de către Dumneavoastră, profesioniștii, în special pentru turiștii provenind din Extremul Orient, țările Pacificului de Vest și, de ce nu, chiar SUA și Canada. Pachetele regionale nu numai că ar fi deosebit de atractive pentru acești turiști, dar ar mări coeziunea companiilor de turism din regiunea noastră și le-ar spori competitivitatea pe piețele globale”, a subliniat Rosen Rusev.

Premiile Romanian Travel Forum

În cadrul Romanian Travel Forum au fost decernate 5 premii pentru investiţii în turism.

1. Mohammad Murad – Investitorul anului in turism   2.  Hotelul Mera (Venus) – Hotelul All Inclusive al anului   3. Nuşa Chiriac (proprietar Hotelul Roman Plaza şi Hanu Ancuţei) – Promovarea eficientă a judeţului Neamţ   4. Hotelul Privo (Târgu Mureş) – Cel mai inovativ hotel    5. Societatea Bacolux – Promovarea staţiunii Băile Herculane

Următoarea ediţie a Romanian Travel Forum va avea loc la sfârşitul lunii septembrie – începutul lunii octombrie, în Bucureşti.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://turismhoreca.ro/profit-din-turism-cu-fonduri-europene/

http://turismhoreca.ro/start-incep-renovarile-statiunilor-din-sudul-litoralului/

http://turismhoreca.ro/ce-facem-de-revelion-2017-cele-mai-bune-oferte-de-cazare/

http://turismhoreca.ro/turism-si-lifestyle-cum-ne-reincarcam-bateriile-ne-raspunde-turismhoreca-ro/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN