Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
prince matei, prince mircea și soare, geniul uman, sergio faleschini, vinarte, cetățean italian
GENIUL UMAN A FĂCUT TOATE ACESTEA POSIBILE A fost o adevărată revoluție, la nivelul pieței românești și chiar la nivelul celei internaționale. În ediția anterioară de revistă, am publicat partea întâia a unui interviu (în serial), din care acum vă oferim a doua parte. Precizăm că interviul a fost preluat ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Ofertele false ale comercianților ies la iveală!

Urmatorul articol l-am putea rezuma intr-o singura propozitie: acel moment cand crezi ca cumperi un produs la oferta si faci economie dar in realitate platesti mai mult. Un scurt control al Autoritatatii pentru Protectia Consumatorilor a aratat ca exista mai mult de 800 de oferte false de acest gen, oferte pe care noi le regasim in majoritatea retail-urilor. Desigur ca producatorii se apara prin explicatia ca “comerciantii stabilesc pretul la raft” si ca, in realitate, vina nu le apartine, desi acestia promit ca incearca sa gaseasca solutii la aceasta problema extrem de complicata. Cel ma simplu exemplu sunt acele oferte in care primesti mai multa cantitate gratis, precum la Cocacola, la kg si multe alte exemple de acest gen, iar daca ar fi sa calculam la sfarsit pretul total pe care il platim pe acel produs, realizam ca de fapt noi nu primim nimic gratis, ci ca noi chiar platim din buzunarul nostru acea diferenta “gratis”. 

Directorul de la ANPC a declarat ca: “Pana la urma consumatorul este prejudiciat, este afectat, plateste pentru o oferta care ar trebui sa fie gratis, indiferent care ar fi acesta.”

Explicatiile unora dintr producatori:

Adrian Fugaru, reprezentant produse Vegeta: “Nici noi nici distribuitorul nu are voie sa se implice in politica de pret a niciunui comerciant. Din pacate legea nu ne mai permite sa ne implicam in aceasta politica de preturi, suntem amendati. Noi nici putem sa ii sanctionam ca nu avem voie.”

Iar reprezentantii Skol ne-au transmis ca: “Pretul nostru de vanzare catre comercianti este in conformitate cu promotia anuntata, in caz concret, daca pe pachet apare 5+1 gratis, atunci a 6-a doza este gratis. Mai departe, pe lantul catre consumator, fiecare comerciant este liber sa isi stabileasca pretul la raft.”

Acuma, ajungand la partea cu comerciantii, adica marii retialeri, care, desigur, nu au avut niciun cuvant de spus in privinta asta, dar promit ca ei totusi vor comunica aceasta problema mai departe patronilor. Un singur lucru este sigur: ANPC a promis ca vor rezolva aceasta problema alaturi de marile lanturi de magazine si cu producatorii, cu care doresc sa stabileasca un ghid de bune practici care sa nu mai permita astfel de “oferte” atat de “avantajoase”.

Alte articole:

http://www.drinkfood.ro/2017/03/15/profit-din-turism-cu-fonduri-europene/

http://turismhoreca.ro/start-incep-renovarile-statiunilor-din-sudul-litoralului/

http://turismhoreca.ro/ce-facem-de-revelion-2017-cele-mai-bune-oferte-de-cazare/

http://turismhoreca.ro/turism-si-lifestyle-cum-ne-reincarcam-bateriile-ne-raspunde-turismhoreca-ro/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN