Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

ATENȚIE! Piața cosmeticelor este în plină dezvoltare!

KeysFin ne arata ca piata cosmeticelor a cunoscut in ultimii ani o dezvoltare impresionanta, studiul acestora ne-a dovedid ca acest domeniu incepe sa creasca din ce in ce mai mult ca urmare a cresterii interesului romanilor fata de parfumuri, produse de machiaj şi alte cosmetice. Acest lucru s-a produs de asemenea neintrerupt, ceea ce este iarasi un alt aspect ce ar trebui punctat.

Dupa cum bine stim deja, romancele noastre sunt foarte apreciate pentru frumusetea lor pe tot continentul european si nu numai, orice strain care ne viziteaza tara remarca acest lucru. De altfel, un astfel de domeniu are un avantaj foarte mare, in sensul ca aceste produse pot fi comercializate si sa ramana la fel de populare in randul populatiei indiferent de perioada.

Foto: shutterstock.com

Dupa cum spuneam deja, studiul KeysFin ne surprinde cu o crestere a pietii de cosmetice de la 4,2 miliarde lei în 2009 la 5,28 miliarde lei în 2015. Dovada ca numai in acest domeniu sunt mai mult de 2000 de companii care produc astfel de bunuri, cu mai mult de 11.000 de angajaţi. Dupa am mentionat deja, piata din punctul de vedere al numarului de persoane a ramas la un nivel mare inca din 2009 şi până astazi:

Analiza datelor financiare arată că, în ultimii 7 ani, firmele de cosmetice şi parfumerie au insistat pe optimizarea afacerilor, dovadă că profitabilitatea sectorului a crescut de la 207 milioane lei în 2009 la 258 milioane lei în 2015, cu un ascendent puternic în 2016”, ne spun cei de la KeysFin.

De asemenea, tot acestia ne anunta ca nu ar trebui sa fim atat de optimisti, intrucat piata inca a ajuns la apogeu, ramand inca multe parti ale pietei inca neexplorate, desigur privind si din prisma pietelor deja dezvoltate. La noi in tara, deocamdata, consumul de produse cosmetice şi de parfumerie este in jur de 40 de euro/anual/persoană, pe cand Franta are un numar cel putin dublu fata de al nostru.

Sa nu uitam ca la noi nu este nici dezvoltata pe deplin partea e-commerce, iar ca urmare, multe dintre aceste produse sunt luate pe cale fizica, deci din locuri precum farmaciile şi saloanele de cosmetică. Totusi nu se arata totul atat de negru, intrucat chiar daca cumparatul online nu este pe deplin dezvoltat inca, acest lucru nu inseamna ca el nu se dezvolta:

Studiile de consum arată că, în prezent, parfumurile generează cea mai mare cifră de afaceri din această piaţă, urmate de produsele de machiaj şi abia apoi de cele de îngrijire. Este un trend diferit faţă de ţările occidentale, acolo unde produsele de skin-care sunt cele mai vândute. Acest fenomen are legătură cu educaţia şi obiceiurile de consum ale mai multor generaţii. În România, să nu uităm că avem încă generaţii care au trăit în comunism şi pentru care produsele cosmeticele occidentale au reprezentat o necunoscută”, mentioneaza tot cei de la KeysFin.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://topbrands.com.ro/start-incep-renovarile-statiunilor-din-sudul-litoralului/

http://turismhoreca.ro/ce-facem-de-revelion-2017-cele-mai-bune-oferte-de-cazare/

http://turismhoreca.ro/turism-si-lifestyle-cum-ne-reincarcam-bateriile-ne-raspunde-turismhoreca-ro/

http://turismhoreca.ro/cele-mai-bune-oferte-de-revelion-2016-2017-vezi-oferte-tui-travel-center/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN