Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

PROFRUCTTA

Noi, cei din REDACTIA RABBIT MEDIA, venim cu o noua idee de afacere pentru agricultori, fermieri samd (din domeniul agricol), cu afacerile de genul celor ca PROFRUCTTA. Doua persoane casatorite, pe nume Marius si Criana Macarescu, au infiintat o firma acum patru ani, o decizie luata dupa ce acestia au vizitat Franta. Cea mai buna zona care li s-a parut lor mai productiva a fost Campulung Muscel, intrucat acolo pomii fructiferi (in special merii) sunt roditor, dar si datorita avantajului practic pe care al are, zona fiind locul lor de nastere.

“Am pariat pe pasiunea noastra pentru truda facuta cu daruire si migala, acordand o atentie deosebita tuturor detaliilor de productie si distributie. In plus, am ales valorile romanesti autentice pentru a le promova atata acasa cat si peste hotare. (…)”, au spus acestia.

Acuma, desigur, ajungem si la costurile unei astfel de afaceri cu sucuri naturale, care nu este atat de ieftina, dar cu care sigur iti poate aduce un profit foarte frumos, cei doi soti doar prin puterilor lor proprii, iar totalul cheltuielilor se ridica la 600.000 de euro. Cu toate acestea, fabrica familiei Macarescu preia 2.000 de litri de suc din fructe pe zi, iar cea mai mare putere de prelucrare pe care o au este de 8.000 de litri pe zi.

De asemenea, compania sustine si promoveaza produsele locale, intrucat acestia reprezinta principala lor sursa de aprovizionare in fructe si legume, ori in parte mai iau si din judetele limitrofe, iar fabricarea zilnica este de 2-4 tone de suc. Totodata, fructele sunt atent alese si presate la rece si nu include: adaos de zahar, apa, conservanti sau coloranti. Prin urmare, ce se poate mai natural de atat?! Dupa ce au preparat lichidul magic, acesta este filtrat si sedimentele sunt eliminate prin centrifugare, iar metodele chimice sunt iarasi excluse.
Produsele romanesti si iubirea pentru produsele naturale sunt la mare cautare de romani – acesta reprezinta motivul principal al vanzarilor ridicate ale firmei, sustin ei:
”Ne bucura sa vedem ca exista interes pentru sucurile naturale din fructe si legume, colectia noastra de sucuri premium fiind preferata de un public care intelege conceptul de produs 100% natural. Acesta este si motivul pentru care cel mai important proiect este lansarea liniei de prelucrare a fructelor si legumelor uscate pentru toamna acestui an, unde vom investi in publicitate si comunicarea produselor noi. Bugetul de investitii pentru 2017 se ridica la aproape 100.000 de euro, valoarea investitiilor depinzand si de atragerea unor fonduri structurale. In dorinta de a asigura o calitate cat mai ridicata a sucurilor naturale Profructta suntem in curs de implementare a standardelor de certificare FSSC: 22000 pentru produsele alimentare”, a spus Andreea Mureseanu, directorul general Premium Fruct.

Alte articole pe aceeasi tema:

http://agricult.ro/2017/02/21/cine-este-horean-alba-si-afacerea-profitabila-cu-chipsuri-bio/

http://agricult.ro/2017/02/17/secretele-unei-culturi-de-salcie-energetica/

http://agricult.ro/2017/02/12/ricinul-cea-mai-buna-afacere-pentru-investitiile-mici-si-profituri-mari/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN