Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Din 2018 vom ajunge într-un sfert de oră de la Gara de Nord la Otopeni

Dovada si o alta reusita a guvernului Dacian Ciolos si anume proiectul de legaturi feroviare directe de la Bucuresti la Aeroportul Otopeni, avand o gara aproape ingropata in locul terminalului in care vor veni pasagerii – mai ales ca acesta are ca sursa de bani fondurile europene nerambursabile chiar, care ar urma sa fie finalizat pana in 2 ani. Tot in acest termen vor mai fi construite si cativa kilometri de cale ferata ce va traversa pe sub DN1 cu destinatia Otopoeni. Astfel, in sfarist, vom puteam face acest drum intr-un sfert de ora si putin din gara de Nord pana la Otopeni.

Terminalul OTOPENI

Totodata, tot in urma gigantului proiect, se propune sa se aduca clienti si din alte parti, precum Bulgaria (nord, un exemplu este Ruse) sau din tara, trenurile vor putea veni si din Brasov, Constanta, Galati, Craiova care sa-i duca direct la Aeroport. In acelasi timp, in acest interval de un sfert de ora si putin sus-mentionat, vor exista si “stops” la Pajura, Chitila sau Mogosoaia

Dar ca sa spunem totusi serios, acest proiect (Destinatia Gara de Nord – Otopeni) ar putea avea aproape “o istorie propie”; bine, nici chiar, insa se vorbeste de mult timp despre demararea lui. Prin urmare, acesta ar presupune costuri in valoare de aproape 100 de milioane de euro, majoritatea, dupa cum am mentionat, fonduri europene nerambursabile, fiind facut in mare parte de CFR Infrastructura.

Alte articole:

http://www.drinkfood.ro/2016/12/22/o-paine-de-a-dreptul-princiara/

http://www.drinkfood.ro/2016/12/22/sevil-shhaideh-apropiata-lui-liviu-dragnea-noul-nostru-prim-ministru/

http://topbrands.com.ro/doru-de-la-dealu-dorului/

http://topbrands.com.ro/lifestyle-de-craciun-cum-ne-putem-bucura-de-un-desert-rapid-si-delicat/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN