Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Dr Gerard România – 3 produse noi speciale de Crăciun

Dovada ca românii prezinta un consum mare de dulciuri, un studiu ne arata ca ei cheltuiesc 43 de milioane de euro pe cadouri dulci în decembrie:

  • Vânzările de dulciuri se triplează în decembrie: perioada Crăciunului generează un consum de peste 7,4 milioane de kilograme de dulciuri în România
  • ”Momente Împreună” de Sărbători: Dr Gerard lansează trei produse de Crăciun, cu savoarea Sărbătorilor de iarnă
  • Producătorul polonez de biscuiți, napolitane și crackers anunță vânzări de peste 4 mil de euro și 2.000 tone de produse vândute în România în 2016

Tendințele de consum arată că în ultima lună a anului vânzările de dulciuri în România se triplează, acest trend fiind puternic susținut și de lansarea produselor sezoniere. Date de piață furnizate  de Retail Zoom arată că luna decembrie a anului trecut a însemnat în retailul modern autohton vânzări de dulciuri de peste 43 milioane euro și  7,4 milioane kilograme de produse, din care biscuiții  au ocupat prima poziție în volum, cu o cotă de 24,3% și a doua poziție ca valoare, cu 16,4%. Napolitanele au reprezentat 7,1% din valoare și 10,3% volum.  Cele mai mari creșteri, între 158% și 520% față de luna noiembrie, au fost înregistrate la praline, figurinele de ciocolată și produsele sezoniere.

“În România, cele mai căutate arome pentru sărbătorile de iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinația măr și scorțișoară. Aroma de cuișoare și citrice este de asemenea printre favorite”, declară Otilia Stanciu, Country Manager Dr Gerard România. În întâmpinarea cererii de pe piața românească, producătorul a lansat în acest sezon trei noi produse pregătite special pentru sărbătorile de iarnă și gândite pentru “Momentele Împreună” petrecute alături de cei dragi în preajma Crăciunului. Acestea sunt: fursecurile crocante cu aromă de portocală și cuișoare (sub formă unor decorațiuni vesele pentru a împodobi “gustos” bradul de Crăciun), rulourile crocante umplute cu glazură delicată de măr copt și turta dulce delicioasă cu mere și scorțișoară.

Un român consumă în medie peste 2,1 kg de biscuiți pe an

Dr Gerard produse de Sarbatori

Tendința scăderii gramajelor biscuiților și prăjiturelelor de la gramajele de tip “family” la cele de tip “on the go” se manifestă atât pe piețele europene cât și în țara noastră. În România, peste 40% dintre consumatori preferă o gustare dulce între mese, napolitanele și biscuiții fiind principalele alegeri. În categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele sandwich ambalat în pachete pentru consum individual (între 30-50 g/ pachet).  În ceea ce privește preferința pentru un anume tip de biscuite, dintr-un total de peste 2,1 kg de biscuiți consumați într-un an de fiecare român – în creștere cu peste 70% față de acum 10 ani, dar încă mult sub media est europeană

de 3,5 kg/locuitor – în România cei mai apreciați rămân biscuiții simpli și petit beurre (peste 40%) dar și biscuiții sandwich (peste 46%).

Dr Gerard România – 2.000 de tone de produse vândute în primul an de activitate

Dr Gerard România activează în trei categorii de produse: biscuiți dulci, napolitane și biscuiți crackers. Încă de la intrarea pe piața românească, în octombrie 2015, compania a reușit să convingă  în egală măsură consumatorii și partenerii de afaceri de calitatea și gustul delicios al produselor sale. Cele mai solicitate produse din portofoliul Dr Gerard în 2016 sunt: biscuiții dublu sandwich comercializați sub brandul Magic, wafer rolls-urile și napolitana cu cremă de ciocolată Dr Gerard, biscuiții cu ciocolată Passion și Choco Cool, cei de tip breakfast vit’AM și biscuiții cu adaos de vitamine Scooby Doo.

”Intrarea pe piața din România  s-a produs cu sortimente din toate cele trei categorii în retailul tradițional după care, în scurt timp, au urmat primele rețele de retail modern: Mega Image, Carrefour și Auchan. De curând și rețeaua de magazine C&C Selgros a început parteneriatul cu Dr Gerard. Estimăm pentru 2016 o cifră de afaceri  în România de peste 4 milioane de euro, aferentă unui volum de aproximativ 2.000 de tone de produse”, declară Jarosław Zawadzki, General Manager Dr Gerard Group.

Dr Gerard Group– portofoliu și prezență europeană

Portofoliul Dr Gerard Group include peste 200 de sortimente de biscuiți, napolitane și crackers precum napolitane învelite în ciocolată, wafer rolls-uri cu creme delicioase, fursecuri crocante, biscuiți umpluți și acoperiți cu glazuri diverse, biscuiți sandwich, biscuiți pentru micul dejun, crackers și sărățele.  Producția se face în trei fabrici amplasate în Ozarow Mazowiecki, Miedzyrzec Podlaski și Radzyn Podlaski, care împreună dispun de 18 linii de producție complet automatizate.

Pe lângă vânzările de pe piața poloneză de origine, produsele Dr Gerard sunt exportate în peste 30 de țări, cifra de afaceri realizată la export reprezentând circa 32% din vânzări. Veniturile companiei au atins în 2014 nivelul de 70 milioane euro (în creștere cu 16% față de 2013), iar în 2015 au înregistrat din nou o creștere de peste 18%. Pentru 2016 grupul estimează de asemenea o creștere cu două cifre.

Distribuția pe piețele în care este prezent Dr Gerard acoperă atât canalele tradiționale, cât și pe cele moderne, respectiv lanțurile locale și internaționale de magazine. Produsele sunt vândute în principal sub marca Dr Gerard, precum și sub mărcile partenerilor selectați. Dr Gerard are un istoric care începe în 1993, dar a operat până în anul 2011 sub numele Lider SKG. Compania a fost achiziționată de fondul privat de investiții Bridgepoint de la Grupul Poult din Franța, în octombrie 2013.

Alte articole:

http://topbrands.com.ro/alte-moduri-de-a-alege-vinul/

http://topwines.ro/cum-alegi-vinul/

http://topwines.ro/avincis-vila-dobrusa-retail/

http://topwines.ro/tehnologii-de-invechire-la-vinuri-si-vinarsuri/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN