Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
Nicolae Ţandrău are mult curaj, trebuie sa recunoastem, mai ales pentru o tara ca a noastra, Romania: a deschis singurul magazin de la noi care nu are vânzători si nici nu este protejat de paznici. Clientii, dupa ce iau produsul, sunt testati de o cutie magica din fata lor, in ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta forever, revelion, sărbători
Ofertantă oricând: Poate fi o soluție și pentru Revelion și Sărbători 2017-2018 Malta are calitatea de a fi frumoasă oricând. Frumusețea sa nu pălește. Fiind într-o zonă caldă, ea este pururi ferice și tânără. Sau, cel puțin, așa ne dă nouă impresia. De aceea, Malta este ofertantă și în decembrie, ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

BUSINESS: Studiile ne arată un mediu de afaceri românesc lipsit de vlagă

Ce mai e nou in mediul de afaceri romanesc? Nimic nou aparent – ne arata un studiu al agentiei de rating si evaluare – Coface: fara concurenta puternica ca intodeauna, accentuarea discrepantei dintre cele doua mari categorii sociale (clasa bogatilor si clasa de jos), multe business-uri fara planuri concrete “in the long run” – ce sa mai vorbim, o dezvoltare mult prea lenta pentru a se sesiza o diferenta clara intre mediul de afaceri prezent si cel de acum 10 ani, dar poate cel mai rau este lipsa de inovatii in domeniu? Un mediu de afaceri nedezvoltat, in final.

“Caracterizat de o competitivitate scazuta, subtierea paturii de mijloc, accentuarea unui fenomen de polarizare si un spirit antreprenorial modest, mediul de afaceri romanesc pare sa fie intr-un stadiu embrionar al dezvoltarii si incapabil sa treaca la nivelul urmator”, ne arata studiul.

Intalnire de afaceri

Intalnire de afaceri

“Paradoxul consta in faptul ca Romania inregistreaza, prin comparatie cu evolutia altor tari din UE, cel mai agresiv fenomen al distrugerii creative, asociat in teoria economica de cele mai multe ori cu o regenere constructiva a mediului de afaceri, caracterizata de o capacitate ridicata de absorbtie a socurilor negative printr-o flexibilitate si ajustare foarte rapida. Practica ne contrazice: firmele romanesti progreseaza foarte lent (“cresc gradual pe scari”) si ajustarile negative sunt de cele mai multe ori dramatice (“scad rapid cu liftul”), fenomenul de “aterizare lenta” (“soft landing”) fiind foarte rar observat. Unul dintre principalele motive care explica diferenta dintre asteptarile teoretice si realitatea practica consta in lipsa unei strategii pe termen lung a firmelor romanesti. De cele mai multe ori, mentalitatea start-upurilor se rezuma la tatonarea unor idei de afaceri foarte generale, modest documentate, utilizand “banii altora” (datorii comerciale sau bancare,) ca principala sursa de finantare“, in acelasi timp ne atrage atentie Coface.

 Alte articole pe aceeasi tema:

http://www.drinkfood.ro/2016/12/05/metoda-de-vindecare-noua-si-remarcabila-vindecarea-arborelui-genealogic/

 http://www.drinkfood.ro/2016/12/03/licitatia-de-craciun-art-is-freedom/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN