Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

aperitiv lillet, vodcă absolut, wisky balla, domnul jameson
Deși este vară, bărbații adevărați se orientează și spre alte băuturi decât berea. Măcar într-o seară minunată de vară se delectezi cu LILLET, un aperitiv autentic franțuzesc. Sau cu o vodcă ABSOLUT, proaspăt scoasă de la gheață. Nici eternul și fascinantul BALLA (un wisky alintat așa de cunoscători) nu e ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
USAMV BUCURESTI - > Conferinţa Internaţională a Universităţii de Știinţe Agronomice și Medicină Veterinară din București "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură" O VIAȚĂ PENTRU AGRICULTURĂ A avut loc între 7 - 9 iunie 2018, Bucureşti, România O VIAȚĂ pentru Agricultură. Ce ziceți? Merită? Cu siguranță că merită. La o ...
Read More
AVINCIS
În primăvara anului 2008, Romaqua Group a introdus pe piata berii de la noi brandul Albacher, care a fost fabricat in una dintre cele mai de calitate fabrici de bere din lume, la Sebeș-Lancrăm, conform unei rețete tradiționale care utilizeaza ingrediente 100% naturale. O bere cu adevarat nepasteurizata Albacher face ...
Read More
MALTA TRAVEL
ammouliani, insula fericirii
AMMOULIANI, INSULA FERICIRII LINIȘTE ȘI SIGURANȚĂ: acestea sunt cuvintele-cheie! Ammouliani are toate șansele să fie considerată, de către turiști, ca o întruchipare a insulei fericirii. Liniște, siguranță, tot ce îți poți dori. O insulă care întruchipează Grecia eternă, chiar antică/patriarhală. Un alt avantaj:că nu este invadată de turiști. Deși are ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

Oare ghiciți care este cel mai bun mod de promovare a companiilor?

 In urma unui studiu al iSense Solutions s-a aratat ca mai mult de 60% dintre companiile din România folosesc ca principal canal de promovare internetul. În același timp, 34% preferă pliantele/broșurile, tot 34% participă la târguri/conferințe și doar 22% se promovează cu ajutorul smartphone-ului, deși acesta este considerat cel mai eficient canal de promovare de către companiile care îl utilizează.

Studiul a inclus patroni/antreprenori, directori de companie sau manageri generali de la patru categorii de companii din diverse sectoare de activitate din România:

Mobil si ceas performante Sursa foto: ro.pinterest.com

Mobil si ceas performante Sursa foto: ro.pinterest.com

cu până în 5 angajați, cu 6-50 de angajați, cu 51-250 de angajați și cu peste 250 de angajați.

„Pe măsură ce cresc numărul de angajați și bugetele ce pot fi alocate, se diversifică și mixul de marketing folosit de companie, iar importanța canalelor tradiționale în promovarea serviciilor sau produselor acesteia crește”, spune Traian Năstase, Managing Partner, iSense Solutions.

Astfel, dacă internetul s-a remarcat drept principal canal de promovare pentru toate categoriile (62% dintre companii), cele cu 6-50 de angajați preferă să se promoveze și prin pliante/broșuri (41%) și outdoor (28%), în timp ce companiile cu peste 250 de angajați se orientează mai mult și către TV (61%).

În ceea ce privește eficiența canalelor de promovare, smartphone-ul conduce acest top, fiind considerat cel mai eficient de către 62% dintre companiile care îl utilizează pentru promovare. Urmează internetul (55%) și media tradițională – outdoor (44%), radio (40%) și TV (34%).

De asemenea, cele mai folosite modalități de promovare online sunt site-ul companiei (utilizat de 67% dintre companii), reclamele pe Facebook (54%), paginile din social media (46%), email marketing-ul (37%), site-urile de anunțuri (30%) și reclamele pe Google (24%), în timp ce cele mai eficiente sunt considerate paginile de social media (53%), reclamele pe Google (49%) și optimizarea pentru motoarele de căutare (47%).

Studiul analizează și metodele de vânzare directă utilizate de companii, fiind preferate cele care presupun interacțiunea umană (consultanții și agenții de vânzări), precum și site-urile de anunțuri (pentru companiile cu până în 5 angajați).

„Într-o piaţă extrem de competitivă, dincolo de canalele prin intermediul cărora aleg să se promoveze, companiile trebuie să acorde o atenţie sporită mesajelor pe care le transmit consumatorului modern, întrucât acestea pot avea un impact semnificativ asupra deciziei de cumpărare”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul „Antreprenorul român, față în față cu consumatorul modern”, realizat special pentru Zilele Biz, este bazat pe o cercetare cantitativă ce a presupus culegerea online a datelor de la 267 de companii active. Rezultatele au un grad de eroare de +/-6%, la un nivel de încredere de 95%.

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări.

Alte articole pee aceeasi tema:

http://topbrands.com.ro/cum-s-a-terminat-black-friday-2016-pentru-marile-companii/

http://topbrands.com.ro/calatoria-consumatorului-de-la-descoperirea-la-achizitia-unui-produs-sau-serviciu/

http://topbrands.com.ro/stiri-din-marketing-si-it-afacerea-ta-este-pregatita-pentru-era-digitala/

http://www.drinkfood.ro/2016/09/20/intalniri-cu-touroperatorii-straini/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN