Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
CRAMA HISTRIA, MIRACHIADA DE VARĂ, Turism la CRAMA HISTRIA, țărmul PONTULUI EUXIN, DEGUSTARE, ROSE
Turism la CRAMA HISTRIA: MIRACHIADA DE VARĂ Pe țărmul PONTULUI EUXIN, să te delectezi cu un ROSE Acum, că a venit vara, să tot mergi pe la Histria. Să vizitezi ruinele unei cetăți care a fost, cândva, măreață – și a dus buhul coloniilor grecești pe malul de la Pontus ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions:

Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

 

Medicamentele se numără printre produsele achiziționate cel mai rapid de consumatori, 80% dintre aceștia cumpărându-le în aceeași zi în care află despre ele, în special din reclamele TV, arată un nou studiu Bold by Lowe Group, realizat de compania de cercetare iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. În schimb, în cazul bunurilor de folosință îndelungată și al creditelor de nevoi personale, drumul de la descoperirea unui produs până la achiziția lui este mai lung (spre exemplu, de maximum 2 săptămâni pentru electronice și electrocasnice și credite), iar canalele cele mai eficiente devin site-ul companiei, motoarele de căutare sau recomandările prietenilor.

Tehnologie Sursa foto: ro.pinterest.com

Tehnologie                                   Sursa foto: ro.pinterest.com

De asemenea, articolele de îmbrăcăminte și pachetele turistice achiziționate online sunt cumpărate în maximum o săptămână (de către 84%, respectiv 60% dintre consumatori), iar serviciile de telecomunicații, în cel mult două săptămâni (74%).

„Tehnologia modernă și canalele digitale, accesibile astăzi la scară largă, au reconfigurat călătoria consumatorului de la descoperire la achiziție, care este acum mult mai complexă. Nu mai vorbim de un drum static și liniar, de la brand către consumator, ci de unul integrat, de la consumator către brand. Mai mult decât atât, pentru că fiecare consumator este diferit, este important să înțelegem cât de puternic influențează canalele media decizia lui de cumpărare”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Astfel, noul studiu Bold by Lowe Group analizează fiecare etapă a călătoriei consumatorului: descoperire, experiență, cercetare și achiziție, precum și obiceiurile de consum ale românilor.

Principalele dispozitive folosite de consumatorii români sunt computerele (94%) și smartphone-urile (88%), remarcându-se o preferință pentru smartphone în special în rândul tinerilor de 16-24 de ani, în timp ce adulții de 35-44 de ani sunt mai interesați de smart TV. Tinerii sunt conectați aproape permanent la internet, în special de pe smartphone, inclusiv în timpul nopții, pe când TV-ul este folosit de mai multe persoane seara și în weekend. Totuși, în weekend, românii petrec mai puțin timp pe mediile de comunicare (TV, radio, print, internet pe computer/smartphone/tableta) – 13,2 ore pe zi, comparativ cu media de 14,7 ore pe zi[1] în cursul săptămânii.

Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative

Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative

„Digitalul ocupă un loc central în  viața adultului activ din mediul urban, însă nici TV-ul nu poate fi neglijat, deoarece continuă să joace un rol important în cultura contemporană a românilor… chiar și în cea a generațiilor mai tinere”, completează Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative.

De asemenea, românilor le place conținutul video de pe internet, pe care îl urmăresc în special pe PC/laptop (86%) și pe smartphone (60%). Dintre tipurile de conținut video pe internet, cele mai urmărite sunt videoclipurile muzicale și filmele – pe computer; videoclipurile muzicale și clipurile amuzante – pe laptop; precum și filmele – pe smart TV, iar principalele platforme pe care este urmărit conținutul video sunt YouTube și Facebook.

Un alt aspect important relevat de acest studiu este că doar 7% dintre cei care se uită la TV spun că nu fac nimic altceva în acest timp. În schimb, 65% mănâncă, 64% folosesc smartphone-ul, 72% fac treburi în gospodărie, 54% folosesc computerul și 24% tableta. De aceea, este recomandat pentru branduri să-și încurajeze consumatorii să interacționeze cu comunicarea lor de la TV.

„Românii sunt multiscreen și multitasking. Astfel, comunicarea TV poate avea impact direct și imediat pentru cumpărarea online. În timp ce ne uităm la TV, suntem curioși și ne informăm cu ajutorul device-urile (smartphone, laptop și tabletă): căutăm informații diverse, accesăm site-uri pe internet sau chiar realizăm tranzacții bancare și cumpărăm produse pe care le-am văzut la TV. De aceea este important să încurajăm consumatorul modern să interacționeaze și cu comunicarea noastră tradițională”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

 

Despre Bold by Lowe Group

Bold by Lowe Group este o inițiativă curajoasă a grupului Lowe menită să aducă ceva nou în industria de comunicare. Platforma include o serie de evenimente și studii realizate în parteneriat cu firma de cercetare iSense Solutions prin care sunt analizate cele mai recente și relevante informații și tendințe din domenii cheie din România, ajutând astfel brandurile să se poziționeze și să vândă mai bine. Bold by Lowe Group s-a lansat în luna mai a acestui an cu un studiu dedicat industriei de FMCG – „Cele mai noi tendințe ale românilor în ceea ce privește un stil de viață sănătos” și a continuat în luna iulie cu o analiză despre employer branding – „Millennials: Atitudini, așteptări, aspirații și decizii”.

Despre Grupul Lowe România

De peste 20 de ani pe piața locală, Lowe este unul din cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Din grup fac parte în prezent următoarele agenții: BPN (media), Golin (relații publice), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic), MullenLowe (creație și producție publicitară) și Profero (creație și productie publicitară digitală).

Despre Initiative

Initiative este una dintre cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media. Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide.

În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, BPN, Golin, Profero şi Medic One.

[1] În medie, cumulat (utilizarea unui dispozitiv se poate suprapune cu utilizarea altuia).

Alte articole pe aceeasi tema:

http://topbrands.com.ro/stiri-din-marketing-si-it-afacerea-ta-este-pregatita-pentru-era-digitala/

http://www.drinkfood.ro/2016/09/20/intalniri-cu-touroperatorii-straini/

http://www.drinkfood.ro/2016/09/19/subventii-achim-irimescu-tocmai-a-anuntat-ca-de-acum-o-sa-fie-platite-2-miliarde-de-euro-pe-an/

http://www.drinkfood.ro/2016/09/19/retetele-drinkfood-ro-porc-cu-sos-robert/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN