Alira.ro | Datini de vinSalonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
Pentru a ne permite nouă înşine să fim cu adevărat în contact cu locul şi cu situaţia în care ne aflăm deja, trebuie să „punem pe pauză” experienţa noastră un timp îndeajuns de lung pentru a-i permite momentului prezent să ne patrundă şi să ajungem să-l cunoaştem şi să-l înţelegem ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In sfarsit, ne intrebam daca se stia sau nu despre acest DUBLU STANDARD AL ALIMENTELOR. Dar haideti sa urmarim si declaratiile oficialilor, celor din Comisia Europeana, dar si demintarilor si functionarilor publici care lucreaza/lucrau in Guvern, respectiv Parlament. Aceasta este cea de-a treia parte a articolului, >>CEA DE-A DOUA PARTE ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
Am pregatit pentru tine o super oferta, extrem de rara de la FlyDubai pentru foarte multe vacante exotice. Mai exact sunt urmatoarele: ETIOPIA, Oman, Zanzibar, Dar Es Salaam, Maldive, Sri Lanka, Nepal si Emiratele Arabe Unite. Mai jos sunt toate promotiile si perioadele corespunzatoare ofertelor! ATENTIE TOTUSI, ca-ntotdeauna perioadele sunt ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

PRIMA DATĂ, VINVEST/VINTEST LA SALA DE MARMURĂ

.
PRIMA DATĂ, VINVEST/VINTEST LA SALA DE MARMURĂ
·       OBIECTIVUL VINTEST
 
Pentru prima dată, VINTEST este la SALA DE MARMURĂ. Semn că dobândește ceva din soliditatea marmurei. Se împământenește, carevasăzică. Capătă ceva din durabilitatea pietrei. Și din luciul inegalabil și confortul marmurei, suprafață nobilă.
Iarăși, ÎN PREMIERĂ, VINTEST ajunge la CASA PRESEI LIBERE. Ajunge chiar pe făgașul presei de performanță. Vine acasă, în casa oamenilor de presă. Ca să fie mediatizată.

•Obiectivul salonului este educarea consumatorului in privinta consumului de vin autohton, vin cu denumire de origine controlata – DOC, vin cu indicatie geografica – IG,vin varietal. 

Totodata se urmareste fidelizarea consumatorului prin prezentarea valorilor de brand, o analiza comparativa cu oferta pietei la acest moment, precum si lansarile unor game noi de vinuri; 

Salonul va avea un pre-eveniment, o noutate si degustarile de vin timp de 3 zile. 
Mai jos este un teaser al CAMPANIEI IUBESC VINUL ROMANESC preluat de pe pagina de facebook a acestora pe care o puteti accesa AICI.


Alte articole pe aceeasi tema:

http://topwines.ro/vine-vintest-o-intreaga-campanie-dedicata-vinului-romanesc/

http://topwines.ro/vinum-hungarium/

http://topwines.ro/interviuri-esentiale-valeriu-stoica/

http://topwines.ro/dealu-dorului-somelier/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN