Alira.ro | Datini de vin Salonul International de Vinuri, Timisoara 31 martie – 2 aprilie 2017
prince matei, prince mircea și soare, geniul uman, sergio faleschini, vinarte, cetățean italian
GENIUL UMAN A FĂCUT TOATE ACESTEA POSIBILE A fost o adevărată revoluție, la nivelul pieței românești și chiar la nivelul celei internaționale. În ediția anterioară de revistă, am publicat partea întâia a unui interviu (în serial), din care acum vă oferim a doua parte. Precizăm că interviul a fost preluat ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
In continuarea articolului nostru de ieri despre ExpoFlowers&Garden. Cum a fost acolo si de ce sa mergeti si voi? Va povestim din experienta noastra! În presa internațională, AGROJOB este numele unui vestit site din Danemarca. Unu care se ocupă, firește – așa cum îi spune și numele – cu joburi ...
Read More
AVINCIS
 Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă. Consumatorii pot savura astfel berea direct din doză, fără a fi preocupați de ...
Read More
MALTA TRAVEL
maceta în mână, GLOBALIZAREA TURISMULUI, TURISMUL GLOBAL
TURISMUL GLOBAL ȘI GLOBALIZAREA TURISMULUI Defrișarea noilor ținuturi ale posibilului/probabilului/aspiraționalului va contura noile destinații ale viitorului De când cu siteurile de turism care îți oferă vacanțe oriunde pe mapamond la prețuri acceptabile (nu prea pipărate), noțiunea de turism s-a globalizat masiv. Fii fiilor noștri vor ști și putea să călătorească ...
Read More
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti
casa-anca.ro

PRIMA DATĂ, VINVEST/VINTEST LA SALA DE MARMURĂ

PRIMA DATĂ, VINVEST/VINTEST LA SALA DE MARMURĂ
·       OBIECTIVUL VINTEST
 
Pentru prima dată, VINTEST este la SALA DE MARMURĂ. Semn că dobândește ceva din soliditatea marmurei. Se împământenește, carevasăzică. Capătă ceva din durabilitatea pietrei. Și din luciul inegalabil și confortul marmurei, suprafață nobilă.
Iarăși, ÎN PREMIERĂ, VINTEST ajunge la CASA PRESEI LIBERE. Ajunge chiar pe făgașul presei de performanță. Vine acasă, în casa oamenilor de presă. Ca să fie mediatizată.

•Obiectivul salonului este educarea consumatorului in privinta consumului de vin autohton, vin cu denumire de origine controlata – DOC, vin cu indicatie geografica – IG,vin varietal. 

Totodata se urmareste fidelizarea consumatorului prin prezentarea valorilor de brand, o analiza comparativa cu oferta pietei la acest moment, precum si lansarile unor game noi de vinuri; 

Salonul va avea un pre-eveniment, o noutate si degustarile de vin timp de 3 zile. 
Mai jos este un teaser al CAMPANIEI IUBESC VINUL ROMANESC preluat de pe pagina de facebook a acestora pe care o puteti accesa AICI.


Alte articole pe aceeasi tema:

http://topwines.ro/vine-vintest-o-intreaga-campanie-dedicata-vinului-romanesc/

http://topwines.ro/vinum-hungarium/

http://topwines.ro/interviuri-esentiale-valeriu-stoica/

http://topwines.ro/dealu-dorului-somelier/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN