Alira.ro | Datini de vin Borsec-Romaqua Group Borsec Iubesc Vinul Romanesc

Ultimul studiu din domeniu a relevat cva sarea de mare, rocă sau lacuri din orice colt al Pamantului contine o substanta numita microplastic. Pe parcursul studiului, cercetatorii au observat diferite eșantioane din 21 de țări din Europa, America de Nord și Sud, Africa și Asia. Oamenii de stiinta au dovedit ...
Citește mai mult
Pernod Ricard, conviviality creators
PRIAevents, organizează și în aceast an cea mai importantă reuniune a toamnei - conferința PRIA Agriculture, însoțită de Gala PRIA – Romanian Farmers – la a 3-a ediție în România - în cadrul căreia va recunoaște eforturile și contribuția fermierilor români ce au investit resurse, multă muncă și experiența lor de-a lungul timpului, ...
Read More
AVINCIS
Drojdia de bere este unul dintre cele mai bune revitalizante şi daca este consumata cum trebuie si des, atunci acesta chiar poate incetini procesul de îmbătrînire. Mare atentie! Drojdia nu se consuma altfel decat sub forma de extracte în care produsul este inactivat. Acest articol este numai informativ! Un continut ...
Read More
MALTA TRAVEL
malta, destinatie pentru indragostiti
Malta, ca destinație turistică, poate fi citită în multe feluri. Unii pot vedea în ea o destinație pentru familiile cu mulți copii, alții o pot aprecia ca un loc pentru oamenii singuri. Ea se pretează perfect la toate acestea. Poate fi ca un tricou simplu, care se lasă purtat la ...
Read More
Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti Brosura Admitere 2018 la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti indagra-food.ro expodrink.ro
casa-anca.ro

S-a deschis primul Kaufland din cartierul Ferentari

Kaufland România a deschis joi, 23 iunie, cel dintati hipermarket din cartierului Ferentari din București si cel de-al 12-lea hipermarket construit in capitala si al 109-lea din reteaua Kaufland din tara.

Noul hipermarket se afla pe Calea Ferentari nr. 62, sector 5 și ca deobicei ofera locuitorilor diverse produse de calitate la prețuri mici.

Magazinul are urmatorul orar: 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea are 200 de locuri pentru masini si rastele pentru cei cu biciclete.

Odata cu deschiderea acestui magazin, Kaufland a oferit 100 de locuri de munca si promoveaza in acest sens dezvoltarea comunitatii locale, mentinandu-si pozitia printre cei mai mari angajatori din România.

Magazinul prezinta o suprafata de 2.900 de vânzare cu 6 galerii comerciale: cofetărie și patiserie cu laborator propriu, farmacie, centru de optică medicală cu acordare de servicii medicale oftalmologie, magazin cu produse naturiste tip plafar, magazin cu produse din tutun, lotto si altele.

Tot in noul magazin Kaufland locuitorii din imprejurimi pot cumpara produse locale – fara a uita ca Kaufland Romania face parte din mica categorie de retaileri care au actual peste 50% din sortimente produse autohton. Compania ofera o atentie importanta calitatii, de aceea, zilnic, hipermarket-ul garanteaza zilnic livrari de legume, lactate, carne si multe altele.

„Regionalitatea este unul dintre principiile noastre de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii români, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse mereu proaspete și mai mult, să contribuim astfel la întărirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni, precum cooperativa agricolă „Țara Mea” sau oferind puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile pe care le organizăm,”, a spus Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România

In-interiorul-magazinului-Kaufland-Ferentari_

Interior Kaufland

Ce este Kaufland Romania?

Cu o rețea de 108 magazine, Kaufland România a urmărit, încă de la începutul dezvoltării companiei pe piața românească, în primul rând selectarea și susținerea producătorilor autohtoni. Pentru anumite produse, acolo unde găsim furnizori, lucrăm cu companii locale. Spre exemplu, la panificație avem un procent de 100% produse din România; la sortimentul de ouă peste 90% provin din România; peste 60% din numărul de articole din sortimentul de miere sunt din România. În ceea ce privește lactatele: numărul articolelor românești din magazinele Kaufland a crescut în ultimii ani cu peste 15%/an. În acest sens sunt elocvente numeroase proiecte și campanii, desfășurate la nivel național, menite să demonstreze strategia companiei Kaufland de sprijinire a producătorilor autohtoni, ultimele fiind proiectul „Țara mea” și campania „Din toată inima pentru România”.

In urma extinderii, Kaufland isi reconsolideaza pozitia de cel mai mare retailer din Romania si in acest an.

 

REDACTIA RABBIT MEDIA

 

Alte articole pe aceeasi tema:

http://topbrands.com.ro/impactul-legii-supermarketurilor-nu-este-observat-de-furnizorii-retailului-modern/

http://topbrands.com.ro/penny-market-cel-dintai-retailer-care-va-deschide-primul-centru-logistic-in-moldova/

http://topbrands.com.ro/venitul-total-din-retail-a-crescut-in-2016-cu-193/

http://topbrands.com.ro/legea-supermarketurilor-ce-efecte-ar-putea-avea-asupra-supermarketurilor-din-romania/

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

OXYGEN